Ach het is nog vroeg Hivesquote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef The_Hives het volgende:
had een originelere titel van je verwacht tong
Die was mooier.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Net het 99/00 uitshirt. Tijdperk Laudrup
Verder speelt Ajax een matige wedstrijd, met slecht voetbal. Maar wat maakt het ook uit, de komende wedstrijden gaan nergens meer over. De meeste spelers en Blind zijn al met hun hoofd bij volgend seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Steek pakt een pingel, "dikke Raffie" voetbalt best leuk en Grygera maakt zijn 4e goal dit jaar. Netjes!
En Boukhari wordt in de spits gezetquote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Steek pakt een pingel, "dikke Raffie" voetbalt best leuk en Grygera maakt zijn 4e goal dit jaar. Netjes!
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef twi het volgende:
Die nieuwe shirts vind ik trouwens lelijk, nietszeggend, on-Ajax.Hadminderwit in gemoeten.
Is toch wel een beetje afgang voor het "supertalent".quote:Op zondag 15 mei 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed toch wel HSV.
Laatste is groningen-uit toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:29 schreef golfer het volgende:
3 punten weer in de pocket en verder werken aan volgend seizoen.
Ik vind het zoals hier ook al is gezegd, een beetje een afgang, eerlijk gezegd.quote:
Dat is hij al lang niet meerquote:Op zondag 15 mei 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje afgang voor het "supertalent".
Vandaar ook de aanhalingstekens.quote:
Ik denk ook wel dat 'ie naar Arsenal gaat, als ik eerlijk ben. Ik bedoel, als van Persie daar al tot 25 optredens komt in alleen de competitie al....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar ik las hier op FOK ook dat Roma en Arsenal nog in de markt waren. Dat is een ander verhaal.
precies. die moet gewoon blijven, zijn vorm hervinden en dan idd naar een echte topclub. Zoals ie nu speelt zal ie bij HSV ook niet echt potten kunnen breken....quote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef keeper het volgende:
Ik denk dat VDV maar eens goed naar van bommel moet luisteren. Die kon naar Dortmund, bleef toch, speelde de sterren van de hemel en gaat nu naar FC Barcelona een Europese topclub.
Nou, volgens mij mag van Persie er ook zijn qua gewicht. Een tijdje terug in elk geval wel...Of was dat alleen z'n dikke kop en was de rest van z'n lichaam wel fit?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Van Persie torst wel minder gewicht mee... En speelde er maar 23 hoor.
idd, nieuwe shirts zijn het gewoonquote:Op zondag 15 mei 2005 19:43 schreef Nashje het volgende:
Steek keepte goed. Volgend seizoen gewoon weer nummer 1. Leuke goal van Van der Vaart. Ook leuk hoe hij naar de Ajax supporters liep en liet zien dat Ajax z'n cluppie is en blijft.
Én de nieuwe uitshirts zijn prachtig.
Zien er in ieder geval een stuk beter uit dan de vorige uitshirts.quote:
? Bron?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Davids toch nog naar Ajax...
Lijkt me niet echt, als ik die site bekijk. Maar wie weet...quote:Op zondag 15 mei 2005 21:21 schreef S-Two het volgende:
Is dit een betrouwbare bron?
Op het Ajax netwerk staat de bron ook vermeld op de frontpage.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt, als ik die site bekijk. Maar wie weet...
Dat heb ik al vaker gehoord ja. Zou een goede ruil zijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:22 schreef cultheld het volgende:
Op het Ajax netwerk speculeren ze over een ruil tussen Davids en Van der Vaart.
quote:Ajax en Edgar Davids zijn er bijna uit
Het ziet er naar uit dat Danny Blind volgend seizoen zijn gewenste ervaring krijgt. Edgar Davids praat deze week met zijn oud-collega, over de verwachtingen die de trainer met hem heeft in de selectie van komend seizoen. De komst van Davids naar Ajax lijkt zo goed als beklonken.
Edgar Davids is een echte pitbull op het middenveld. De oud-Ajacied, die in de gloriejaren (1991-1996) 106 wedstrijden in het eerste speelde, is een ervaren voetballer. Hij laat in en buiten het veld niet met zich laat sollen. Hij laat zijn tanden zien, is niet te beroerd een duel aan te gaan, roept zijn medespelers tot de orde en beschikt met ruim 310 wedstrijden op het allerhoogste Europese niveau over de benodigde ervaring. Davids is precies een leiderstype waar Ajax zo'n behoefte aan heeft.
De club heeft het wat betreft ervaring al een paar seizoenen erg moeilijk. De jonkies uit de eigen Ajax-opleiding tonen weinig of geen respect voor anderen binnen de selectie. Vooral de buitenlanders lijden hieronder, zo vertelde Yannis Anastasiou eerder dit seizoen. De komst van Davids zou dit ten goede moeten keren. Hij is er toe in staat en zal het niet nalaten. Davids laat zich gelden.
Edgar Davids vertrok in 1996 bij Ajax. Hij won in 1995 de Champions League met de Amsterdammers en vertrok een jaar later naar AC Milan. Hij bleef twee jaar in Milaan, om in 1998 te verhuizen naar Turijn. Bij Juventus bleef hij ruim 6 jaar. Maar in het zevende seizoen werd hij verhuurd aan Barcelona, waar hij zijn bijnaam pitbull alle eer aan deed. Mede door zijn komst leefde de Catalaanse club helemaal op. Afgelopen zomer verkoos hij een hernieuwd verblijf in Italië. Ditmaal ging hij spelen bij Internazionale Milan, maar bij de stadsgenoot van AC kwam hij door blessures maar weinig tot spelen.
Davids is in de nadagen van zijn carrière, die hij klaarblijkelijk wil afsluiten bij de club waar het allemaal begon: Ajax!
Wellicht straks in Studio Voetbalquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik wacht het nog even af qua Davids totdat ik echt betrouwbare bronnen daarover heb.
In ieder geval niet van Hugo Borst, aangezien het geen kakkerlak betreftquote:
Borst is een Spartaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In ieder geval niet van Hugo Borst, aangezien het geen kakkerlak betreft
Borst is ook geen kakkerlak hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zie Sparta nog eerder kampioen worden dan feyenoord.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef fransie102 het volgende:Borst is een 'Rotterdamse Jood' zoals ze dat noemen.
Van de GGD volgend jaar, als ze niet promoveren ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie Sparta nog eerder kampioen worden dan feyenoord.
Niet vroeger dan anders.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef fransie102 het volgende:Een vriend van me heeft dat nieuwe Ajax-uitshirt al. Daar is Ajax wel vroeg mee dit jaar.
Maar moet zeggen dat ik jullie uit-shirt van dit jaar een stuk mooier vind dan die van de afgelopen paar jaar.quote:
Mwoah, ik vond het best meevallen eigenlijk....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:35 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het maar een lelijk ding. En mooier dan vorig jaar is geen prestatie.
Bananenman en geen banenman.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef NordKaos het volgende:
Banenman, wie ben jij??
5 miljoen pond, da's ongeveer 7,5 miljoen euro.quote:Gunners eye £5m Markus
By Steve Stammers, Evening Standard
Arsenal have been linked with a £5million move for striker Markus Rosenberg.
The 22-year-old Sweden international will play for Malmo tonight and Arsenal scouts will be there.
Rosenberg has made a huge impact this season and has helped Malmo to win their domestic title.
If Arsenal do decide to follow up their interest they will face fierce competition from Ajax.
German club Wolfsburg and Lokomotiv Moscow are also in the hunt but the player has already rejected a move to Russia which would have been worth £4.5m over four years.
"I want to go to a club where I know I can develop as a player," said Rosenberg, who is described as a deep-lying striker in the Dennis Bergkamp mould.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |