Nou ik kon haar dus totaal niet, en om dan gelijk over je ex te beginnen...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef seilram het volgende:
Hhmmm beetje afhankelijk hoe goed ik die persoon al zou kennen, maar ik denk dat ik er ook niet veel over los zou laten... wat heeft dat te maken met de aankomende nieuwe relatie?? Naja, jammer van de mislukte date dan, dan was het niet de ware, ben je er wel gelijk achter!
Nou ik denk niet dat het daardoor mislukt is je date. Als ze je echt wilde dan had je haar nu, blijkbaar was je haar type niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
Ik heb er dus voor gekozen om mijn mond erover te houden wat resulteerde in een mislukte date![]()
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf![]()
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
Mijn reactie was een redelijk ontopic vraag, geen verkapte tvpquote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
* Sc0rPi0n heeft de bezem erdoor gehaald.
Meteen met de tegenvraag "Hoeveel dildo's heb je thuis liggen?" komenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
* HenryHill a-ha moment heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
Het is zeker niet zijn fout, ik vind het gewoon not done.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:38 schreef HenryHill het volgende:
[..]
* HenryHill a-ha moment heeft
TS vind dit ook, maar heeft op een of andere kromme manier het idee dat het desondanks zijn fout is geweest door niet op die vraag in te gaan, in plaats van dat het haar schuld zou zijn door die vraag te stellen...
--edit--
Hmm, Marczilla was me voor.
helemaal mee akkoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Dat moet mijn eerste date niet doen.
Gaat hem niks aan voorlopig.
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...quote:
Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef HenryHill het volgende:
Moet je het pikken dat zij je die vraag stelt omdat het een meisje is en je een date hebt, of mag je haar daarop afrekenen? TS durfde haar hier dus niet op af te rekenen.
Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?
Je kan best laten doorschemeren dat je niet onervaren bent, maar alle details bespreken.. kwee nie, zou ik niet doen.
Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.
Kwam het luchtig ter tafel, en werd er luchtig mee omgegaan, niks aan de hand.
Werd het echter een soortement van kruisverhoor, dan afkappen wmb.
Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te besprekenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...
Duh.. ik lach sowieso veel om die onderwerpen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....
staat er zoveel belastend materiaal van je op fok danquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraatquote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te bespreken
als een jongen op de eerste date over seks begint, weet ik dat hij in staat is om heel ons sexleven uit de doeken te doen ook, moesten we ooit een koppel worden, en dat tegen blijkbaar de eerste de beste.
ik zou gedegouteerd zijn. Die persoon zou gewoon niet bij mij passen. Ik zou dan ook denken dat het puur voor de sex te doen is, en dat hij me niet ziet als serieus relatiemateriaal
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
staat er zoveel belastend materiaal van je op fok dan![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraat![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
punten mee gaat scoren?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...
Gewoon van die simpele en op t oog domme opmerkingen waar je gewoon punten mee gaat scoren...
Independent women alertquote:
En dan???? Gaat iedereen me raar aankijken...??? Weet je wat er dan gebeurt, steeds meer mensen gaan weten wie je bent, wat betekent dat je weer in contact gaat komen met nieuwe mensen, wat betekent dat je meer sex gaat krijgenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
Hoezoquote:
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te wetenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef JoeyT het volgende:
Maar ff serieus... Ik weet dat meisjes precies t zelfde doen.
Er zijn er zat die het wel doen...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten, écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.
man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten![]()
gewoon in het algemeen zeggen dat iemand 'goed' is, ok ... ( maar de details hoef ik echt niet te weten )quote:Op maandag 16 mei 2005 15:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het wel doen...
En eigenlijk is het best leuk om via via te horen dat dat ene leuke meisje wat ik toen geneukt had het zo lekker vond
Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten, écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.
man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten![]()
ik zou zelfs nog niet vragen of er gesext is geweest, moest een vriend(in) van mij er zelf niet over beginnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...
idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaalquote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me meer af waarom iemand zoiets op de eerste date al wil weten
dus?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaal
Ja dat hoeft t natuurlijk helemaal niet te zijn. Er zijn ook gewoon mensen die heel open op dat gebied zijn... Kzie t probleem dan ook echt niet...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaal
als ik daar zit met het oog op een serieuze relatie, schat ik dat ik binnen een kwartier weg ben.quote:
ik ben niet open op dat gebied, dus ik zie het probleem welquote:Op maandag 16 mei 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat hoeft t natuurlijk helemaal niet te zijn. Er zijn ook gewoon mensen die heel open op dat gebied zijn... Kzie t probleem dan ook echt niet...
er zijn mensen die daten met het oog op gemakkelijke seks, er zijn mensen die daten met het oog op een relatie, zo moeilijk om te begrijpen ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
een serieuze relatie bij je eerste date? nou ja goed.
Tsja op een eerste dat zit ik niet meteen te denken aan een serieuze relatie... Daar groei je gewoon in...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik daar zit met het oog op een serieuze relatie, schat ik dat ik binnen een kwartier weg ben.
als de ander persoon over sex begint bij de eerste date, vind ik dat gewoon een uitermate grote afknapper. Jij niet, meningen verschillen, leuk tochquote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja op een eerste dat zit ik niet meteen te denken aan een serieuze relatie... Daar groei je gewoon in...
Nee eigenlijk niet, ik ontmoet genoeg meisjes die ik er goed uit vind zien. Heb genoeg eerste dates gehad. Maar weet pas na een week of 2 of iemand me boeit. En als ze me dan boeit duurt t nog wel ff voordat ik dr echt echyt leuk ga vinden. En met al mn dates wil ik wel seksquote:Op maandag 16 mei 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Maar eerlijk, je weet toch wel of je afspreekt met iemand omdat je vrienden wil zijn, omdat je sex wilt, of dat je met die persoon eventueel wel serieus verder zou willen gaan.
ben ik nu verkeerd, maar waren jij en tranceptor het niet die zeiden dat de vonk er onmiddellijk moet zijn ? ik kan verkeerd zijn, hoor ...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik ontmoet genoeg meisjes die ik er goed uit vind zien. Heb genoeg eerste dates gehad. Maar weet pas na een week of 2 of iemand me boeit. En als ze me dan boeit duurt t nog wel ff voordat ik dr echt echyt leuk ga vinden. En met al mn dates wil ik wel seks![]()
Neej je zit niet verkeerd, maar je kan moeilijk verliefd op iemand worden die je niet kent. Ik word niet verliefd op t uiterlijk. Ik heb genoeg meisjes geneukt die ik ontzettend lekker vond maar niet eens een klein vonkje bij had. Eerste date die ik had met huidige vriendinnetje was er een vonk, na een paar weken wist ik zeker dat ik dr zag zitten en daarna word je steeds meer verliefd...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben ik nu verkeerd, maar waren jij en tranceptor het niet die zeiden dat de vonk er onmiddellijk moet zijn ? ik kan verkeerd zijn, hoor ...
blij om nu te horen dat het ook toch wel een eind duurt voor je iets van verliefdheid kan voelen .
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
is dat laatste je ervaring?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar even ontopic, het is natuurlijk wel erg handig om van te voren te weten of je libido op hetzelfde niveau zit dus zo'n rare vraag is het niet. Je bent toch nog in de aftastfase en wilt weten wat voor *vlees* je in de kuip hebt. Je zal toch een relatie krijgen met iemand die slechts om de dag 1 keertje wil neuken. (of helemaal niet wil neuken maar alleen aan orale sex wil doen..)
quote:
wat loop je dan te roepen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 echte date gehad in mijn leven en die was perfect.
denk jij dat mannen schrikken als je buitenste schaamlippen eeltplekken vertonen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef ch0c0 het volgende:
Als een gozer mij zoiets vraagt op de eerste date krijgt ie van mij een eerlijk antwoord. Ben ik meteen voorgoed van hem af.![]()
Nee hoor, geen schaamte. Ik zie er alleen het nut niet van omdat het daar meteen een eerste keer over te hebben, eerlijk gezegd. Het kan altijd ter sprake komen, natuurlijk. Ik vraag me alleen af waarom dat meteen bij een eerste date moet. Maar goed, ik heb het zelf nooit aan de hand gehad.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt wel of jullie je schamen om te zeggen dat je wel vaker geneukt hebt. en vrouwen hebben daar helemaal een handje van. "nee hoor. 7 vriendjes"![]()
als de vrouw wil weten hoe het zit met zijn viriliteit dan heeft ze daar gewoon recht op. ik neem aan dat er wel meer is gesproken dan alleen over zijn verleden. ik vind het een bang, zielig topic.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Nee hoor, geen schaamte. Ik zie er alleen het nut niet van omdat het daar meteen een eerste keer over te hebben, eerlijk gezegd. Het kan altijd ter sprake komen, natuurlijk. Ik vraag me alleen af waarom dat meteen bij een eerste date moet. Maar goed, ik heb het zelf nooit aan de hand gehad.
Och, ik ben zelf van het type dat alles gevraagd en gezegd mag worden. Maar ik zie alleen niet waarom specifiek dát metéén al zo uitdrukkelijk besproken MOET worden. Wat dat heeft te maken met viriliteit...ik zie het echt eerlijk waar niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als de vrouw wil weten hoe het zit met zijn viriliteit dan heeft ze daar gewoon recht op. ik neem aan dat er wel meer is gesproken dan alleen over zijn verleden. ik vind het een bang, zielig topic.
gatver..quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
denk jij dat mannen schrikken als je buitenste schaamlippen eeltplekken vertonen?
zoals ik al zei, ts pikt dit eruit op een hele avond. conclusie: hij is angstig dat hij óf teveel zegt. óf te weinig.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Och, ik ben zelf van het type dat alles gevraagd en gezegd mag worden. Maar ik zie alleen niet waarom specifiek dát metéén al zo uitdrukkelijk besproken MOET worden. Wat dat heeft te maken met viriliteit...ik zie het echt eerlijk waar niet.
Dat ik het bij een date NIET ongewoon kan vinden als wilt weten wat het libido van je eventuele toekomstige vriendje is.quote:
dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat ik het bij een date NIET ongewoon kan vinden als wilt weten wat het libido van je eventuele toekomstige vriendje is.
Dat is geen mening. Ik snap het daadwerkelijk niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ts pikt dit eruit op een hele avond. conclusie: hij is angstig dat hij óf teveel zegt. óf te weinig.
dat je niet snapt dat dit iets met zijn virilitiet te maken kan hebben is jouw mening.
ok dan nietquote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef -Redhead- het volgende:
[..]
Dat is geen mening. Ik snap het daadwerkelijk niet.
Ja zeker, ik denk dat dit menig man het schaamrood op de kaken zou bezorgen. Gelukkig is het nagenoeg onmogelijk, net zoals dat je kut wijder zou worden door veel neuken.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij dat mannen schrikken als je buitenste schaamlippen eeltplekken vertonen?
dude! doe ff normaal. ik was cynisch. dit staat je dom.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:43 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Ja zeker, ik denk dat dit menig man het schaamrood op de kaken zou bezorgen. Gelukkig is het onmogelijk, net zoals dat je kut wijder zou worden door veel neuken.
Are you nuts?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als de vrouw wil weten hoe het zit met zijn viriliteit dan heeft ze daar gewoon recht op. ik neem aan dat er wel meer is gesproken dan alleen over zijn verleden. ik vind het een bang, zielig topic.
MWHAHAHAAAAAAAAAAAAA, zal ik ook eens zeggen moest ik ooit nog eens daten.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Zelfs "als", dan nog niet. Ik dacht dat ik daarin duidelijk was in mijn post.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
wat snappen bovenstaande users niet aan mijn beginwoordje "als"?
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Zelfs "als", dan nog niet. Ik dacht dat ik daarin duidelijk was in mijn post.
Of jij bent bang om je eigen grenzen te stellen.quote:
nee. zoals ik al eerder heb aanggeven kan een mens van alles zeggen. wil je doorgaan, of twijfel je nu dat je met je geneuzel mij kan overhalen een andere mening te krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Of jij bent bang om je eigen grenzen te stellen.
![]()
Ik heb geen behoefte om jou mijn mening te laten delen, je gelooft maar wat jij wilt. Maar doe dat zelf dan ook niet bij een ander, en hen erop afrekenen als ze niet overtuigd zijn van 1 zinnetje is dan helemaal kansloos.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. zoals ik al eerder heb aanggeven kan een mens van alles zeggen. wil je doorgaan, of denk je dat je met je geneuzel mij kan overhalen een andere mening te krijgen?
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om jou mijn mening te laten delen, je gelooft maar wat jij wilt. Maar doe dat zelf dan ook niet bij een ander, en hen erop afrekenen als ze niet overtuigd zijn van 1 zinnetje is dan helemaal kansloos.
Dat moet je alleen doen als je erbij zegt: "En zo zie ik het graag weer!quote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf![]()
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |