tnx!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://isitonyet.com/s4-archive.htm
alleen 23 nog maar
Michelle vangt de kogel bedoelt voor Tony opquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef dapluiz het volgende:
Tenzij het weer zo'n preview is die je lekker op het verkeerde been zet, zoals wel vaker
Het ligt er nu wel heel erg dik op dat er iets met Tony gaat gebeuren dat het misschien daarom juist wel neit gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door jdiezrequejo op 21-05-2005 11:58:16 ]The following takes place between....
Michael Scofield
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
hehe heb je dan weer tijd voorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tering ik draai door nog 1 dagje. Wat zeg ik minder. Morgen deze tijd heb ik hem net afgekeken.
Ik heb gelukkig niet de spoilers gelezen, want je kan de hele boel al lezen op 24 spoiler heaven.
Lekker spoilerfree finale in.
En seizoen 5 ga ik pas kijken als de finale geweest is. Ik prefereer achter elkaar aan kijken in één weekendje. Heb hetzelfde gedaan met 1 2 en 3 in 3 weken tijd ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |