Ja, maar niet in je uppie, met je eigen auto... want dat mag nog niet als je er 1 zou hebben enzo he.. op PTA meets doen we nooit illegale dingen..quote:
Ik had het eigenlijk over andere dingen die jullie dan weer niet hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar niet in je uppie, met je eigen auto... want dat mag nog niet als je er 1 zou hebben enzo he.. op PTA meets doen we nooit illegale dingen..![]()
Bacardi is lekkerderquote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
whehehe een goede whiskey cola dus?
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over andere dingen die jullie dan weer niet hebben.
Hebben verder geen last van schoonouders, kan 't goed met ze vinden en laten ons gewoon met rust thank god.. Wel moet ik elke week meedokken aan eten en andere dingen enzow, maar das goedkoper dan een kamertje huren..quote:
Vertel...quote:Op zondag 15 mei 2005 01:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over andere dingen die jullie dan weer niet hebben.
goedkoper wel ja, maar of het leuker is...quote:Op zondag 15 mei 2005 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben verder geen last van schoonouders, kan 't goed met ze vinden en laten ons gewoon met rust thank god.. Wel moet ik elke week meedokken aan eten en andere dingen enzow, maar das goedkoper dan een kamertje huren..
Zoals ik zei, ik heb er niet echt problemen mee.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
goedkoper wel ja, maar of het leuker is...
Oh right, je bent vrouw, hoe kon ik dat nou vergeten.. Maar dan kan ik zelf patsen door m'n vriendin mee te nemen, dat viel erg goed in de smaak op de laatste meet in Duiven (iig wel bij Peu geloof ik...)quote:
zoals ik al zei, ik zou er niet aan moeten denken. Maar als jij er blij mee bentquote:Op zondag 15 mei 2005 02:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb er niet echt problemen mee.
Ik heb er wel een hele eigen oprit (Wel bij de buurvrouw van 70+ voor de deur, maar die heeft toch geen auto en geen (klein)kinderen die op bezoek komen, maar dat boeit niet)
Peu is dan ook gekquote:Op zondag 15 mei 2005 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh right, je bent vrouw, hoe kon ik dat nou vergeten.. Maar dan kan ik zelf patsen door m'n vriendin mee te nemen, dat viel erg goed in de smaak op de laatste meet in Duiven (iig wel bij Peu geloof ik...)
Dan neem ik mijn vriendinnen meequote:Op zondag 15 mei 2005 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh right, je bent vrouw, hoe kon ik dat nou vergeten.. Maar dan kan ik zelf patsen door m'n vriendin mee te nemen, dat viel erg goed in de smaak op de laatste meet in Duiven (iig wel bij Peu geloof ik...)
Die vallen zeker in de smaak bij mijquote:
Ik ga btw naar Cuijkquote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. ZSM? Is al veels te lang geleden, maar dan moet Meis wel komen hoor... Dus misschien iets zuiderlijker houden?
Den Bosch ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. ZSM? Is al veels te lang geleden, maar dan moet Meis wel komen hoor... Dus misschien iets zuiderlijker houden?
Of Eindhoven, of wat dan ook, maarja dan willen die Noorderlingen weer niet komen natuurlijk...quote:
Je hebt ze nog niet gezien?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vallen zeker in de smaak bij mij8)
maar jij ook alwel hoor, lekkere hoer van me
Net onder Nijmegenquote:
Een echte Die-Hard let niet op een paar kilometers...quote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef hermandeperman het volgende:
Den Bosch is ook voor Fugie goed te doen
arniequote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef Fugie het volgende:
tjabbo, dat geluid is echt super geweldig fantastisch mooi jongeh! Top werk echt niet te geloven zo mooi!
ow ?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:12 schreef hermandeperman het volgende:
Den Bosch is ook voor Fugie goed te doen
zegt iemand met 3,5 post per weekquote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een echte Die-Hard let niet op een paar kilometers...
Gezien jou smaak, mogen ze van mij komenquote:
die hard student let alleen maar op centjes zodat ie meer bier kan drinkenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een echte Die-Hard let niet op een paar kilometers...
Dat komt omdat ik weer werk heb? En door de weeks bijna nooit achter de pc kruip, nu helemaal weinig omdat dinnetje d'r pc naar de filistijnen is..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zegt iemand met 3,5 post per week
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
die hard student let alleen maar op centjes zodat ie meer bier kan drinken
Oh, maar ik val niet op ze hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien jou smaak, mogen ze van mij komen![]()
![]()
Kreng![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is potdomme anderhalf uur reizen met de trein.
. Het is oké!
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar ik val niet op ze hoor. Anders had ik écht een vriendin
.
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gekquote:Op zondag 15 mei 2005 02:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij wilt gewoon uit principe je rotkop niet laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |