Nou ik kon haar dus totaal niet, en om dan gelijk over je ex te beginnen...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef seilram het volgende:
Hhmmm beetje afhankelijk hoe goed ik die persoon al zou kennen, maar ik denk dat ik er ook niet veel over los zou laten... wat heeft dat te maken met de aankomende nieuwe relatie?? Naja, jammer van de mislukte date dan, dan was het niet de ware, ben je er wel gelijk achter!
Nou ik denk niet dat het daardoor mislukt is je date. Als ze je echt wilde dan had je haar nu, blijkbaar was je haar type niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
Ik heb er dus voor gekozen om mijn mond erover te houden wat resulteerde in een mislukte date![]()
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf![]()
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
Mijn reactie was een redelijk ontopic vraag, geen verkapte tvpquote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
* Sc0rPi0n heeft de bezem erdoor gehaald.
Meteen met de tegenvraag "Hoeveel dildo's heb je thuis liggen?" komenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
* HenryHill a-ha moment heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
Het is zeker niet zijn fout, ik vind het gewoon not done.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:38 schreef HenryHill het volgende:
[..]
* HenryHill a-ha moment heeft
TS vind dit ook, maar heeft op een of andere kromme manier het idee dat het desondanks zijn fout is geweest door niet op die vraag in te gaan, in plaats van dat het haar schuld zou zijn door die vraag te stellen...
--edit--
Hmm, Marczilla was me voor.
helemaal mee akkoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Dat moet mijn eerste date niet doen.
Gaat hem niks aan voorlopig.
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...quote:
Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef HenryHill het volgende:
Moet je het pikken dat zij je die vraag stelt omdat het een meisje is en je een date hebt, of mag je haar daarop afrekenen? TS durfde haar hier dus niet op af te rekenen.
Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...quote:Op maandag 16 mei 2005 14:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?
Je kan best laten doorschemeren dat je niet onervaren bent, maar alle details bespreken.. kwee nie, zou ik niet doen.
Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....quote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.
Kwam het luchtig ter tafel, en werd er luchtig mee omgegaan, niks aan de hand.
Werd het echter een soortement van kruisverhoor, dan afkappen wmb.
Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te besprekenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...
Duh.. ik lach sowieso veel om die onderwerpen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....
staat er zoveel belastend materiaal van je op fok danquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraatquote:Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te bespreken
als een jongen op de eerste date over seks begint, weet ik dat hij in staat is om heel ons sexleven uit de doeken te doen ook, moesten we ooit een koppel worden, en dat tegen blijkbaar de eerste de beste.
ik zou gedegouteerd zijn. Die persoon zou gewoon niet bij mij passen. Ik zou dan ook denken dat het puur voor de sex te doen is, en dat hij me niet ziet als serieus relatiemateriaal
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
staat er zoveel belastend materiaal van je op fok dan![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraat![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
punten mee gaat scoren?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...
Gewoon van die simpele en op t oog domme opmerkingen waar je gewoon punten mee gaat scoren...
Independent women alertquote:
En dan???? Gaat iedereen me raar aankijken...??? Weet je wat er dan gebeurt, steeds meer mensen gaan weten wie je bent, wat betekent dat je weer in contact gaat komen met nieuwe mensen, wat betekent dat je meer sex gaat krijgenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
Hoezoquote:
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te wetenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef JoeyT het volgende:
Maar ff serieus... Ik weet dat meisjes precies t zelfde doen.
Er zijn er zat die het wel doen...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten, écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.
man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten![]()
gewoon in het algemeen zeggen dat iemand 'goed' is, ok ... ( maar de details hoef ik echt niet te weten )quote:Op maandag 16 mei 2005 15:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het wel doen...
En eigenlijk is het best leuk om via via te horen dat dat ene leuke meisje wat ik toen geneukt had het zo lekker vond
Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten, écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.
man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten![]()
ik zou zelfs nog niet vragen of er gesext is geweest, moest een vriend(in) van mij er zelf niet over beginnen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |