idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaalquote:Op maandag 16 mei 2005 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me meer af waarom iemand zoiets op de eerste date al wil weten
dus?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaal
Ja dat hoeft t natuurlijk helemaal niet te zijn. Er zijn ook gewoon mensen die heel open op dat gebied zijn... Kzie t probleem dan ook echt niet...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, zoals ik zei, ik zou dan vermoeden dat het puur voor de sex is, en dat die persoon niet echt op zoek is naar relatiemateriaal
als ik daar zit met het oog op een serieuze relatie, schat ik dat ik binnen een kwartier weg ben.quote:
ik ben niet open op dat gebied, dus ik zie het probleem welquote:Op maandag 16 mei 2005 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat hoeft t natuurlijk helemaal niet te zijn. Er zijn ook gewoon mensen die heel open op dat gebied zijn... Kzie t probleem dan ook echt niet...
er zijn mensen die daten met het oog op gemakkelijke seks, er zijn mensen die daten met het oog op een relatie, zo moeilijk om te begrijpen ?quote:Op maandag 16 mei 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
een serieuze relatie bij je eerste date? nou ja goed.
Tsja op een eerste dat zit ik niet meteen te denken aan een serieuze relatie... Daar groei je gewoon in...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik daar zit met het oog op een serieuze relatie, schat ik dat ik binnen een kwartier weg ben.
als de ander persoon over sex begint bij de eerste date, vind ik dat gewoon een uitermate grote afknapper. Jij niet, meningen verschillen, leuk tochquote:Op maandag 16 mei 2005 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja op een eerste dat zit ik niet meteen te denken aan een serieuze relatie... Daar groei je gewoon in...
Nee eigenlijk niet, ik ontmoet genoeg meisjes die ik er goed uit vind zien. Heb genoeg eerste dates gehad. Maar weet pas na een week of 2 of iemand me boeit. En als ze me dan boeit duurt t nog wel ff voordat ik dr echt echyt leuk ga vinden. En met al mn dates wil ik wel seksquote:Op maandag 16 mei 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Maar eerlijk, je weet toch wel of je afspreekt met iemand omdat je vrienden wil zijn, omdat je sex wilt, of dat je met die persoon eventueel wel serieus verder zou willen gaan.
ben ik nu verkeerd, maar waren jij en tranceptor het niet die zeiden dat de vonk er onmiddellijk moet zijn ? ik kan verkeerd zijn, hoor ...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik ontmoet genoeg meisjes die ik er goed uit vind zien. Heb genoeg eerste dates gehad. Maar weet pas na een week of 2 of iemand me boeit. En als ze me dan boeit duurt t nog wel ff voordat ik dr echt echyt leuk ga vinden. En met al mn dates wil ik wel seks![]()
Neej je zit niet verkeerd, maar je kan moeilijk verliefd op iemand worden die je niet kent. Ik word niet verliefd op t uiterlijk. Ik heb genoeg meisjes geneukt die ik ontzettend lekker vond maar niet eens een klein vonkje bij had. Eerste date die ik had met huidige vriendinnetje was er een vonk, na een paar weken wist ik zeker dat ik dr zag zitten en daarna word je steeds meer verliefd...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben ik nu verkeerd, maar waren jij en tranceptor het niet die zeiden dat de vonk er onmiddellijk moet zijn ? ik kan verkeerd zijn, hoor ...
blij om nu te horen dat het ook toch wel een eind duurt voor je iets van verliefdheid kan voelen .
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Sanne het volgende:
Mijn date vroeg naar mijn username op Fok.
Einde date.
is dat laatste je ervaring?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Maar even ontopic, het is natuurlijk wel erg handig om van te voren te weten of je libido op hetzelfde niveau zit dus zo'n rare vraag is het niet. Je bent toch nog in de aftastfase en wilt weten wat voor *vlees* je in de kuip hebt. Je zal toch een relatie krijgen met iemand die slechts om de dag 1 keertje wil neuken. (of helemaal niet wil neuken maar alleen aan orale sex wil doen..)
quote:
wat loop je dan te roepen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 echte date gehad in mijn leven en die was perfect.
denk jij dat mannen schrikken als je buitenste schaamlippen eeltplekken vertonen?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef ch0c0 het volgende:
Als een gozer mij zoiets vraagt op de eerste date krijgt ie van mij een eerlijk antwoord. Ben ik meteen voorgoed van hem af.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |