quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee de site waar ik de aflevering vanaf haal is down gegooid
Nou kan ik ze niet meer krijgen
Persoonlijk vond ik qua spanning en verhaal seizoen 3 beter, al zitten er zeker een paar goede afleveringen tussen dit seizoen. Het is alleen een beetje van de hak op de tak af en toe...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:29 schreef NaZa het volgende:
Loop weer behoorlijk achter, maar goed ik kan 24 niet telkens een stukje kijken, deel 1 in 1 dag gekeken en deel 2. Ga nu dit weekend maar deel 3 ff kijken. Btw is deel 4 de overtreffende trap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan spoiler bevatten, dus kijken is op eigen risico
over de afbeeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door TrumpingPimp op 17-05-2005 12:35:25 ]Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind wel jammer dat Cassel dood is, vond hem wel een toffe gozerSinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Buchanon denkt mee aan het verhaal voor 24?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:48 schreef -Mo- het volgende:
En waarom wilde Buchanon in godsnaam Curtis op CTU houden???? Curtis hoort in de Field, en Tony toch iets meer op CTU
Die hand kan ik mij nog herinneren, maar wat is dat verhaal met dat vliegtuig dan? Overigens vond ik het weer een matige aflevering, hoop dat Tony het overleeft, anders ben ik genoodzaakt te trouwen met Michelle....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:46 schreef FritsFlits het volgende:
Tony genaaid door de bitch die het vliegtuig opblies en daarmee de ID te pakken kreeg en Palmer een bijna dodelijke hand gaf. Wat is het toch een lievertje
S1 was dat:quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Die hand kan ik mij nog herinneren, maar wat is dat verhaal met dat vliegtuig dan? Overigens vond ik het weer een matige aflevering, hoop dat Tony het overleeft, anders ben ik genoodzaakt te trouwen met Michelle....
Het enige positieve aan deze afleveringquote:
http://isitonyet.com/s4-archive.htmquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef kreuk050 het volgende:
waar is de season finale preview jongens?
Het woord is: Azijnpisser!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het enige positieve aan deze aflevering
tnx!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://isitonyet.com/s4-archive.htm
alleen 23 nog maar
Michelle vangt de kogel bedoelt voor Tony opquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef dapluiz het volgende:
Tenzij het weer zo'n preview is die je lekker op het verkeerde been zet, zoals wel vaker
Het ligt er nu wel heel erg dik op dat er iets met Tony gaat gebeuren dat het misschien daarom juist wel neit gebeurd
[ Bericht 13% gewijzigd door jdiezrequejo op 21-05-2005 11:58:16 ]The following takes place between....
Michael Scofield
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |