quote:Op zondag 15 mei 2005 22:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat moet jij weten als bomenknuffelaar.![]()
Ik heb al 2 serieuze posts geplaatst, met interessante nieuwsfeitjes. Wat kan je nog meer van mij verwachten?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zal ik dan maar stoppen met posten, gaat het niveau iig iets omhoog
Sterke verhalen voor in het haardvuurquote:Op zondag 15 mei 2005 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb al 2 serieuze posts geplaatst, met interessante nieuwsfeitjes. Wat kan je nog meer van mij verwachten?
Je verveelt jequote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil Sidekick in zijn hemd zetten.
En dan door het dorp voeren op een mestkar en met pek en veren bedekken, natuurlijk.
Met een ratel 'Melaats!' roepen heeft me ook altijd wel wat geleken, laten we het gewoon doenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil Sidekick in zijn hemd zetten.
En dan door het dorp voeren op een mestkar en met pek en veren bedekken, natuurlijk.
bangmakenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Met een ratel 'Melaats!' roepen heeft me ook altijd wel wat geleken, laten we het gewoon doen![]()
Misschien kan Du_ke fluitspelen en G-B met een ooglap mensen bang maken, DoG kan vuurwater verkopen en Drugshond vrouwen verdobbelen
jij anders ook wel. Nog gescoord op de bakfiets?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Harry_Sack het volgende:
tering, jullie staan wel op scherp zeg
Ik luister dan ook naar Guns 'n Roses.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:52 schreef Harry_Sack het volgende:
tering, jullie staan wel op scherp zeg
heu?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
jij anders ook wel. Nog gescoord op de bakfiets?
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik luister dan ook naar Guns 'n Roses..
Wil je geloven dat ik daar een langspeelplaat van hebquote:Op zondag 15 mei 2005 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik luister dan ook naar Guns 'n Roses..
Bij mij is net de eerste cunt gevallen.quote:
Je hebt vanmiddag toch nog een internationale schoonheid gepaald?quote:Dan voel ik me neit zo alleen...
ik geleuf er niets van!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik daar een langspeelplaat van heb![]()
filetlapjesquote:Op zondag 15 mei 2005 22:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag toch nog een internationale schoonheid gepaald?
Ik ben een geleende CD grijs aan het draaien.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik daar een langspeelplaat van heb![]()
En toch... het is zoquote:
50% is toch wel echt matig.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een geleende CD grijs aan het draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |