abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27026213
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
Ik heb er dus voor gekozen om mijn mond erover te houden wat resulteerde in een mislukte date
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
  zondag 15 mei 2005 @ 14:51:04 #2
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27026261
Gewoon antwoorden, heb er geen problemen mee. Gewoon eerlijk zijn dus.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  zondag 15 mei 2005 @ 14:52:19 #3
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27026292
Hhmmm beetje afhankelijk hoe goed ik die persoon al zou kennen, maar ik denk dat ik er ook niet veel over los zou laten... wat heeft dat te maken met de aankomende nieuwe relatie?? Naja, jammer van de mislukte date dan, dan was het niet de ware, ben je er wel gelijk achter!
Niet mieten! Door gieten!
pi_27026370
mooi toch kan je gelijk ook alles van haar vragen, geen verassingen voor later. En ze is dus uit op sex. denk ik.
  zondag 15 mei 2005 @ 14:55:35 #5
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_27026388
Ik zou subtiel uitleggen dat ik het niet nodig vind om dat aan hem te vertellen, hoef het van hem ook niet te weten. Hij zou van mij geen antwoord op zijn vraag krijgen, laat ik het daar op houden
pi_27026436
quote:
Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef seilram het volgende:
Hhmmm beetje afhankelijk hoe goed ik die persoon al zou kennen, maar ik denk dat ik er ook niet veel over los zou laten... wat heeft dat te maken met de aankomende nieuwe relatie?? Naja, jammer van de mislukte date dan, dan was het niet de ware, ben je er wel gelijk achter!
Nou ik kon haar dus totaal niet, en om dan gelijk over je ex te beginnen...
Dat vind ik gewoon niet kunnen.
En sowieso voegt het inderdaad niks toe in je aankomende relatie.
Ik hoef dan ook echt niet van haar te weten hoevaak zij gepaald werd door haar exvriend.
Maar er is niks aan verloren, die date bedoel ik dan.
Zo leuk was ze toch niet
  zondag 15 mei 2005 @ 15:05:45 #7
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_27026729
quote:
Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
Ik heb er dus voor gekozen om mijn mond erover te houden wat resulteerde in een mislukte date
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
Nou ik denk niet dat het daardoor mislukt is je date. Als ze je echt wilde dan had je haar nu, blijkbaar was je haar type niet.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 15 mei 2005 @ 15:50:21 #8
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27028052
En als ze op de eerste date al over sex begint, is ze wel erg wanhopig.

Vertel haar dat maar!
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  maandag 16 mei 2005 @ 11:05:52 #9
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27048187
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27051041
* Sc0rPi0n heeft de bezem erdoor gehaald.
Ontopic verder.

Tevens de TT wat duidelijker gemaakt
♥ K, N, R en F ♥
pi_27052573
Je hoeft toch ook niet alle details te vertellen.
Houd het bij de hoeveelheid vrouwen, desnoods lieg je er wat van af als het er heel veel zijn.
Zeg dat je vriendin een leuke meid was, maar..... (reden waarom het uitging, desnoods fictief)
Hoppa dat onderwerp ook weer gehad.
- iedereen heeft recht op mijn mening -
pi_27052705
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
* Sc0rPi0n heeft de bezem erdoor gehaald.
Mijn reactie was een redelijk ontopic vraag, geen verkapte tvp

Ik zou gewoon wel iets vertellen, maar geen pikante details enzo.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:16:18 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27052753
quote:
Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Meteen met de tegenvraag "Hoeveel dildo's heb je thuis liggen?" komen
Dan weet ze meteen hoe het voelt om te vroeg dit soort intieme vragen naar je hoofd geslingerd te krijgen. Nadeel is dan wel weer dat het in een keer de sfeer in het negatieve trekt, maar ach... moet ze maar normale vragen stellen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 mei 2005 @ 14:18:20 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27052819
Dat moet mijn eerste date niet doen.
Gaat hem niks aan voorlopig.

Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 16 mei 2005 @ 14:21:27 #15
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_27052885
Gewoon antwoord geven, zo kan je ook meer over haar te weten komen en kan je ook veel vrijer praten over andere dingen... sex is uiteindelijk als t meer wordt ook belangrijk
maar houdt het wel beperkt, ik heb over een uur een date :p
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_27052984
Ik zou haar vragen wat de toegevoegde waarde van mijn antwoord op die vraag zal zijn betreffende de date. Vind het daarbij een beetje krom dat doordat jij geen antwoord gaf de dat was mislukt. Zegt misschien wel wat over haar/hem....tenzij je zelf natuurlijk het verkloot hebt.
pi_27053037
Gewoon liegen? Goed begin is het halve werk
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:38:01 #18
67978 HenryHill
pi_27053240
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
* HenryHill a-ha moment heeft

TS vind dit ook, maar heeft op een of andere kromme manier het idee dat het desondanks zijn fout is geweest door niet op die vraag in te gaan, in plaats van dat het haar schuld zou zijn door die vraag te stellen...

--edit--
Hmm, Marczilla was me voor.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 16 mei 2005 @ 14:41:54 #19
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27053314
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:38 schreef HenryHill het volgende:

[..]

* HenryHill a-ha moment heeft

TS vind dit ook, maar heeft op een of andere kromme manier het idee dat het desondanks zijn fout is geweest door niet op die vraag in te gaan, in plaats van dat het haar schuld zou zijn door die vraag te stellen...

--edit--
Hmm, Marczilla was me voor.
Het is zeker niet zijn fout, ik vind het gewoon not done.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 16 mei 2005 @ 14:43:19 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27053340
als je hier al problemen mee hebt dan wens ik je veel leuke relaties toe. sjeesis wat een dilemma, nou nou nou. je voormalig sexleven poeheee!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 16 mei 2005 @ 14:43:48 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27053348
Wat een inpertinente vraag voor een eerste date. Je seksleven historie komt wel een keer ter sprake binnen je relatie... of niet.
Vraag me ook af wat een antwoord oplevert. Is een X aantal te veel, of juist te weinig en word je daarop afgeserveerd als geen vervolgmateriaal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27053357
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Dat moet mijn eerste date niet doen.
Gaat hem niks aan voorlopig.

helemaal mee akkoord
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 16 mei 2005 @ 14:46:49 #23
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_27053427
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
  maandag 16 mei 2005 @ 14:51:33 #24
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27053544
Hierop is maar een antwoord mogelijk: "een gentleman zwijgt".
Alhoewel ik "jij bent kan de zevende worden" ook wel leuk vind
Anyway, de dame in kwestie was gewoon geinteresseerd in het verleden van de TS, op zich niks mis mee natuurlijk. Alleen in dit geval een beetje lomp..
  maandag 16 mei 2005 @ 14:52:56 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27053586
Gewoon antwoord op geven, weet je gelijk of het wat voor je is.
Staat ze na je antwoord op en loopt ze weg dan was het sowieso niks geworden

Wel een rare vraag voor een eerste date overigens
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 mei 2005 @ 14:53:03 #26
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27053589
quote:
Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?
Je kan best laten doorschemeren dat je niet onervaren bent, maar alle details bespreken.. kwee nie, zou ik niet doen.
pi_27053632
vind een eerste date idd wat snel om zoiets te vragen maar ach ik zou er eerlijk over zijn, weet je gelijk wat je aan elkaar hebt.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  maandag 16 mei 2005 @ 14:55:00 #28
67978 HenryHill
pi_27053638
Het punt is imho niet of je wel of geen antwoord wilt geven op haar vraag (de een voelt zich daarbij opgelaten, de ander heeft er totaal geen probleem mee - dat verschilt per persoon), maar meer:

Moet je het pikken dat zij je die vraag stelt omdat het een meisje is en je een date hebt, of mag je haar daarop afrekenen? TS durfde haar hier dus niet op af te rekenen.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:56:08 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27053666
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 mei 2005 @ 14:56:58 #30
88139 JoeyT
pi_27053688
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

helemaal mee akkoord
Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...
  maandag 16 mei 2005 @ 14:58:14 #31
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27053725
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef HenryHill het volgende:
Moet je het pikken dat zij je die vraag stelt omdat het een meisje is en je een date hebt, of mag je haar daarop afrekenen? TS durfde haar hier dus niet op af te rekenen.
Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.
Kwam het luchtig ter tafel, en werd er luchtig mee omgegaan, niks aan de hand.
Werd het echter een soortement van kruisverhoor, dan afkappen wmb.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:00:42 #32
88139 JoeyT
pi_27053768
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:53 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik heb het niet bijgehouden is toch een stom antwoord?
Je kan best laten doorschemeren dat je niet onervaren bent, maar alle details bespreken.. kwee nie, zou ik niet doen.
Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...
Gewoon van die simpele en op t oog domme opmerkingen waar je gewoon punten mee gaat scoren...
  maandag 16 mei 2005 @ 15:02:01 #33
88139 JoeyT
pi_27053804
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe het gespreksonderwerp ter tafel kwam en hoe er mee om gegaan werd.
Kwam het luchtig ter tafel, en werd er luchtig mee omgegaan, niks aan de hand.
Werd het echter een soortement van kruisverhoor, dan afkappen wmb.
Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....
pi_27053841
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Snap t echt niet. Dat bekrompen gedoe. Altijd taboe op sex... Vind t zelfs 1 vd leukste gespreksonderwerpen. En wat is er nou meer opwindend dan op een eerste date het onderwerp sex aan te spreken. Nix mis mee... Je weet meteen dat ze een gezonde trek heeft. Kan me ook niet voorstellen dat de date mis is gegaan door deze vraag. Zij vond jou niet leuk genoeg of jij haar niet... Of je moet wel zo knurftig gereageerd hebben dat het meteen een totale afknapper was...
Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te bespreken

als een jongen op de eerste date over seks begint, weet ik dat hij in staat is om heel ons sexleven uit de doeken te doen ook, moesten we ooit een koppel worden, en dat tegen blijkbaar de eerste de beste.

ik zou gedegouteerd zijn. Die persoon zou gewoon niet bij mij passen. Ik zou dan ook denken dat het puur voor de sex te doen is, en dat hij me niet ziet als serieus relatiemateriaal
  maandag 16 mei 2005 @ 15:04:13 #35
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27053851
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja hier ben ik t wel mee eens. Maar als t een kruisverhoor is op een eerste date zou ik dr denk ik uitlachen ....
Duh.. ik lach sowieso veel om die onderwerpen.
Ik vind het niet bijster boeiend hoeveel en vaak iemand sex heeft gehad. Ben altijd meer benieuwd hoe ik het zou doen met haar.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:10:58 #36
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27053992
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
staat er zoveel belastend materiaal van je op fok dan
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 mei 2005 @ 15:11:28 #37
88139 JoeyT
pi_27054004
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ik vind het niet één van de leukste gespreksonderwerpen om met een wildveemd persoon te bespreken

als een jongen op de eerste date over seks begint, weet ik dat hij in staat is om heel ons sexleven uit de doeken te doen ook, moesten we ooit een koppel worden, en dat tegen blijkbaar de eerste de beste.

ik zou gedegouteerd zijn. Die persoon zou gewoon niet bij mij passen. Ik zou dan ook denken dat het puur voor de sex te doen is, en dat hij me niet ziet als serieus relatiemateriaal
Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraat
  maandag 16 mei 2005 @ 15:13:36 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27054062
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

staat er zoveel belastend materiaal van je op fok dan
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27054080
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ga dr maar vanuit dat jongens sowieso heel hun sexleven uit de doeken doen. Ik vertel ook altijd aan mn vrienden hoe iemand was wat ze goed deed, waar ze niks van bakt etc... Ook bij mn vaste vriuendinnetje doe ik dat... Das nou jongenspraat
. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
  maandag 16 mei 2005 @ 15:16:25 #40
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27054134
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

. Dan hoop ik dat al jouw exen ook de dingen in geuren en kleuren vertellen waar jij niets van bakte
die kans zit er wel dik in ja
pi_27054159
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:00 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het boeit me 0,0 of het een stom antwoord is... Meeste stomme antwoorden maken je mysterieus. Meeste mensen geloven niet eens dat je het niet hebt bijgehouden. Je hoeft natuurlijk niet je hele sexleven op tafel leggen. Maar maak een leuke opmerking terug... Hoe was de sex met je ex? antwoord: Niet zo goed als t met jou gaat worden...
Gewoon van die simpele en op t oog domme opmerkingen waar je gewoon punten mee gaat scoren...
punten mee gaat scoren?
  maandag 16 mei 2005 @ 15:18:46 #42
67978 HenryHill
pi_27054183
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:17 schreef Moja het volgende:

[..]

punten mee gaat scoren?
Independent women alert
  maandag 16 mei 2005 @ 15:20:24 #43
88139 JoeyT
pi_27054203
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:

[..]

En dan???? Gaat iedereen me raar aankijken...??? Weet je wat er dan gebeurt, steeds meer mensen gaan weten wie je bent, wat betekent dat je weer in contact gaat komen met nieuwe mensen, wat betekent dat je meer sex gaat krijgen

Maar ff serieus... Ik weet dat meisjes precies t zelfde doen. En het geeft niet. Zij mag alles aan haar vriendinnen vertellen. Ze mag zeggen van damn gister kwam JoeyT gewoon na 1,5 minuut klaar die lul. Weet je waarom? omdat ik weet dat ze dan ook zal vertellen dat ik haar 10 minuten later helemaal sufgeneukt heb en alle hoeken van de kamer heb laten zien

Sorry ben goed gehumeurd vandaag
  maandag 16 mei 2005 @ 15:22:16 #44
88139 JoeyT
pi_27054243
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:17 schreef Moja het volgende:

[..]

punten mee gaat scoren?
Hoezo ???? Het is toch een afweging die je maakt als je met iemand uitgaat. Als het aantal positieve punten die een persoon heeft groter is dan het aantal negatieve punten dan geef je hm een kans
pi_27054306
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:20 schreef JoeyT het volgende:

Maar ff serieus... Ik weet dat meisjes precies t zelfde doen.
nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten , écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.

man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten
  maandag 16 mei 2005 @ 15:26:05 #46
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27054344
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nooit, maar dan nog werkelijk nooit, heb ik naar het seksueel leven van mijn vriendinnen gevraagd. Ik ken hun partners, en eerlijk, ik hoef het niet te weten , écht écht niet. Ik heb ook een homovriend en daar hoef ik het nog minder van te weten. Nee, ik heb onderwerpen genoeg om over te praten.

man, ik zie me al bezig op een zomers terrasje met mijn vriendinnetjes, man, heb ik gisteravond lekker gesext, eerst heeft hij me een goede befbeurt gegeven en toen ... yakkes, denk niet dat mijn vrienden daar op wachten
Er zijn er zat die het wel doen...
En eigenlijk is het best leuk om via via te horen dat dat ene leuke meisje wat ik toen geneukt had het zo lekker vond
  maandag 16 mei 2005 @ 15:26:40 #47
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27054363
petitlapin vind sex vies
pi_27054388
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Er zijn er zat die het wel doen...
En eigenlijk is het best leuk om via via te horen dat dat ene leuke meisje wat ik toen geneukt had het zo lekker vond
gewoon in het algemeen zeggen dat iemand 'goed' is, ok ... ( maar de details hoef ik echt niet te weten )
  maandag 16 mei 2005 @ 15:29:11 #49
88139 JoeyT
pi_27054420
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...
pi_27054524
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja misschien is dat iets wat ze niet in Belgie doen, maar hier in Nederland is dat gewoon heel normaal. Ken zelfs niemand die t niet bespreekt met zn vrienden... Als ik met een meisje ben uitgeweest is t ook meestal de eerste vraag die ze stellen...
ik zou zelfs nog niet vragen of er gesext is geweest, moest een vriend(in) van mij er zelf niet over beginnen.

wat anderen in bed uitspoken interesseert me niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')