hehe heb je dan weer tijd voorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tering ik draai door nog 1 dagje. Wat zeg ik minder. Morgen deze tijd heb ik hem net afgekeken.
Ik heb gelukkig niet de spoilers gelezen, want je kan de hele boel al lezen op 24 spoiler heaven.
Lekker spoilerfree finale in.
En seizoen 5 ga ik pas kijken als de finale geweest is. Ik prefereer achter elkaar aan kijken in één weekendje. Heb hetzelfde gedaan met 1 2 en 3 in 3 weken tijd ^_^
hij kijkt ze live. Gewoon op TVquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:23 schreef flapp0r het volgende:
Ben je daar de hele nacht voor opgebleven?
Ik ga E23 over 14min ff bekijken
Nee hoor... anders zou ik een uur eerder klaar zijn geweest (ongeveer)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hij kijkt ze live. Gewoon op TV
maar mensen ik ga dit topic meiden tot vanavond
En wie is je bron ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Mannekino het volgende:
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Dat is zeker zo, ik zag bijna alles in deze finale van mijlenver al aankomen, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:56 schreef -Mo- het volgende:
we kennen onderhand de 24 trucjes
(fake death, 2 mensen in auto-->>bom-->>blijken niet tony en mandy te zijn)
Ik hoopte dat ook heel erg. Voor mij zou dát alleen een bevredigend einde zijn. Toen het 100% zeker was dat de nuke op LA was gericht, was voor mij de hele spanning eruit, aangezien je weet dat ze LA niet gaan nukenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:03 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vind het stiekem toch jammer dat die nuke niet viel, dat zou pas televisie geweest zijn...
Ik las al dat de volgende acteurs vrijwel zeker zullen terugkeren:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef CloudStrife het volgende:
Tot januari 2006!![]()
En alle details die over het volgend seizoen vrijkomen blijf ik gewoon in dit topic posten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komen er meer mensen terug. Ik zou best Palmer, Tony, Michelle etcetera weer in actie willen zien, al lijkt het me niet voor de hand liggend dat de laatste twee inderdaad zullen terugkeren.
In aanvulling daarop:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las al dat de volgende acteurs vrijwel zeker zullen terugkeren:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
zal vast wel goed komen in het volgend seizoen.. ze kunnen niet alles in een uur stoppen hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Bijna35 het volgende:
Twee sterke afleveringen.... Alleen schijnt iedereen iets te vergeten. Hoe zit het nou met KIM???
Jack is dood. Is Jack ook dood voor zijn dochter Kim?
Kim is overduidelijk helemaal vergeten in deze laatste twee afleveringen.
Lijkt me minder lastig dan je denkt. Andere naam, leider van nieuw terroristennetwerk of zoiets...quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:10 schreef matthijst het volgende:
Dope einde.... Alleen kut dat het lastig wordt om Jack weer terug te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |