Details kun je krijgen, zodadelijk in bedquote:
heb jij een vriendin gehad dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben al 20 ondertussenEn dat is ook niet helemaal waar overigens.
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
t0n ging me nog wel een keer zoenen zei ie.
Oe, ga je zo mee dan ?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Details kun je krijgen, zodadelijk in bed![]()
t0n ijltquote:Op zondag 15 mei 2005 02:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
t0n ja.
Ik heb hem afgewezen, al zegt ie van niet..
vaker dan eensquote:Op zondag 15 mei 2005 02:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb jij een vriendin gehad dan?
speel je hard to get?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
t0n ja.
Ik heb hem afgewezen, al zegt ie van niet..
quote:Op zondag 15 mei 2005 02:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
vaker dan eensdus er is nog hoopn voor je
Gewoon vastzetten tussen 2 bumpers en ze loopt niet meer weg..quote:
Nee, ik had toen nog een heel lief vriendjequote:
bumpersquote:Op zondag 15 mei 2005 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon vastzetten tussen 2 bumpers en ze loopt niet meer weg..
die denken uiteraard nog dat je geheel rein bentquote:Op zondag 15 mei 2005 02:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik had toen nog een heel lief vriendje.
Plus dat het voor mijn huis was waardoor mijn ouders alles konden zien.
nee wou ik zo houden ookquote:Op zondag 15 mei 2005 02:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alsof jij wat weet over mijn sex/relatie-leven
Daar kreun ik te hard voorquote:Op zondag 15 mei 2005 02:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die denken uiteraard nog dat je geheel rein bent
Altijd nog beter dan mee'genieten' met je oudersquote:
Did you HAVE to say that...???quote:Op zondag 15 mei 2005 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mee'genieten' met je ouders
Daarom heb ik gewoon voortaan 10 kussens op me bed, zodat ik die op mijn hoofd kan douwenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan mee'genieten' met je ouders
Dat tafereel ken ik wel jah... 'k heb 't 1 keer met de hand geprobeert.. Was geen succes.. Toen maar nieuwe dikkere kussens gekocht..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon voortaan 10 kussens op me bed, zodat ik die op mijn hoofd kan douwen.
Mag ik bij jou komen wonen dan?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:54 schreef hermandeperman het volgende:
ga dan ook in een fatsoenlijk huis wonen allemaal
Nouja, bij haar is het de realititeit, bij mij gelukkig nietquote:
Nou, voor deze keerquote:Op zondag 15 mei 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alleen als je bij mij op de kamer slaapt
quote:
*Iets mompelt over onderlijve ondervinden*quote:Op zondag 15 mei 2005 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij haar is het de realititeit, bij mij gelukkig niet
Oh jaquote:
* PeuRac slaps ijsmeis awakequote:
onderlijve?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Iets mompelt over onderlijve ondervinden*
Dat is gewoon echt ranzig kan ik je vertellen...
Straks gaat ie ook nog met z'n mobiel pimpen... Oh nee, dat was een grafding van een Motorola.. Wel geile plaatjes erop staan..quote:Op zondag 15 mei 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
normale mensen houden niet van dat gepimp
Ik kan t niet helpen dat mijn kamer gewoon ideaal in het huis ligtquote:Op zondag 15 mei 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
normale mensen houden niet van dat gepimp
Nee, mijn kamer grenst aan die van m'n ouders, en hun kamer heeft niet echt een deur die dicht kan.. En de mijne staat altijd op een kier *Tenzij dinnetje er is dan issie dicht*quote:Op zondag 15 mei 2005 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onderlijve?
ben jij gen**kt door je ****** ?
* PeuRac duikt ijsmeis zo anderna het bed in 8)quote:
dudequote:Op zondag 15 mei 2005 02:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan t niet helpen dat mijn kamer gewoon ideaal in het huis ligt
Het is nu net een knipperlicht als ik m aan wil zetten, aan uit aan uit aan uit.. Volgensmij is de batterij dood, of de antenne is naar z'n grootje omdat ik m op de grond gooide, waarna ie wel weer aan wilde gaan...quote:Op zondag 15 mei 2005 02:58 schreef hermandeperman het volgende:
hoe is het btw met jouw telefoon afgelopen John?
dat zijn idd geen geintjesquote:Op zondag 15 mei 2005 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, mijn kamer grenst aan die van m'n ouders, en hun kamer heeft niet echt een deur die dicht kan.. En de mijne staat altijd op een kier *Tenzij dinnetje er is dan issie dicht*
maar belt hij nog?quote:Op zondag 15 mei 2005 02:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is nu net een knipperlicht als ik m aan wil zetten, aan uit aan uit aan uit.. Volgensmij is de batterij dood, of de antenne is naar z'n grootje omdat ik m op de grond gooide, waarna ie wel weer aan wilde gaan...
Nee, want omdat de antenne naar z'n grootje is, heeft ie geen netwerk verbinding, dus gaat ie steeds uit.. Nu maar m'n oude 3310 bij m'n schoonmoeder vandaan gehaald om daar voorlopig mee te bellen *Al is die batterij ook aan het sterven, issie vol, bel je 1 keer, gaat ie al leeg*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |