Nou ik kon haar dus totaal niet, en om dan gelijk over je ex te beginnen...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:52 schreef seilram het volgende:
Hhmmm beetje afhankelijk hoe goed ik die persoon al zou kennen, maar ik denk dat ik er ook niet veel over los zou laten... wat heeft dat te maken met de aankomende nieuwe relatie?? Naja, jammer van de mislukte date dan, dan was het niet de ware, ben je er wel gelijk achter!
Nou ik denk niet dat het daardoor mislukt is je date. Als ze je echt wilde dan had je haar nu, blijkbaar was je haar type niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
Ik heb er dus voor gekozen om mijn mond erover te houden wat resulteerde in een mislukte date![]()
Maarja, ik kan toch moelijk vertellen dat ik haar elke dag, 2 x per dag een beurt gaf![]()
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen ?
Mijn reactie was een redelijk ontopic vraag, geen verkapte tvpquote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
* Sc0rPi0n heeft de bezem erdoor gehaald.
Meteen met de tegenvraag "Hoeveel dildo's heb je thuis liggen?" komenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef tropix het volgende:
Je date (op jullie eerste date) opeens naar je ex en jullie seksleven begint te vragen ?
* HenryHill a-ha moment heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
Het is zeker niet zijn fout, ik vind het gewoon not done.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:38 schreef HenryHill het volgende:
[..]
* HenryHill a-ha moment heeft
TS vind dit ook, maar heeft op een of andere kromme manier het idee dat het desondanks zijn fout is geweest door niet op die vraag in te gaan, in plaats van dat het haar schuld zou zijn door die vraag te stellen...
--edit--
Hmm, Marczilla was me voor.
helemaal mee akkoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef ondeugend het volgende:
Dat moet mijn eerste date niet doen.
Gaat hem niks aan voorlopig.
Ik vind het een beetje ombeschaamd zelfs.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie t probleem niet zo... Geef dr gewoon antwoord...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |