Ach het is nog vroeg Hivesquote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef The_Hives het volgende:
had een originelere titel van je verwacht tong
Die was mooier.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Net het 99/00 uitshirt. Tijdperk Laudrup
Verder speelt Ajax een matige wedstrijd, met slecht voetbal. Maar wat maakt het ook uit, de komende wedstrijden gaan nergens meer over. De meeste spelers en Blind zijn al met hun hoofd bij volgend seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Steek pakt een pingel, "dikke Raffie" voetbalt best leuk en Grygera maakt zijn 4e goal dit jaar. Netjes!
En Boukhari wordt in de spits gezetquote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Steek pakt een pingel, "dikke Raffie" voetbalt best leuk en Grygera maakt zijn 4e goal dit jaar. Netjes!
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:01 schreef twi het volgende:
Die nieuwe shirts vind ik trouwens lelijk, nietszeggend, on-Ajax.Hadminderwit in gemoeten.
Is toch wel een beetje afgang voor het "supertalent".quote:Op zondag 15 mei 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed toch wel HSV.
Laatste is groningen-uit toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:29 schreef golfer het volgende:
3 punten weer in de pocket en verder werken aan volgend seizoen.
Ik vind het zoals hier ook al is gezegd, een beetje een afgang, eerlijk gezegd.quote:
Dat is hij al lang niet meerquote:Op zondag 15 mei 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje afgang voor het "supertalent".
Vandaar ook de aanhalingstekens.quote:
Ik denk ook wel dat 'ie naar Arsenal gaat, als ik eerlijk ben. Ik bedoel, als van Persie daar al tot 25 optredens komt in alleen de competitie al....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Natuurlijk, maar ik las hier op FOK ook dat Roma en Arsenal nog in de markt waren. Dat is een ander verhaal.
precies. die moet gewoon blijven, zijn vorm hervinden en dan idd naar een echte topclub. Zoals ie nu speelt zal ie bij HSV ook niet echt potten kunnen breken....quote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef keeper het volgende:
Ik denk dat VDV maar eens goed naar van bommel moet luisteren. Die kon naar Dortmund, bleef toch, speelde de sterren van de hemel en gaat nu naar FC Barcelona een Europese topclub.
Nou, volgens mij mag van Persie er ook zijn qua gewicht. Een tijdje terug in elk geval wel...Of was dat alleen z'n dikke kop en was de rest van z'n lichaam wel fit?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Van Persie torst wel minder gewicht mee... En speelde er maar 23 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |