Eigenlijk 2 ... die ene van NAC ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef rubbereend het volgende:
misschien heeft SCH weleens met hem gedate...........
speler 1 voor t nieuwe seizoen is nu dus wel zeker
Daar hoef je nu echt niet meer aan te twijfelen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop echt dat Vayrinen komt !
Ik snap het wel: Centen en een sterkere competitie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:40 schreef Chayim het volgende:
Ik snap alleen niet wat Vogel eventueel bij Villareal zou moeten zoeken:? Kan ie beter bij PSV blijven. Vind PSV een veel beter ploeg dan dat Villareal.
De reden is simpel: voor ons is de beker een extraatje, voor jullie de mooist haalbare prijs.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef willem_II het volgende:
ik vind het allleen wel jammer dat jullie (tot nu toe) niet met zoveel supporters naar de kuip komen. nog minder dan 5000, maar ik snap het wel hoor jullie kunnen er ook niets aandoen dat de kaartjes zo duur zijn. wij wel:D
Bij mij ook alquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
had graag willen gaan maar de CL heeft een gat geslagen in mn geldvoorraad.
De reden is dat het weer eens zo een kutcombi is. En dan begrijp ik dat er genoeg mensen (vooral ook van buiten Eindhoven e.o.) geen zin hebben in zo een dure buscombi. De 2000 auto-combi-kaarten waren zo uitverkocht. De neutrale vakken zullen iig vol zitten met PSV'ers.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef willem_II het volgende:
ik vind het allleen wel jammer dat jullie (tot nu toe) niet met zoveel supporters naar de kuip komen. nog minder dan 5000, maar ik snap het wel hoor jullie kunnen er ook niets aandoen dat de kaartjes zo duur zijn. wij wel:D
in de wedstrijden dat hij speelde vond ik hem wel opvallen hoor. Zeker voor een 17/18 jarige maakte hij best wat indruk. (2x scoren in de 1e wedstrijd dat ie in de basis stond). Hiddink vond hem tactisch wat dommig geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij heeft ie het iig al bijna helemaal opgebruikt. Ik heb hem nooit overtuigend zien spelen bij PSV.
Ok, we maken het af op 2 miljoen, nu beslissen, gelijk meenemen. Deal?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV en Heerenveen (lees: Hiddink en van der Velde) dat botert lekker, dus dat zit wel snor. Ik denk anderhalf miljoen; PSV matste Heerenveen natuurlijk gigantisch met Huntelaar...
Prima, doen we dat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, we maken het af op 2 miljoen, nu beslissen, gelijk meenemen. Deal?
Vond ie inderdaad. Hij zei gekscherend dat Johan meer kruiswoordraadsels moest oplossen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
in de wedstrijden dat hij speelde vond ik hem wel opvallen hoor. Zeker voor een 17/18 jarige maakte hij best wat indruk. (2x scoren in de 1e wedstrijd dat ie in de basis stond). Hiddink vond hem tactisch wat dommig geloof ik.
Klopt helemaal, daar heb ik ook een kaart voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Bobu het volgende:
De neutrale vakken zullen iig vol zitten met PSV'ers.
Het is dat we de finale niet gehaald hebben, anders was ik moeiteloos over de 1000 euro aan kaartjes heen gegaan dit seizoenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
had graag willen gaan maar de CL heeft een gat geslagen in mn geldvoorraad.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is dat we de finale niet gehaald hebben, anders was ik moeiteloos over de 1000 euro aan kaartjes heen gegaan dit seizoen.
die combi jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Bobu het volgende:
[..]
De reden is dat het weer eens zo een kutcombi is. En dan begrijp ik dat er genoeg mensen (vooral ook van buiten Eindhoven e.o.) geen zin hebben in zo een dure buscombi. De 2000 auto-combi-kaarten waren zo uitverkocht. De neutrale vakken zullen iig vol zitten met PSV'ers.
na de bekerfinale maak ik hem kampioen en bekerwinnaar proofquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die kan je binnenkort weer aanpassen PH
We gaan natuurlijk ook voor de beker!
quote:Volgens het Italiaanse Gazzetta dello Sport heeft Inter Milaan met Chelsea gesproken over de mogelijkheid Alex over te nemen. Het artikel bevat over diverse onjuistheden. Zo zou Alex tot 2008 bij Chelsea onder contract staan en voor twee seizoenen zijn uitgeleend aan PSV. Chelsea heeft wel een eerste optie tot koop op de verdediger. Volgens 'bronnen van de krant' uit Engeland zou Alex 8 miljoen euro op moeten brengen.
quote:Volgens het Dispute Resolution Chamber van de FIFA welke transfergeschillen behandelt, zou PSV geen schijn van kans hebben in de zaak tegen Leandro. dat meldt Voetbal International vandaag. PSV meent recht te hebben op een transfervergoeding. Leandro beroept zich erop dat hij een contract zou hebben getekend voor zijn 18e hetgeen niet rechtsgeldig is. PSV weerspreekt de lezing van de Braziliaan. Een arbitragezaak bij de KNVB in deze zou zou volgens Voetbal International gisteren hebben gediend.
Als het contract niet rechtsgeldig was, dan moet je die miljoenen ook kunnen terugvorderen, me dunkt..quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef Zapper het volgende:
En dat k*nkerbraziliaantje heeft wel mooi miljoenen salaris gehad met z'n "niet rechtsgeldige" contract.
Dat bericht laatst over die Porto speler in het ravijn, damn wat hoopte ik dat het Leandro zou betreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |