Bij mij had je gymnasium en atheneum. Bestaat dat ook niet meer?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef Eilanden het volgende:
Wat is het verschil tussen VWO en VWO+
In de tijd dat Eilanden naar school ging, ging hij gewoon naar het VWO... zonder plusjes of minnetjes
Heb je nog welquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij had je gymnasium en atheneum. Bestaat dat ook niet meer?
Probleemgestuurd onderwijsquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar het VWO + is het gewone Gymnasium incl. PGO-onderwijs. (Probleemgestuurd onderwijs, met projecten werken enz enz.)
Alleen les als je iets niet snapt ofzoquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Dat is nooit weg. Vriendin leest wel veel, erg veel. Komt omdat ik dan voetbal kijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik streef daar sinds enige tijd weer naar en dat lukt behoorlijk. Heb vanochtend voor het opstaan al een tijdje liggen lezen bv. Voordat ik de krant ging halen
En aangezien jij zelfs Timboektoe tegen Bhutan kijkt, moet ze wel een boekenwurm zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is nooit weg. Vriendin leest wel veel, erg veel. Komt omdat ik dan voetbal kijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En aangezien jij zelfs Timboektoe tegen Bhutan kijkt, moet ze wel een boekenwurm zijn
Kappa shirt, lijkt behoorlijk op het Bremen-shirtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]Ja, daar komt het wel op neer.
En Naccie, is dat een Bremen-speler?
Dank je Tongquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Tip :
19.00 uur Nederland - Turkije Finale EK-onder 17 Eurosport.
Argh nee is dat vandaag!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk naar de kampioenswedstrijd van Barca kijken
Nee in het nieuwe huis van een vriendinquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ga je hakken in Nighttown VoreG?
Geef je d'r bloemen? Vinden ze leuk, die meiden!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee in het nieuwe huis van een vriendin.
Moet door de polders wil ik daar komen, dus ik kan wel wat vinden onderweg! Kan zo de nieuwe tuin in.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geef je d'r bloemen? Vinden ze leuk, die meiden!
Madeliefjes kettingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Goed idee en dan ook nog een kettinkje en ze is mevrouw VoreG!
Maar de vraag is of jij haar als potentiele mevrouw VoreG wilt...quote:
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is allemaal goed gekomen
Ben snel naar de white-tie pakken verhuur gegaan, heb nog een hele leuke meid als galadate, en dus gaat het los over 2 uur
Ze mag het bier en de bitterballen halen telt dat ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar de vraag is of jij haar als potentiele mevrouw VoreG wilt...
Nooit te snel ergens instappenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:52 schreef Eilanden het volgende:
Het klinkt alsof VoreG eerst nog een heleboel proefritjes wil maken
Is in de zomer of op een middagje zoals vandaag wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ook Eilanden. Nu drink ik geen bier, dus dat scheelt, maar alleen bitterballen zou ze ook niet pikken. Dan slaap ik op het balkon.
Biertje erbij, portie bitterballenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is in de zomer of op een middagje zoals vandaag wel lekker hoor.
Sometimes life can be goodquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
Zo. Het bezoek van mijn stiefmoeder ook weer overleefd.
En zij heeft mijn kookkunsten ook overleefd.
Ze is nu weer in haar vandaag afgeleverde nieuwe autootje terug onderweg Apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |