Bron?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:53 schreef Moreno het volgende:
Shotta Arveladze naar AZ
Johan Derksen.quote:
daaarom is het uitshirt nooit mooiquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond het zowiezo onzin om Anastasiou te verkopen dus dat is goed nieuws
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok laten gaan dan
Vond het ook al raar.quote:
Als Ajax hem laat gaan is het geen kapitaalvernietiging omdat ie toch gratis is gekomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vond het ook al raar.
Als Ajax er nog geld voor kan krijgen dan houden maar als die gratis wegkan dan mag hij gaan?
En een spits, aldus Ajax.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Davinds komen(als vervanger vd Vaart), hoeven we dus alleen nog een links- en rechtsback te hebben?
Rechtback vind ik niet heel urgent, maar staat wel als 3e (2e als Davids komt) op het lijstje.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:18 schreef F1Bas het volgende:
Mocht Davinds komen(als vervanger vd Vaart), hoeven we dus alleen nog een links- en rechtsback te hebben?
Nog een spits? We hebben Babel, Harry, Manchurian(als je dat zo schrijft) en waarschijnlijk mag Anastasiou ook blijven.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
En een spits, aldus Ajax.
Doe mij voor de back Kromkamp maar, al heb ik nog stille hoop op Trabelsi.
Wij hebben babel vriendquote:Op maandag 16 mei 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Davids zou voor Ajax menige slag op het middenveld kunnen winnen, maar als Ajax echt met PSV mee wil doen om de titel aankomend seizoen, dan moet Ajax in ieder geval nog een topverdediger, goede spits en twee backs halen.
Met Anastasiou, Charisteas en Manchurian ga je voor de prijzen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog een spits? We hebben Babel, Harry, Manchurian(als je dat zo schrijft) en waarschijnlijk mag Anastasiou ook blijven.
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wij hebben babel vriend.
Al zijn ze nog erg druk bezig met die Zweed, Rosendinges.
Kromkamp en nog een beul voor de verdediging en compleet.
Middenveldje Pienaar, Davids, Sneijder zou wel erg gaaf zijn.
Jaquote:Op maandag 16 mei 2005 22:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Anastasiou, Charisteas en Manchurian ga je voor de prijzen.![]()
Mitea moet nog een kans krijgen. Anders Babel vanaf linkskomend. En kijken hoe die jongen van Twente zich ontwikkeld. En je hebt altijd Nourdin nogquote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?
Mitea en Boukhari zijn idd de enige alternatieven momenteel,quote:Op maandag 16 mei 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel is idd erg goed. Maar wie staat er dan linksbuiten?
Dat was borrelpraat. Nooit serieus geweest, meen ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:37 schreef s0d het volgende:
de geruchten gingen laatst toch dat perez naar ajax zou komen ? zou die niet uit de voeten komen linksbuiten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |