Ik heb mn tv al 2u op die sexlijnen staan, kijk er niet eens naar, ben al 3u met 1 iemand aan t msn'nquote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Fugie het volgende:
trouwens, ook wel kansloos as je om half 2 snachts beetje tv zit te kijken dat je 2 broertjes vrij kachel thuis komen en mee gaan kijken en dat ze vervolgens helemaal gek gaan doen als er reclame komt van die sexlijnen
zap even naar Discoveryquote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mn tv al 2u op die sexlijnen staan, kijk er niet eens naar, ben al 3u met 1 iemand aan t msn'n![]()
![]()
iddquote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Drift events worden eindelijk een beetje in de schijnwerpers gehaald... Das wel beter..
jij was toch nog maagd?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef Fugie het volgende:
schoonheidsslaapje ja, flink afbeule in bed die slette![]()
ik ga maar weer pokeren
17quote:Op zondag 15 mei 2005 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zap even naar Discovery
enne... hoe oud is ze deze keer?
Zit mijn bitch niet te dissen jaquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**steeds meer zin krijgt in de meet**
Zo jij hebt lefquote:
Wedden dat je wel komt, alleen misschien niet op de meetquote:
Dat mag niet hèquote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo jij hebt lefzal ik die vriendinnen van je dan ook maar eens onderhanden nemen
![]()
Hoe dan? details willen wequote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wedden dat je wel komt, alleen misschien niet op de meet![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, pas nou op wat je zegt, de meeste van hen zijn vrijgezel enzo..
je bent de moraalriddertagjes vergetenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, pas nou op wat je zegt, de meeste van hen zijn vrijgezel enzo..
wat jij al een jaar of 19 bentquote:Op zondag 15 mei 2005 02:41 schreef Fugie het volgende:
vrijgezel ? wat is dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |