U2 is goedquote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Shogo het volgende:
Ach jah ze vergelijken zich met U2 zegt al genoeg.
niet dat ik U2 zo goed vind maar dit komt iig niet eens in de buurt
Ow... nou... als jij het goedkeurt, zal het wel goed zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef Controle het volgende:
ik vind het goed
Op Radio 3 idem dito.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:10 schreef webfreak het volgende:
Ja, lach er maar om.
Ondertussen staat op mijn werk altijd de radio op Yorin, en hoor ik die kloteplaat zo'n 4 keer per dag
4 keer per dag maar?? dan moet je niet naar Radio 53 f*cking 8 luisteren, hoor je m echt ongeveer ieder uur voorbij komen. Wat een butt zenderquote:Op maandag 16 mei 2005 02:10 schreef webfreak het volgende:
Ja, lach er maar om.
Ondertussen staat op mijn werk altijd de radio op Yorin, en hoor ik die kloteplaat zo'n 4 keer per dag
Het werkt andersom: je koopt jezelf hoog in in de hitparade's. Op die manier ziet de single-kopende jeugd jou ineens op hoge positie binnenkomen en denkt "Hee, die single is hip, die moet ik ook hebben". Vervolgens zie je die kuddeschaapjes allemaal naar de Free lopen voor hun exemplaarquote:Op maandag 16 mei 2005 11:45 schreef Karina het volgende:
Ik ken dat nummer niet eens. Maar het verbaast me al lang niet meer welke nummers op 1 terechtkomen: mensen hebben soms een hele vreemde smaak.
Dat is in sommige gevallen zeker waar: dat er 100.000 singles worden ingekocht door bv de FRS en dan staat die single opeens op nummer 1. Maar er zijn ook nummers waarbij het niet zo werkt, sommige Nederlandstalige nummers (Frans Bauer en dat soort), hebben een grote schare fans die de single koopt waardoor deze op 1 komt. Deze nummers worden vaak niet eens op de radio gedraaid.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Het werk andersom: je koopt jezelf hoog in in de hitparade's. Op die manier ziet de single-kopende jeugd jou ineens op hoge positie binnenkomen en denkt "Hee, die single is hip, die moet ik ook hebben". Vervolgens zie je die kuddeschaapjes allemaal naar de Free lopen voor hun exemplaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |