Is die assertiviteitstraining niets voor je?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik probeer niets. Maar het is historisch accurater, heur.
De lijst van dictators is nog lang..... ik heb er nog een paar op het oog.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
Stalin als avatar mag dat zomaar?
Provocerende drugshond![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef Drugshond het volgende:
De lijst van dictators is nog lang..... ik heb er nog een paar op het oog.
Door wie wordt die gegeven?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is die assertiviteitstraining niets voor je?
Moet je even uitzoeken he?quote:
nee, ik heb 'm volgend jaar pasquote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij dan bepalen hoe je de geest moet geven?.
ik ook... Heb me wel gesneden!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik stem tegen, denk ik. Ik ben overigens weer baardloos..
Met de hand, als een echte bikkel.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef du_ke het volgende:
Ja je weer scheren na dik een week is altijd leuk.
http://www.referendumeuro(...)ferendmcommissie.pdfquote:De bepalingen over de Europese interne markt zijn ook
veranderd. Besluiten over sociale zekerheid voor migrerende
werknemers en zelfstandigen kunnen bijvoorbeeld worden
genomen op basis van gekwalificeerde meerderheid in plaats
van unanimiteit. Maar als 'fundamentele aspecten van een
nationaal stelsel van sociale zekerheid' in gevaar dreigen te
komen, kan een lidstaat bezwaar maken.
Daarnaast zijn er wijzigingen in het landbouw- en visserijbeleid.
Het Europees Parlement zal op vrijwel alle terreinen
kunnen meebeslissen. Bovendien krijgt het Europees Parlement
bij de vaststelling van de landbouwbegroting volledige
medezeggenschap.
Geeft niet joh..... beter laat dan nooit , dat je weer tot bezinning komt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet, maar ik dénk tegen te stemmen.
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Ik weet het niet, maar ik dénk tegen te stemmen. Gisteren kwam ik dus bij mijn oma en de daar aanwezige personen vroegen mij om advies, maar zelfs ik wist het niet. Bij de onderstaande zinnen heb ik wel mijn bedenkingen.
[..]
http://www.referendumeuro(...)ferendmcommissie.pdf
De EU heeft volledige zeggenschap over ons beleid aangaande sociale zekerheid voor migrerende werknemers en zelfstandigen, landbouw- en visserijbeleid en landbouwbegroting. Ja, natuurlijk, je kunt bezwaar maken, maar onbekend is, als ik het goed heb, wat dat voor effect heeft en ze hebben het over mede-zeggenschap, maar hoe moet ik dat zien, wie bepaalt het uiteindelijk?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:12 schreef George-Butters het volgende:
Ik zie geen problemen bij onderstaande zinnen. Wat zijn jouw bedenkingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |