quote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat veel "oudere" vrouwen jaloers zijn op de jongere meisjes bij wie alles nog strak is.
Met als gevolg dat hun mannen liever daarnaar kijken...
En daarom keuren de vrouwen het maar af dat de meisjes vroeg met sex beginnen...
Mag jouw kind straks alles van je, of vindt je het te zout als hij/zij je behang gaat versieren?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als jij ze van alles laat verbieden laat je ze niet zelf ontwikkelen
Dat is dus niet helemaal normaal blijkbaar, want er zijn ouders die hun kinderen dat niet aanleren...quote:Volgens mij is dat heel normaal dat je dat leert...
Toen ik 8 was had ik hele andere dingen die me interesseerden. Als je daar dan al mee bezig bent zegt dat al zeker wat over hoe je later wordt en hoe je eigenlijk al bent.
Die keuze hebben ze dus niet zolang ze zo jong zijn, het is bull dat die al hun keuze's zelf mogen maken, want het kind dat op dieet mag en een string mag kopen mag niet alleen op vakantie of verzin eens wat spannends, er zijn grensen in wat zo'n jong kind mag.quote:Als jij je als een anderhalve hoer in zou pakken, hoe zou je het dan vinden als ineens de politie ofzo aankomt van: "Hey hey, jij bent nog niet goed genoeg ontwikkeld, vind ik, dus doe je kuisheidsgordel maar weer om"
Voor sommige mensen is uiterlijk wel het belangrijkste, sommige mensen zijn nou eenmaal zo kortzichtig, dat zijn ze op hun 8ste en blijven dat op hun 80ste.
Als een jong meisje op dieet zou willen, tsja, wat kun je dan doen?
1. Simpelweg verbieden
2. Je weet toch dat ze het op de wc weer uitkotst als je het verbiedt, dus je kunt haar beter helpen met voorlichting bijv. dat ze wel genoeg vitaminen etc. binnen moet krijgen.
Ik ben het helemaal met je eens dat de hiergenoemde leeftijden veel te jong zijn.
Maar wie zijn wij om daarover te beslissen? Het is een zelfstandig individu die zelf het recht heeft om keuzes te maken, of dat nou slimme of domme keuze's zijn.
Wel kun je ze goed voorlichten hierover, net als dat voorbeeld met roken.
Exact.........quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Overigens vind ik het helemaal niet erg wanneer 2 kinderen elkaar "ontdekken"
Wanneer het ene kind begint te puberen en de andere is jonger, dan gaat het over.
Want dan doet het pubertje het met andere motieven en kan het dramatisch fout gaan.
En kinderen mogen niet werken omdat ze de verantwoordelijkheid niet aankunnen, en simpelweg de kennis/vaardigheden nog niet hebben om een beroep uit te kunnen voeren.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef -DailaLama- het volgende:
Kinderen kunnen gewoon makkelijk misbruikt, gemanipuleerd en bang gemaakt worden. Daarom mogen kinderen ook niet stemmen, werken, etc.
Nee! Natuurlijk niet! ALs er een stel miepies in de klas zitten die heel wijs doen over het een en ander, omdat ze (zoals bijna alle kinderen) hun oudere zusje nadoen, dan gaat de rest van de groep daar ook lekker achteraan want "het is stoer" . Dat heeft niks met een "losbandige" aard te maken, die kinderen denken HEE DAS COOL DOEN WIJ OOK. Ware aard. Alsof pijpen een aangeboren eigenschap is.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:27 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is dat heel normaal dat je dat leert...
Toen ik 8 was had ik hele andere dingen die me interesseerden. Als je daar dan al mee bezig bent zegt dat al zeker wat over hoe je later wordt en hoe je eigenlijk al bent.
beffen? of bedoel je doktertje spelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En meisje die om te oefen elkaar beffen en vingeren valt dat ook onder sex en is dat dan ook tevroeg ?
Dat is de reden denk je?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En kinderen mogen niet werken omdat ze de verantwoordelijkheid niet aankunnen, en simpelweg de kennis/vaardigheden nog niet hebben om een beroep uit te kunnen voeren.
Niemand neemt dus een kind aan.
Daarom. Dat zeg ik. En met werk kun je dat al niet controleren, en met sex al helemaal niet.quote:Als ze er 100% zelf voor kiezen vind ik dat een kind ook mag werken, maar dan zou ik er wel zeker van willen zijn dat het kind door niemand onderdrukt wordt bij die keuze.
Tja. Dat moet je mij ook niet vragen.quote:Als iemand van 14 jaar zich heel erg verdiept in politiek en ook een eigen mening heeft kunnen vormen. Waarom mag die dan niet stemmen en een sukkel van 45 die gewoon een knopje indrukt niet?
idemquote:Iemand van 15 jaar die heel serieus is en al goed in staat is om veilig en verantwoord auto te kunnen rijden, waarom mag hij niet voor zijn rijbewijs opgaan, terwijl iemand van 69 levensgevaarlijk en slapend door het verkeer mag.
Leeftiijd is alleen maar een getal, maar er zit wel degelijk verschil tussen een kind en een puber/volwassene. Het kan in individuele gevallen misschien verstandig zijn, maar als je het over het algemeen bekijkt is het zeer gevaarlijk om een kind van bijv 11 te laten neuken met iemand van 18 of zo.quote:Leeftijd is alleen maar een getal, het zegt niks over je, meestal klopt het dat je met een leeftijd x niet in staat bent tot actie y. Maar je mag niemand uitsluiten tot bepaalde dingen op basis van leeftijd.
Het is geen maatstaaf dat bepaalt hoe ver je in het leven bent, wel hoe lang je op de wereld bent maar niet hoe ver je ontwikkeld bent.
wat voor huisarts heb jij?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beffen? of bedoel je doktertje spelen?
Mogen ze van jou ook niet elkaar naakt bekijken en aanraken op plekken die ze niet op hun eigen lichaam hadden gevonden?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef FuifDuif het volgende:
Nee erodome, kinderen mogen dat naar mijn mening niet doen en het afdoen als "ze zoeken het maar uit met elkaar" vind ik superfout!
Toch doen ze dat fuifje, ze doen het gewoon, echt....quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef FuifDuif het volgende:
Nee erodome, kinderen mogen dat naar mijn mening niet doen en het afdoen als "ze zoeken het maar uit met elkaar" vind ik superfout!
Zo ging het hier vroeger ook, ben erg blij dat mijn ouders niet alles wisten op dat gebiedquote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef FuifDuif het volgende:
Oke erodome, ik snap je standpunt nu. Tuurlijk het gebeurt, ik heb het ook gedaan en het ging best ver van tijd tot tijd, maar ik mijn ouders zouden het nooit hebben goedgekeurd. Ik zou geen slaag krijgen ofzo
, maar ze zouden toch wel hebben gezegd dat ze het niet zouden waarderen. Gelukkig zijn ze er nooit achter gekomen
.
Mwah, ik ben nu heel wat strakker dan toen ik een jaar of 13, 14 was... Dus jaloezie lijkt me dan een beetje overdreven.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat veel "oudere" vrouwen jaloers zijn op de jongere meisjes bij wie alles nog strak is.
Met als gevolg dat hun mannen liever daarnaar kijken...
En daarom keuren de vrouwen het maar af dat de meisjes vroeg met sex beginnen...
Hahaha, dat is natuurlijk een mythe die de wat gezettere vrouwen zichzelf graag voorhouden zodat het voor hun makkelijker is om zichzelf te accepteren, aangezien ze zichzelf beoordelen naar de mening van de mannen en niet naar wat ze er zelf van vinden.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Baka_neko het volgende:
Uit ervaring kan ik zeggen dat mannen mij liever wulps en vol en rond hebben dan mager en afgetraint...
Betekend namelijk dat je je voort kan planten.
Uhm, ik ben heel slank, nog net niet mager, maar ik krijg váák te horen dat mannen mij mooier vonden toen ik iets zwaarder was (nog niet dik, maar zeker ook niet het bijna-magere dat ik nu heb).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Hahaha, dat is natuurlijk een mythe die de wat gezettere vrouwen zichzelf graag voorhouden zodat het voor hun makkelijker is om zichzelf te accepteren, aangezien ze zichzelf beoordelen naar de mening van de mannen en niet naar wat ze er zelf van vinden.
Euhhhhhhhhh, als we het over zulke jonge meisjes hebben dan hebben we het over nog geen heupen gevormt, nog geen borsten gevormt, pre-puberaal dus he(het vb was 8 jaar)...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Hahaha, dat is natuurlijk een mythe die de wat gezettere vrouwen zichzelf graag voorhouden zodat het voor hun makkelijker is om zichzelf te accepteren, aangezien ze zichzelf beoordelen naar de mening van de mannen en niet naar wat ze er zelf van vinden.
Idem ditto met mannen met een bierbuikje: "Maar vrouwen houden van een flinke love handle!'; geloof je 't zelf?
Toevallig zijn er ook meisjes van 13 die qua uiterlijk wel 16-18 lijken. En je bent alleen pedo als je op kinderen valt die geen secundaire geslachtskenmerken hebben. Maar een oude vent met iemand van 13 is wel verkeert inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef Goldfishie het volgende:
Mythe? Als ik teveel afval schopt mn vent me er uit omdat ie geen gratenbaal wil. He loves my tits and ass. En oudere kerels die meisjes van 13 neuken zijn gewoon pedofiel.
Ja, want jij wist op je 15e niet dat het niet normaal was om bepaalde dingen te doen met een vent van 36quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:38 schreef Goldfishie het volgende:
topic kick? Ik ging gewoon verder met den discussie. En meisjes van 13 die 18 LIJKEN zijn het nog niet. En das het grote verschil vind ik. Het gaat er niet om hoe je er uit ziet maar of je volwassen genoeg bent. Ik leek ook veel ouder toen ik 15 was maar was het nog niet en daar is behoorlijk misbruik van gemaakt door zo'n begripvolle vent van 36. Klootzak.
Wat is dat nou weer voor gelul?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef baskabel4 het volgende:
vrouwen hebben een raar lichaam als ze 25 zijn geweest....
WTF ik hoop dat je een geintje maakt anders ben je echt zo dom als het achtereind van een varken. Ben jij er ook zo een dat je vind dat een vrouw in een kort rokje het zelf uitlokt om verkracht te worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, want jij wist op je 15e niet dat het niet normaal was om bepaalde dingen te doen met een vent van 36
Hou toch op met huilen, je wist waar je mee bezig was.
Dat je er later spijt van hebt gekregen wil niet zeggen dat je zelf geen verantwoordelijkheid draagt.
En toch noemen we dat een topic kick.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:38 schreef Goldfishie het volgende:
topic kick? Ik ging gewoon verder met den discussie. En meisjes van 13 die 18 LIJKEN zijn het nog niet. En das het grote verschil vind ik. Het gaat er niet om hoe je er uit ziet maar of je volwassen genoeg bent. Ik leek ook veel ouder toen ik 15 was maar was het nog niet en daar is behoorlijk misbruik van gemaakt door zo'n begripvolle vent van 36. Klootzak.
Het is zeker niet verboden om op oude dingen te reageren, alleen viel het me gewoon op. Vaak worden er geen topics teruggehaald van één of meer jaren terug. Maar goed, dat maakt ook verder niet meer uit.quote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef Goldfishie het volgende:
Ok weer wat geleerd. Ik wist niet dat het verboden was om op oude dingen te reageren. Indien dit zo is waarom verdwijnen inactieve topics dan niet na een x aantal maanden? Das op veel andere fora wel nl.
Maar goed . De ene 15 jarige is zeker de andere niet. Zeker niet als er iemand van 36 tegenover staat. Bovendien was laatst in het nieuws dat iets in je hersens waardoor je de lange termijn gevolgen van je daden kan overzien, pas tussen je 17e en 25e actief begint te worden.
Je bent midden in je puberteit gewoon kwetsbaar voor invloeden van buitenaf. Vatbaar voor dingen waar ik als 20er lachend mn schouders voor ophaal. Zo n gozer maakt nu geen schijn van kans meer en daarom prooit ie op onzekere pubers.
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Toevallig zijn er ook meisjes van 13 die qua uiterlijk wel 16-18 lijken. En je bent alleen pedo als je op kinderen valt die geen secundaire geslachtskenmerken hebben. Maar een oude vent met iemand van 13 is wel verkeert inderdaad.
Ikzelf ben het slachtoffer geweest van een groepsverkrachting. Ik was toen geen 13 maar 19, dus dat lag iets anders.Tijdens de rechtszaak probeerde een van de advocaten idd het argument aan te voeren dat ik een slet zou zijn. De officier van justitie gaf de reactie: Ook al was ze een prostituee geweest, dan nog is het zo dat als een vrouw nee zegt is het nee.Het maakt niet uit of je uitdagend gekleed gaat, dat geeft niemand het recht je dan voor de rest van je leven te beschadigen. Dit is het hele punt waar het om draait.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:22 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat deden ze vroeger niet, vraag me dan echt af met wie ik mijn eerste vieze spelletjes als pre tiener gespeeld heb, vraag me echt af door wie ik ontmaagd ben op mijn 12de dan
Kende aardig wat luitjes die rond hun 16de al echt ontmaagd waren en dan spreken we toch echt over ruim 10 jaar terug.
Ik heb dit al veel vaker gezegd, maar is er echt zoveel veranderd, of letten we er nu gewoon beter op?
Want ik kan me ook opdringerige jongens herrineren, meisjes die dingen deden om erbij te horen, aanrandingen in het zwembad, op de feesten en boze jongens als je nee zei, al dat soort ellende ken ik ook vanuit mijn jeugd, heb het ook gezien bij mijn zus, die 9 jaar ouder is, presies hetzelfde verhaal daar in haar jeugd....
Ik herriner me mijn broer die samen met een vriend mee op vakantie was met, hij vond daar een meisje, neukte haar lekker, volgende dag werd ze aan zijn vriend gegeven, ok ze hebben haar tijdens de seks ook nog eens met een hele lichte buks in haar kont geschoten, ja het waren een stel etters soms die jongens(toen mijn moeder dit te weten kwam was het dak van het huis, heb haar maar zelden zo kwaad gezien).
Het doorgeven van meisjes deden ze wel vaker in die groep, in combi met een toch wel slechte behandeling, zeg maar gerust als stront behandelen, iets dat mijn ouders tot wanhoop dreef, maarja er was geen dwang, die meiden kwamen zelf en nog terug ook, ze lieten zich echt zo behandelen onder wat schaapachtig gelach...
Ik kan me ook nog een feestje herrineren waar ik uitgenodigt was, meiske daar(zo'n kind dat aandachtsgeil was, zich uitdagend gedragen enzo) half van de wereld en zo goed als alle gozers daar gingen eroverheen.
Dat zou nu gezien worden als een groepsverkrachting waarschijnlijk, toen werd er gezegd, ja he, eigen schuld hoor, moet je maar niet je half lam zuipen en rond sletten, je vraagt er zelf om, kijk dan ook niet gek op als je het krijgt.
En dit allemaal in mijn jeugd, uit eerste hand ervaringen....
Het gebeurde toen dus ook al....
Dat meiske huilde niet, stribbelde ook niet tegen, liet het gewoon gebeuren en heeft het hoogstpersoonlijk aangehaalt.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Ikzelf ben het slachtoffer geweest van een groepsverkrachting. Ik was toen geen 13 maar 19, dus dat lag iets anders.Tijdens de rechtszaak probeerde een van de advocaten idd het argument aan te voeren dat ik een slet zou zijn. De officier van justitie gaf de reactie: Ook al was ze een prostituee geweest, dan nog is het zo dat als een vrouw nee zegt is het nee.Het maakt niet uit of je uitdagend gekleed gaat, dat geeft niemand het recht je dan voor de rest van je leven te beschadigen. Dit is het hele punt waar het om draait.
Ik ben wel van mening dat je duidelijk moet aangeven dat je het niet wilt.Dat heb ik dan ook gedaan, als iemand huilt en tegenstribbelt is er natuurlijk geen sprake van vrije will. Tegenwoordig zijn er meiden die achteraf spijt hebben, maar die dat toen niet hebben aangegeven,die dan aangifte doen. Dat zijn de meiden die ervoor zorgen dat jij als slachtoffer moet bewijzen dat je het niet gewild hebt, in plaats van dat je als dader moet bewijzen dat je niet schuldig bent.
Tegenwoordig is de sexueele moraal van jongeren wel echt naar een dieptepunt gezakt, en dat is iets wat heel erg is. Heb er ook wel eens over nagedacht om met mijn ervaringen iets positiefs te doen, door op scholen voorlichting te geven, maar krijg dat niet van de grond..
Niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef baskabel4 het volgende:
vrouwen hebben een raar lichaam als ze 25 zijn geweest....
tsja.....
Serieusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:15 schreef erodome het volgende:
, ik weet niet of je weet hoeveel procent zwanger wordt op gemengde kampen bij refo's, dat ligt boven de 25%....
Klinkt ook zonder bron wel logisch.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef Hi_flyer het volgende:
SerieusWTF haal je dat vandaan zeg, WAT een onzin.
Bron graag!
Wat heb jij met shmoopy?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef shrnoopy het volgende:
[..]
Klinkt ook zonder bron wel logisch.
Hangt af van het milieu waarin je verkeert.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:01 schreef Remzz het volgende:
Ik denk dat wat daar staat ook wel erg overdreven is. Als ik bij mij op school rond kijk dan lijkt mij 13 wel heel erg jong.
Maar zoals dit:
[..]
Lijkt me enigzins overdreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |