Nee in het nieuwe huis van een vriendinquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ga je hakken in Nighttown VoreG?
Geef je d'r bloemen? Vinden ze leuk, die meiden!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee in het nieuwe huis van een vriendin.
Moet door de polders wil ik daar komen, dus ik kan wel wat vinden onderweg! Kan zo de nieuwe tuin in.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geef je d'r bloemen? Vinden ze leuk, die meiden!
Madeliefjes kettingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Goed idee en dan ook nog een kettinkje en ze is mevrouw VoreG!
Maar de vraag is of jij haar als potentiele mevrouw VoreG wilt...quote:
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is allemaal goed gekomen
Ben snel naar de white-tie pakken verhuur gegaan, heb nog een hele leuke meid als galadate, en dus gaat het los over 2 uur
Ze mag het bier en de bitterballen halen telt dat ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar de vraag is of jij haar als potentiele mevrouw VoreG wilt...
Nooit te snel ergens instappenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:52 schreef Eilanden het volgende:
Het klinkt alsof VoreG eerst nog een heleboel proefritjes wil maken
Is in de zomer of op een middagje zoals vandaag wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ook Eilanden. Nu drink ik geen bier, dus dat scheelt, maar alleen bitterballen zou ze ook niet pikken. Dan slaap ik op het balkon.
Biertje erbij, portie bitterballenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is in de zomer of op een middagje zoals vandaag wel lekker hoor.
Sometimes life can be goodquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
Zo. Het bezoek van mijn stiefmoeder ook weer overleefd.
En zij heeft mijn kookkunsten ook overleefd.
Ze is nu weer in haar vandaag afgeleverde nieuwe autootje terug onderweg Apeldoorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |