ik denk het, en hoop hetquote:Op maandag 16 mei 2005 01:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik hoor trouwens bar wenig over Trabelsi
Zou die dan toch blijven?
Zou mooi zijn, hopelijk ziet hij in dat hij via Ajax weer aansluiting kan krijgen bij Oranje.quote:
Twee wedstrijden in Ajax 1 en hij zit weer bij Oranjequote:Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, hopelijk ziet hij in dat hij via Ajax weer aansluiting kan krijgen bij Oranje.
kwaliteit moet er wezenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Twee wedstrijden in Ajax 1 en hij zit weer bij Oranje
Daar hoeft denk ik niet eens een knipoog bij...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Twee wedstrijden in Ajax 1 en hij zit weer bij Oranje
Kut.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe speelde Harry eigenlijk tegen Vitesse?
En hopelijk dan ook Davidsquote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede overwinning gisteren, met weer wat positieve punten
Gaat weer helemaal goed komen, met eenuitshirt...
Morgen issie binnen bij mij hoop ik
Met als verschil dat we met dit shirt wel kampioen worden , ipv 5e met dat shirt van 5 jaar terugquote:Op maandag 16 mei 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
vind hem teveel lijken op die blauw witte van 3 of 4 jaar terug
Do you believe in miracles?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:47 schreef P0RN0STAR het volgende:
Kunnen ze Harry niet ruilen tegen Edje??? Bij Internazionale loopt nu die spits rond die voor die club uit Rotte'dam niet eens goed genoeg was, dus waarom onze Griekse superspits niet???
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
En waarom heeft Kuyt zo een kutkop?
Als hét logo en de prestaties (cq. prijzen) maar weer terugkomen, mogen ze van mijn part de uitwedstrijden zelfs in een rose shirt spelen of één rode en één witte baan naast elkaar...quote:
In het begin zei iedereen ook dat Zlatan er geen zak van kon....quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef twi het volgende:
't Verschil is dat Zlatan wel kan voetballen en Charisteas niet.
nou, iedereen zag wel dat hij de techniek om goed te kunnen voetballen wel had het kwam er alleen nauwelijks uit toen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
In het begin zei iedereen ook dat Zlatan er geen zak van kon....
Tournooi voor de A1quote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Wat was dat voor onzinnig duel dan?
niet beter dan het thuisshirtquote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Noorman het volgende:
[..]
Beter dan die van dit seizoen, anders.
Hoe kom je erbij en hoe betrouwbaar is het, want ik neem aan dat het gaat over de komst van 'Edje'.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef JaWi het volgende:
Waarschijnlijk in de 2e helft van deze week 'nieuws' over Edje.
Hoe ik eraan kom kan ik niet zeggen. Maar het gaat over de eventuele komst, Blind en Davids hebben in ieder geval een aantal gesprekken van de week. Het enige wat Davids moet doen is iets inbinden op zijn salaris. Maar dat zie ik wel goed komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij en hoe betrouwbaar is het, want ik neem aan dat het gaat over de komst van 'Edje'.
Begrijp dat je niet kan zeggen hoe je er aankomt maar is het erg betrouwbaarquote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe ik eraan kom kan ik niet zeggen. Maar het gaat over de eventuele komst, Blind en Davids hebben in ieder geval een aantal gesprekken van de week. Het enige wat Davids moet doen is iets inbinden op zijn salaris. Maar dat zie ik wel goed komen.
Jaquote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begrijp dat je niet kan zeggen hoe je er aankomt maar is het erg betrouwbaar
Bron?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Moreno het volgende:
Shotta Arveladze naar AZ
Johan Derksen.quote:
daaarom is het uitshirt nooit mooiquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het zowiezo onzin om Anastasiou te verkopen dus dat is goed nieuws
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok laten gaan dan
Vond het ook al raar.quote:
Als Ajax hem laat gaan is het geen kapitaalvernietiging omdat ie toch gratis is gekomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vond het ook al raar.
Als Ajax er nog geld voor kan krijgen dan houden maar als die gratis wegkan dan mag hij gaan?
En een spits, aldus Ajax.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Davinds komen(als vervanger vd Vaart), hoeven we dus alleen nog een links- en rechtsback te hebben?
Rechtback vind ik niet heel urgent, maar staat wel als 3e (2e als Davids komt) op het lijstje.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Davinds komen(als vervanger vd Vaart), hoeven we dus alleen nog een links- en rechtsback te hebben?
Nog een spits? We hebben Babel, Harry, Manchurian(als je dat zo schrijft) en waarschijnlijk mag Anastasiou ook blijven.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
En een spits, aldus Ajax.
Doe mij voor de back Kromkamp maar, al heb ik nog stille hoop op Trabelsi.
Wij hebben babel vriendquote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Davids zou voor Ajax menige slag op het middenveld kunnen winnen, maar als Ajax echt met PSV mee wil doen om de titel aankomend seizoen, dan moet Ajax in ieder geval nog een topverdediger, goede spits en twee backs halen.
Met Anastasiou, Charisteas en Manchurian ga je voor de prijzen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog een spits? We hebben Babel, Harry, Manchurian(als je dat zo schrijft) en waarschijnlijk mag Anastasiou ook blijven.
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wij hebben babel vriend.
Al zijn ze nog erg druk bezig met die Zweed, Rosendinges.
Kromkamp en nog een beul voor de verdediging en compleet.
Middenveldje Pienaar, Davids, Sneijder zou wel erg gaaf zijn.
Jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Anastasiou, Charisteas en Manchurian ga je voor de prijzen.![]()
Mitea moet nog een kans krijgen. Anders Babel vanaf linkskomend. En kijken hoe die jongen van Twente zich ontwikkeld. En je hebt altijd Nourdin nogquote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?
Mitea en Boukhari zijn idd de enige alternatieven momenteel,quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?
Dat was borrelpraat. Nooit serieus geweest, meen ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:37 schreef s0d het volgende:
de geruchten gingen laatst toch dat perez naar ajax zou komen ? zou die niet uit de voeten komen linksbuiten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |