quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat is nieuws voor mij, wil goor weg?
quote:Bart Goor twijfelt over zijn toekomst bij Feyenoord. Technisch directeur Mark Wotte heeft de Belg laten weten dat de club graag een optie licht, waarmee zijn verblijf zou worden verlengd tot medio 2007.
De aanvoerder van Feyenoord is momenteel niet gelukkig in Rotterdam. "Zelf heb ik gevonden wat ik zocht, namelijk voetbalplezier. Maar sportief is het de voorbije weken tegengevallen. De club heeft versterking nodig en heeft ook versterking beloofd", aldus Goor tegenover AD Sportwereld.
Volgens de Belgisch international toont Feyenoord niet genoeg daadkracht als het gaat om transfers. "Maar de meeste spelers zijn nog niet echt met een transfer bezig, kijk maar naar Timmy Simons. Dus wacht ik nog even af. Voor het overige sluit ik niks uit. Ik kijk waar we over drie weken staan."
Tot op heden heeft Feyenoord zich voor volgend seizoen verzekerd van Serginho Greene, Ali Boussaboun, Benjamin De Ceulaer en de doelmannen Maikel Aerts en Sherif Ekramy. Die laatste wordt eerst gestald bij Excelsior, terwijl De Ceulaer eerst een seizoen uitkomt voor RKC Waalwijk.
Het was andersom: PSV heeft in de interesse gestaan van Vagner Love: hij bood zich tijdens het seizoen aan bij PSV...quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Vagner Love schijnt in de interesse te hebben gestaan van PSV![]()
Als PSV hem nu nog wil weet ik niet
Kalou is dicht bij een overgang naar Valencia.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
één van de beste Feyenoorders weg dadelijk, als Kuijt ook nog gaat wordt het volgend jaar vechten in de middenmoot voor Feyenoord
Nu doe je RKC toch tekort cultquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kalou is dicht bij een overgang naar Valencia.Volgend jaar speelt Feyenoord zonder K-2 en Bart Goor, maar mét Ali B. , Nicky Hofs en Edwin de Graaf.
Dé wedstrijd van komend seizoen als het gaat om de strijd om de 9e plaats (linker rijtje): RKC Waalwijk - Feyenoord.
Je hebt gelijk; Vervang RKC maar met Willem 2.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:40 schreef Nywuob het volgende:
Cristiano Ronaldo van Manchester naar Real Madrid.
Michael Owen van Real Madrid naar Manchester United.
Thierry Henry van Arsenal naar Barcelona.
Riquelme van Villarreal (Barcelona) naar Tottenham.
Dan vind ik PSV dom geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het was andersom: PSV heeft in de interesse gestaan van Vagner Love: hij bood zich tijdens het seizoen aan bij PSV...
Met de nieuwe opzet moeten ze vechten voor een play-off plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:![]()
één van de beste Feyenoorders weg dadelijk, als Kuijt ook nog gaat wordt het volgend jaar vechten in de middenmoot voor Feyenoord
ligt eraan, misschien had hij wel belachelijke salaris eisenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan vind ik PSV dom geweest.
Goede voetballer !
Wat een irritant kutkneusje ben jij. Als Feyenoord K2 en Goor verkoopt halen ze echt wel een paar goede spelers binnen hoor. Zeker als Wim Jansen in dienst genomen wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef cultheld het volgende:
Dé wedstrijd van komend seizoen als het gaat om de strijd om de 9e plaats (linker rijtje): RKC Waalwijk - Feyenoord.
Feyenoord en scouting is als Graafschap en Champions League.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een irritant kutkneusje ben jij. Als Feyenoord K2 en Goor verkoopt halen ze echt wel een paar goede spelers binnen hoor. Zeker als Wim Jansen in dienst genomen wordt.
Weet je niet, want ze kunnen wel allemaal toppers scouten (Robinho is ook vast wel gevolgd) maar als die te duur zijn, houdt het op. En Lazovic leek gewoon echt een supertalent, die had PSV ook kunnen kopen. Maar de scouting is nou niet echt briljant nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord en scouting is als Graafschap en Champions League.
Lazovic is ook een heel groot talent alleen bij Feyenoord staat hij stilquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:50 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Weet je niet, want ze kunnen wel allemaal toppers scouten (Robinho is ook vast wel gevolgd) maar als die te duur zijn, houdt het op. En Lazovic leek gewoon echt een supertalent, die had PSV ook kunnen kopen. Maar de scouting is nou niet echt briljant nee.
Maar de combinatie Jansen + geld is wat Feyenoord nodig heeft. Kalou verkopen dus, en Wimpie in dienst nemen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:22 schreef RedGuy het volgende:
Ono naar Inter.
Je hebt zeker dat topic gelezen dat Ono naar Milaan vloog vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:22 schreef RedGuy het volgende:
Ono naar Inter.
Hey kutkind, nog niet dood!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord en scouting is als Graafschap en Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |