Tournooi voor de A1quote:Op maandag 16 mei 2005 18:42 schreef methodmich het volgende:
Wat was dat voor onzinnig duel dan?
niet beter dan het thuisshirtquote:Op maandag 16 mei 2005 16:22 schreef Noorman het volgende:
[..]
Beter dan die van dit seizoen, anders.
Hoe kom je erbij en hoe betrouwbaar is het, want ik neem aan dat het gaat over de komst van 'Edje'.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef JaWi het volgende:
Waarschijnlijk in de 2e helft van deze week 'nieuws' over Edje.
Hoe ik eraan kom kan ik niet zeggen. Maar het gaat over de eventuele komst, Blind en Davids hebben in ieder geval een aantal gesprekken van de week. Het enige wat Davids moet doen is iets inbinden op zijn salaris. Maar dat zie ik wel goed komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij en hoe betrouwbaar is het, want ik neem aan dat het gaat over de komst van 'Edje'.
Begrijp dat je niet kan zeggen hoe je er aankomt maar is het erg betrouwbaarquote:Op maandag 16 mei 2005 20:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe ik eraan kom kan ik niet zeggen. Maar het gaat over de eventuele komst, Blind en Davids hebben in ieder geval een aantal gesprekken van de week. Het enige wat Davids moet doen is iets inbinden op zijn salaris. Maar dat zie ik wel goed komen.
Jaquote:Op maandag 16 mei 2005 20:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Begrijp dat je niet kan zeggen hoe je er aankomt maar is het erg betrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |