Gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ach, hebben wij toch nog een kampioenschap.
De zomerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:16 schreef Djekko het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maarKun je weer lekker een paar jaartjes op teren
Komt die dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
De zomer. Volgend jaar weer de echte met Edje
.
Nee maar JaWi droomt er wel van 's nachtsquote:
Jullie ook dat jullie ons de grote schaal zo makkelijk hebben laten pakkenquote:
Volgend seizoen herhaling graagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie ook dat jullie ons de grote schaal zo makkelijk hebben laten pakken.
Control F5 deed wonderen bij mijquote:
Wow, jong NAC is al net zo goed bezig als hun grote broers. Gefeliciteerd trouwens met het kampioensschapquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Bedankt jongens.
Jong Ajax is toch kampioen geworden door een 0-8 overwinning in Breda. Jong Feyenoord liet het in de slotfase liggen tegen PSV en verloor met 3-2. De doelpunten kwamen op naam van zeven verschillende spelers, achtereenvolgens Sangoy, Boakye, Aborah, Sahadewsing, De Ridder, Boukhari nogmaals Sangoy en Mitea.
Het is inmiddels groot feest in Breda, waarbij Aborah en Obodai met het schaaltje naar het publiek lopen..
quote:17/5/2005 - B-spelers PSV houden Jong Feyenoord van het Kampioenschap
(Gepost door RvN)
Jong PSV slaagde er dinsdagavond in wat het vorig seizoen niet lukte, een kampioenschap op eigen veld voor de tegenstander voorkomen. Na een 0-2 achterstand won Jong PSV uiteindelijk met 3-2 van Jong Feyenoord. Een kwartier voor tijd stond PSV nog met 0-2 achter via goals van Zuiverloon en Leonardo, doelpunten van Carratta ('75), Gorter ('88) en Beerens ('90) zorgden alsnog voor de overwinning. Dat gebeurde ook nog eens met diverse B1-spelers. Daardoor lieten de Rotterdammers het kampioenschap liggen. Omdat ze in punten gelijk stonden met Ajax maar een fors beter doelsaldo hadden, en Ajax met 0-8 wist te winnen in Breda, hadden ze tegen Jong PSV moeten winnen om een kampioensfeestje te kunnen vieren.
PSV Netwerk
Bij Jong PSV speelden: Coe, Carratta, Stojanovic, Wuytens, De Roover, Goessens (Achenteh), Aissati, Dufour, Beerens, Haznadar en Kacik (Ter Horst).
PSV Netwerk
Aan de kant van Feyenoord speelden naast Zuiverloon en Leonardo ook Bahia mee.
Die kan je binnenkort weer aanpassen PHquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:35 schreef pascalheister het volgende:
zag dat de plaatjes verdwenen waren, heb ze even aangepast
http://www.pascalheister.nl/fok/psv/psvbanner.jpg
http://www.pascalheister.nl/fok/psv/psvcups.jpg
quote:18/5/2005 - Väyrynen: met PSV gaat wens in vervulling
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Volgens het Algemeen Dagblad zal Mika Väyrynen een driejarig contract ondertekenen bij PSV als de clubs er onderling tenminste uitkomen. Ze zouden inmiddels dichtbij een akkoord zijn. 'Naar verwachting worden de financiële plooien deze of volgende week gladgestreken' aldus de krant. "Er zijn gesprekken met PSV gaande. Maar zolang er geen handtekening is gezet, is er nog niets zeker. Maar als het doorgaat, en die kans is best groot, dan gaat een wens in vervulling" zo zegt Mika Väyrynen zelf.
quote:Mika Väyrynen klaar voor PSV
Door Eddy van der Ley
Mika Väyrynen speelt zondag tegen NEC zijn 101ste en laatste officiële wedstrijd voor SC Heerenveen. De 23-jarige middenvelder vertrekt voor drie seizoenen naar PSV, dat met de Friezen dicht bij een akkoord is over de hoogte van de afkoopsom.
Naar verwachting worden de financiële plooien deze of volgende week gladgestreken. Voorzitter Riemer van de Velde van SC Heerenveen vraagt weliswaar niet de hoofdprijs voor Väyrynen, omdat hij beseft dat de Fins international volgend jaar voor niets de deur zou kunnen uitwandelen, maar de preses is gehaaid genoeg om zijn dynamische middenvelder niet voor een appel en een ei van de hand te doen.
Väyrynen, die in Heerenveen nog een contract heeft tot de zomer van 2006, is verguld met zijn nakende transfer, hoewel hij officieel nog niets kan zeggen. ,,Er zijn gesprekken met PSV gaande'', zegt hij, ,,maar zolang er geen handtekening is gezet, is er nog niets zeker. Maar als het doorgaat, en die kans is best groot, dan gaat een wens in vervulling. Ik heb een fantastische tijd gehad bij SC Heerenveen, maar ook altijd de intentie uitgesproken om een niveau hoger te willen voetballen, bij een gevestigde topclub, het liefst in de Champions League. Hopelijk gaat het er nu van komen.''
De transfer naar PSV komt voor Väyrynen precies op het juiste moment. Ofschoon er bij SC Heerenveen nooit iets op zijn inzet aan te merken is geweest, oogde het spel van Väyrynen de laatste maanden soms ietwat routineus. ,,Mika kan ontzettend effectief spelen'', weet ploegmakker Arnold Bruggink, ,,maar ook ik had soms de indruk dat het hem iets te gemakkelijk afging.'' En trainer Gertjan Verbeek: ,,Bij ons komt Mika hooguit kleine stapjes verder, in de top kan hij grote stappen maken. Daarom is het goed voor zijn ontwikkeling dat hij naar een topclub vertrekt. Hij heeft geen tijd te verliezen.''
Bruggink denkt dat PSV veel plezier aan Väyrynen gaat beleven. ,,Hij zal de eerste weken flink moeten aanpikken, zoals ik dat ook ooit moest toen ik van FC Twente naar PSV ging, maar hij is gedreven en fit genoeg om die vertaalslag zonder problemen te maken. Mika is een ultieme voetbalfreak, dat spreekt in zijn voordeel. Hij woont alleen, heeft alles voor het voetbal over en loopt de hele dag met een bal, ook buiten de trainingen om. In technische zin is hij zeker klaar voor PSV, hij zou soms alleen nog iets soberder moeten spelen. Bij Heerenveen permitteert hij zich tijdens de wedstrijd nog wel eens een trucje.''
Verbeek wist de frivoliteit bij Väyrynen al grotendeels in te perken. De trainer: ,,Omdat zijn acties te vaak in schoonheid strandden, heb ik daar rond de winterstop veel met hem over gesproken. Je zag nadien dat hij efficiënter speelde, al kan het nog beter. We moeten echter niet vergeten dat Mika nog maar 23 is en zijn basis ijzersterk: hij koppelt een ijzeren wil en een sterke fysieke conditie aan creativiteit, technische vaardigheden en een uitstekend inzicht.''
Gelet op zijn veelzijdigheid zou Väyrynen bij PSV zowel in de rol van Vogel als Van Bommel kunnen spelen. Bruggink: ,,In het Finse elftal speelt hij meer controlerend, zeg maar op de plek van Vogel, maar ik zie hem liever in de rol zoals hij die nu bij Heerenveen invult: diepgaand vanaf de rechterkant van het middenveld. Dan komen ook zijn kwaliteiten het best tot uiting: hij heeft dreiging, een actie, een goed schot en hij kan een doelpunt maken. PSV krijgt een goede aan Mika.''
Ik denk dat PSV er 3 miljoen euro voor betaald.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
Nou dat is dus zo goed als rond als ik dit allemaal lees... nou ja ik zeg, kom maar op....
Ben benieuwd wat hij gaat kosten..
PSV en Heerenveen (lees: Hiddink en van der Velde) dat botert lekker, dus dat zit wel snor. Ik denk anderhalf miljoen; PSV matste Heerenveen natuurlijk gigantisch met Huntelaar...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:07 schreef tukkeronline het volgende:
Väyrynen heeft toch nog een contract van een jaar?
Denk niet dat PSV dan 3 miljoen gaat betalen
Dat was ook het bedrag waar ik ook aan zit te denken, PSV haalt er wel een goede mee in huisquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk anderhalf miljoen; PSV matste Heerenveen natuurlijk gigantisch met Huntelaar...
Hij heeft geen vriendin, woont alleen en dat allemaal om zich volledig op voetbal te kunnen concentreren?quote:Hij woont alleen, heeft alles voor het voetbal over en loopt de hele dag met een bal, ook buiten de trainingen om.
Volgens SCH is ie meer van de herenliefde...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft geen vriendin, woont alleen en dat allemaal om zich volledig op voetbal te kunnen concentreren?
Wel gedreven dan
quote:Barcelona presenteert Mark van Bommel
Nieuws is het nauwelijks maar dat Mark van Bommel nu ook officieel heeft bevestigd naar Barcelona te gaan, maakt de transfer compleet. Na Finland-Nederland (8 juni) presenteert de Spaanse landskampioen de eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen.
'Van Bommel tekent voor drie jaar', vertelde zaakwaarnemer Rob Jansen aan VI.nl. 'Hij is uiteraard blij met de transfer.' De 28-jarige Limburger stapt transfervrij over naar de blaugranas omdat zijn contract afloopt bij PSV.
In de voorgaande seizoenen leek de 33-voudig international (zeven goals) al te vertrekken uit Eindhoven. Tal van topclubs wilden hem graag hebben maar waren niet bereid de prijs te betalen die PSV vroeg om zijn contract af te kopen.
Bij Barcelona wordt Van Bommel de tweede Nederlander in de selectie. Giovanni van Bronckhorst vormde afgelopen seizoen op het veld de enige Nederlandse inbreng bij de ploeg van Frank Rijkaard en Henk ten Cate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |