Dat komt omdat ik weer werk heb? En door de weeks bijna nooit achter de pc kruip, nu helemaal weinig omdat dinnetje d'r pc naar de filistijnen is..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zegt iemand met 3,5 post per week
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
die hard student let alleen maar op centjes zodat ie meer bier kan drinken
Oh, maar ik val niet op ze hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien jou smaak, mogen ze van mij komen![]()
![]()
Kreng![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is potdomme anderhalf uur reizen met de trein.
. Het is oké!
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar ik val niet op ze hoor. Anders had ik écht een vriendin
.
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gekquote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij wilt gewoon uit principe je rotkop niet laten zien
Ik kom ws ook wel ja, helemaal als Bo en Huug ook komen, dan komen ze gewoon langs mijn ouders rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff ik kom ook gewoon, wat denk je! En jij ook wel toch Herm? Dan zijn het er al 3..
mijn 1.8 reed 1:8 dus het zou kunnenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gek![]()
moet toch maar eens na laten kijken tijdens grote beurt van de zomer, want 1 op 10 is niet goed voor een 1.6
begin juli heeft mijn voorkeur als het maar niet het weekend van 2 juli is want dan ben ik jarigquote:Op zondag 15 mei 2005 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ergens midden tot eind juni, of zelfs begin juli? Noem maar wat, ik kom ws toch wel..
Mijn 1.6 haalt 1:13 ofzo.. tis niet zo heel erg groot verschil, maar toch..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gek![]()
moet toch maar eens na laten kijken tijdens grote beurt van de zomer, want 1 op 10 is niet goed voor een 1.6
ik heb een K&N filter, daar is ie niet zuiniger van gewordequote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn 1.6 haalt 1:13 ofzo.. tis niet zo heel erg groot verschil, maar toch..
zuipt hij ook al meer olie dan benzine?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:20 schreef Fugie het volgende:
nou rij ik ook niet rustig, altijd stampe tot de 60 en dan pas gas los enzoMaar heb het gevoel dat ie niet meer op alle cilinders loopt. En het zijn er maar 4 dus het is net een scooter
zo hoort het ookquote:Op zondag 15 mei 2005 02:23 schreef PeuRac het volgende:
ik rij gewoon ruim 1 op 11 en ik trap ermee als een idioot
die komen ook vroeg thuis danquote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Fugie het volgende:
trouwens, ook wel kansloos as je om half 2 snachts beetje tv zit te kijken dat je 2 broertjes vrij kachel thuis komen en mee gaan kijken en dat ze vervolgens helemaal gek gaan doen als er reclame komt van die sexlijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |