Ik kom ws ook wel ja, helemaal als Bo en Huug ook komen, dan komen ze gewoon langs mijn ouders rijdenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff ik kom ook gewoon, wat denk je! En jij ook wel toch Herm? Dan zijn het er al 3..

mijn 1.8 reed 1:8 dus het zou kunnenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gek![]()
moet toch maar eens na laten kijken tijdens grote beurt van de zomer, want 1 op 10 is niet goed voor een 1.6

begin juli heeft mijn voorkeur als het maar niet het weekend van 2 juli is want dan ben ik jarigquote:Op zondag 15 mei 2005 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ergens midden tot eind juni, of zelfs begin juli? Noem maar wat, ik kom ws toch wel..

Mijn 1.6 haalt 1:13 ofzo.. tis niet zo heel erg groot verschil, maar toch..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
misschien, maar ik ben bovenal erg lui en die opel zuipt benzine gek![]()
moet toch maar eens na laten kijken tijdens grote beurt van de zomer, want 1 op 10 is niet goed voor een 1.6

ik heb een K&N filter, daar is ie niet zuiniger van gewordequote:Op zondag 15 mei 2005 02:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn 1.6 haalt 1:13 ofzo.. tis niet zo heel erg groot verschil, maar toch..

zuipt hij ook al meer olie dan benzine?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:20 schreef Fugie het volgende:
nou rij ik ook niet rustig, altijd stampe tot de 60 en dan pas gas los enzoMaar heb het gevoel dat ie niet meer op alle cilinders loopt. En het zijn er maar 4 dus het is net een scooter

zo hoort het ookquote:Op zondag 15 mei 2005 02:23 schreef PeuRac het volgende:
ik rij gewoon ruim 1 op 11 en ik trap ermee als een idioot

die komen ook vroeg thuis danquote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Fugie het volgende:
trouwens, ook wel kansloos as je om half 2 snachts beetje tv zit te kijken dat je 2 broertjes vrij kachel thuis komen en mee gaan kijken en dat ze vervolgens helemaal gek gaan doen als er reclame komt van die sexlijnen

Ik heb mn tv al 2u op die sexlijnen staan, kijk er niet eens naar, ben al 3u met 1 iemand aan t msn'nquote:Op zondag 15 mei 2005 02:25 schreef Fugie het volgende:
trouwens, ook wel kansloos as je om half 2 snachts beetje tv zit te kijken dat je 2 broertjes vrij kachel thuis komen en mee gaan kijken en dat ze vervolgens helemaal gek gaan doen als er reclame komt van die sexlijnen

zap even naar Discoveryquote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mn tv al 2u op die sexlijnen staan, kijk er niet eens naar, ben al 3u met 1 iemand aan t msn'n![]()
![]()

iddquote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Drift events worden eindelijk een beetje in de schijnwerpers gehaald... Das wel beter..

jij was toch nog maagd?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:28 schreef Fugie het volgende:
schoonheidsslaapje ja, flink afbeule in bed die slette![]()
ik ga maar weer pokeren

17quote:Op zondag 15 mei 2005 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zap even naar Discovery
enne... hoe oud is ze deze keer?

Zit mijn bitch niet te dissen jaquote:

quote:Op zondag 15 mei 2005 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**steeds meer zin krijgt in de meet**

Zo jij hebt lefquote:

Wedden dat je wel komt, alleen misschien niet op de meetquote:

Dat mag niet hèquote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo jij hebt lefzal ik die vriendinnen van je dan ook maar eens onderhanden nemen
![]()

Hoe dan? details willen wequote:Op zondag 15 mei 2005 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wedden dat je wel komt, alleen misschien niet op de meet![]()

quote:Op zondag 15 mei 2005 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, pas nou op wat je zegt, de meeste van hen zijn vrijgezel enzo..

je bent de moraalriddertagjes vergetenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meis, pas nou op wat je zegt, de meeste van hen zijn vrijgezel enzo..

wat jij al een jaar of 19 bentquote:Op zondag 15 mei 2005 02:41 schreef Fugie het volgende:
vrijgezel ? wat is dat ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |