Wellicht straks in Studio Voetbalquote:Op zondag 15 mei 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
Ik wacht het nog even af qua Davids totdat ik echt betrouwbare bronnen daarover heb.

In ieder geval niet van Hugo Borst, aangezien het geen kakkerlak betreftquote:

Borst is een Spartaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In ieder geval niet van Hugo Borst, aangezien het geen kakkerlak betreft

Borst is ook geen kakkerlak hoor.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Ik zie Sparta nog eerder kampioen worden dan feyenoord.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef fransie102 het volgende:Borst is een 'Rotterdamse Jood' zoals ze dat noemen.

Van de GGD volgend jaar, als ze niet promoveren ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie Sparta nog eerder kampioen worden dan feyenoord.

Niet vroeger dan anders.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef fransie102 het volgende:Een vriend van me heeft dat nieuwe Ajax-uitshirt al. Daar is Ajax wel vroeg mee dit jaar.

Maar moet zeggen dat ik jullie uit-shirt van dit jaar een stuk mooier vind dan die van de afgelopen paar jaar.quote:

Mwoah, ik vond het best meevallen eigenlijk....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:35 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het maar een lelijk ding. En mooier dan vorig jaar is geen prestatie.

Bananenman en geen banenman.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef NordKaos het volgende:
Banenman, wie ben jij??

5 miljoen pond, da's ongeveer 7,5 miljoen euro.quote:Gunners eye £5m Markus
By Steve Stammers, Evening Standard
Arsenal have been linked with a £5million move for striker Markus Rosenberg.
The 22-year-old Sweden international will play for Malmo tonight and Arsenal scouts will be there.
Rosenberg has made a huge impact this season and has helped Malmo to win their domestic title.
If Arsenal do decide to follow up their interest they will face fierce competition from Ajax.
German club Wolfsburg and Lokomotiv Moscow are also in the hunt but the player has already rejected a move to Russia which would have been worth £4.5m over four years.
"I want to go to a club where I know I can develop as a player," said Rosenberg, who is described as a deep-lying striker in the Dennis Bergkamp mould.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |