Een Booytje natuurlijk. Marco is seizoenskaarthouder, een van de weinige Utrechtse kappers die geen nicht is en een van de weinige homoklanten heeft die erg van voetbal houdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:06 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor coupe?
Een Van den Berghje? Een Kruysje? Een Douglasje?
Machoquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:13 schreef VoreG het volgende:
Ik laat me niet knippen door een vent
Nou ja we waren het er over eens dat je sympathieke coaches hebt en brallerige coaches, type 2ehands autoverkoper en dat Booy bij die laatste hoort.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:13 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben het niet echt eens met dat Booy-gedeelte, maar voor de rest kan ik zijn mening wel begrijpen
Alleeen maar pijpen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:13 schreef VoreG het volgende:
Ik laat me niet knippen door een vent
Dan heeft Booy zeker die autohandel op de autoboulevard naast Verbeek?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja we waren het er over eens dat je sympathieke coaches hebt en brallerige coaches, type 2ehands autoverkoper en dat Booy bij die laatste hoort.
Marco zei geen Eilanden te kennen![]()
Marco was jaloers op ons omdat wij Verbeek hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heeft Booy zeker die autohandel op de autoboulevard naast Verbeek?![]()
![]()
Ik hoop voor jou dat je kapper meer verstand heeft van knippen dan van voetbalquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Marco was jaloers op ons omdat wij Verbeek hebben![]()
![]()
Ik schat hem op beide niveaus hoog in. Mijn koppie en de ranglijst bewijzen hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je kapper meer verstand heeft van knippen dan van voetbal![]()
Tsja .. tegen de ranglijst kan ik inderdaad niets inbrengenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schat hem op beide niveaus hoog in. Mijn koppie en de ranglijst bewijzen het![]()
Ik vond zijn stuk over de zoon van MvB vanaag wel geinig om te lezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hugo Borst.
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Hugo Borst.
Als jullie nou vorige week even hadden meegewerktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:43 schreef Eilanden het volgende:
En hou die positie ook vast! Liever SCH Europa in dan Vitesse!
Presenteert vandaag zijn boek en in het AD een prima voorpublicatie over Alex van Basten ja.quote:
Ik had ook graag gehad dat ze hadden meegewerktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jullie nou vorige week even hadden meegewerkt![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Presenteert vandaag zijn boek en in het AD een prima voorpublicatie over Alex van Basten ja.
Het was een recensie-exemplaar, hij zit nog in het plasticje.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Raar? Vandaag in Donner officiele presentatie en signeersessie!
Vandaar. Ga je hem wel lezen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was een recensie-exemplaar, hij zit nog in het plasticje.![]()
Het leek me op het eerste gezicht niet razend interessant. Het boek van Paul van Liempt staat wat meer vooraan in de kast, maar er is zoveel te lezen. Ik moet David Winner ook nog lezen.quote:
Zonderquote:
Gewoon wat minder neukenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden kent het probleem van wel-willen-lezen, maar geen tijd er voor hebben
Maar lezen gaat altijd door, ik lees altijd en overal en minstens 1 uur per dag in een boek.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Je hebt het druk. Want je moet ook nog SCHrijven.
* Eilanden is impressedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar lezen gaat altijd door, ik lees altijd en overal en minstens 1 uur per dag in een boek.
Dat probleem heb ik nou met mijn examens..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden kent het probleem van wel-willen-lezen, maar geen tijd er voor hebben
Ik streef daar sinds enige tijd weer naar en dat lukt behoorlijk. Heb vanochtend voor het opstaan al een tijdje liggen lezen bv. Voordat ik de krant ging halenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ik lees ook wel minstens 1 uur per dag, maar doorgaans niet in boeken. Dat komt er al sinds mijn studie niet echt meer van.
Je deed toch VWO he ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:31 schreef VoreG het volgende:
23 mei t/m3 juni
Die van mij
24 mei t/m 1 juni
Nu wel ja in de onderbouw heette het VWO +. Dus er komt een of andere speciale vermelding bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |