abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27239126
Haha, die zit ik nu net te installeren, wist niet dat imhoterror erin zat
pi_27265253
24 Mei 24 finale, en dan ook nog es natuurkunde-examen. Mijn dag kan niet meer stuk .
Hij was maar een clown...
pi_27269376
Yep, morgen
Ben heel benieuwd, en dan zit ik weer zonder, hopen dat ze snel met seizoen 5 komen dan
  maandag 23 mei 2005 @ 12:08:04 #55
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27270164
Tering ik draai door nog 1 dagje. Wat zeg ik minder. Morgen deze tijd heb ik hem net afgekeken.

Ik heb gelukkig niet de spoilers gelezen, want je kan de hele boel al lezen op 24 spoiler heaven.

Lekker spoilerfree finale in.

En seizoen 5 ga ik pas kijken als de finale geweest is. Ik prefereer achter elkaar aan kijken in één weekendje. Heb hetzelfde gedaan met 1 2 en 3 in 3 weken tijd ^_^
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
pi_27285928
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef TrumpingPimp het volgende:
Tering ik draai door nog 1 dagje. Wat zeg ik minder. Morgen deze tijd heb ik hem net afgekeken.

Ik heb gelukkig niet de spoilers gelezen, want je kan de hele boel al lezen op 24 spoiler heaven.

Lekker spoilerfree finale in.

En seizoen 5 ga ik pas kijken als de finale geweest is. Ik prefereer achter elkaar aan kijken in één weekendje. Heb hetzelfde gedaan met 1 2 en 3 in 3 weken tijd ^_^
hehe heb je dan weer tijd voor
pi_27294812
Ik heb eindelijk aflevering 22 gezien, op naar 23 en 24 morgen
pi_27297051
OMG het genieten begint nu
pi_27297192
UBER!! uber uberdikke finale
stelletje zieke episodes met geniale shit... en een mooie kickoff voor seizoen 5 lijkt me
Alle spoilers mag de rest posten... weltrusten!
pi_27297444
Ben je daar de hele nacht voor opgebleven?
Ik ga E23 over 14min ff bekijken
pi_27297742
Ik ga vanavond kijken, ik bekijk nu ff geen een 24 site / forum.
pi_27298619
Zooo dan, geniale acties in de laatste twee eps van het seizoen. Op sommige punten was het echt spannend gewoon, waarbij je op het puntje van je stoel zat. Goed seizoen, mooie einde.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:42:18 #63
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27299472
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:23 schreef flapp0r het volgende:
Ben je daar de hele nacht voor opgebleven?
Ik ga E23 over 14min ff bekijken
hij kijkt ze live. Gewoon op TV

maar mensen ik ga dit topic meiden tot vanavond
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27299493
Ben benieuwd!! Ga vanavond kijken
pi_27299685
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Dos37 het volgende:

[..]

hij kijkt ze live. Gewoon op TV

maar mensen ik ga dit topic meiden tot vanavond
Nee hoor... anders zou ik een uur eerder klaar zijn geweest (ongeveer)
Ik dl gewoon lekker net als ieder ander
pi_27299944
al iets bekend dat het in nederland op tv komt?
pi_27300499
Net gezien en zal geen spoilers plaatsen. Maar wat een finale met een geniaal einde...
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:05:25 #68
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27301892
IK WORD GEK IK GA NU KIJKEN!!!!!!!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:34:05 #69
23722 U-Ron
For shizzle my nizzle
pi_27302775
grrrr, duurt lang als je er op wacht : /
pi_27303530
wauw. ge.wel.dig.
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:02:28 #71
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_27305850
damm... wat een einde zeg..

omdat ik ergens al gelezen had dat jack niet dood zou gaan, wist ik dat hij niet echt dood was, maar dat laatste telefoontje met de president en het gesprek met michelle en tony waren echt emotioneel....

Jammer dat pas in Januari seizoen 5 begint... half jaar wachten
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:27:08 #73
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27306356
GEWELDIGE SERIE. TOny niet dood??? Ik word gek!!!!! Ik dacht dat die Michelle zich van kant zou maken, zodat je romeo en juliet verhaaltje krijgt.

Die Jack ook op het einde marcaber!!!!

Hoe moet seizoen 5 nou gaan beginnen?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:42:28 #74
16082 Wytze
...Confidential
pi_27308971
Heb ze net gekeken.

Ik dacht ook dat Michelle zelfmoord zou plegen. Ik hoopte echt dat Tony die irritante secret services gast zo hard op zijn hoofd zou hoeken, maar helaas.

En David Palmer en Jack Bauer die elkaar nooit meer spreken boohooo
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_27308994
Ok hier is seizoen 5

Paar jaar later is Jack een houthakker in Albanië. Hij heeft daar een vrouw en er dreigt opeens moslimterreur gericht op Amerika. Uiteraard wordt dit alles in Albanië en Los Angeles bekokstoofd en na de eerste 3 episodes weet Amerika niet wat te doen. Opeens komt David Palmer eraan en zegt: "OMG JACK IS IN ALIBINA WE GOT TO GIVE A PROVISIONAL STATUS!" en dan zegt Mike: "NOOO UMG COVER ELTIE OPS". En Jack gaat vervolgens ass kicken! En dan als Jack opnieuw de wereld heeft gered komt China achter zijn verblijk en wordt hij gevangen genomen...

En hier is seizoen 6

Jack zit in een MAXIMUM SECURITY WORK CAMP in China maar dan heeft Noor Korea opeens kernwapens en dat komt Jack te weten door een nieuwe gevange en zijn toekomstige gay lover Brandon. Aangezien KIM JONG ILL SERIOUSLY PISSED OFF is over de embargo's opgelegd door de UN gaat hij dreigen met atoomwapens. Dus jack gaat met paar andere POW's ontsnappen om KIM JONG ILL alle hoeken van de kamer te laten zien. Uiteraard kan Amerika dit niet zelf omdat < bla bla insert politeke bezwaren > En omdat China in de tussentijd democratisch is geworden en ook op een doelwit was van Noord Korea verleend China hem gratie samen met al zijn andere ass-kickende buddies (die overigens allemaal dood zijn omdat ze een lager power level hebben dan Jack).
  Redactie Games dinsdag 24 mei 2005 @ 15:02:18 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_27309689
Vanavond de laatste 2 afleveringen kijken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_27310080
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Mannekino het volgende:
(...)
En wie is je bron ?

Anyway... JACK BAUER IS DOOD...NEEE...ARGH!!!!... MIJN JACK, WAT DOEN ZE?!?!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:46:09 #78
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_27311167
Beste einde tot nu toe. Ik dacht dat S3 een mooie einde had toen Jack brak.. maar dit is 10x beter.

Wat dingen over de laatste 2 eps.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_27312948
Het begon met rails, het eindigt met rails

Ondanks de hier en daar kritische noten die ik om me heen hoor, vond ik dit een erg sterk seizoen.

Ik hoop dat ze met de nieuwe schrijvers voor volgend seizoen (oa iemand van Lost) weer net zo sterk kunnen terugkomen. Want nu moet toch wel een 'nieuwe' weg gaan inslaan met 24.
// Last.fm
pi_27313592
het einde maakt het hele seizoen goed
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_27313608
Van mij had Jack dood mogen blijven... we kennen onderhand de 24 trucjes
(fake death, 2 mensen in auto-->>bom-->>blijken niet tony en mandy te zijn)
pi_27314506
Wat een geweldige serie...

Echt geen woorden voor. Super!
The following takes place between....
Michael Scofield
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:01:08 #83
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27315562
Nou ik vind het een slecht seizoen vinden. Het einde was wel leuk niet geweldig.

Seizoen 3 8
seizoen 1 7
seizoen 2 7
seizoen 4 5
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:03:58 #84
92771 Un4
War....
pi_27315623
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:56 schreef -Mo- het volgende:
we kennen onderhand de 24 trucjes
(fake death, 2 mensen in auto-->>bom-->>blijken niet tony en mandy te zijn)
Dat is zeker zo, ik zag bijna alles in deze finale van mijlenver al aankomen, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben geweest.
Vind het stiekem toch jammer dat die nuke niet viel, dat zou pas televisie geweest zijn...

Anyway ik ben benieuwd hoe ze dit op gaan pakken in Januari.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_27317337
President Logan wordt de grote schurk van S5. Met Heller/Palmer als tegenkandidaat in de verkiezingen zal Logan alles doen om zijn tegenstander uit de weg te ruimen en dictator voor het leven te worden. Jack Bauer wordt het geheime wapen in de strijd tegen de nieuwe tirannie, en Mandy zijn onverwachte bondgenoot.

O ja Jack, als je je mensen oproept dat ze Marwan levend moeten vangen en alleen non-lethal wapens mogen gebruiken moet je niet zomaar je pistool leegschieten op de heli met Marwan erin. Slecht voorbeeld enzo.
pi_27319115
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:03 schreef Un4 het volgende:

[..]

Vind het stiekem toch jammer dat die nuke niet viel, dat zou pas televisie geweest zijn...
Ik hoopte dat ook heel erg. Voor mij zou dát alleen een bevredigend einde zijn. Toen het 100% zeker was dat de nuke op LA was gericht, was voor mij de hele spanning eruit, aangezien je weet dat ze LA niet gaan nuken

(had vooraf nog een klein beetje hoop dat ie op een andere stad zou vallen)
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 20:00:57 #87
42184 crew  DaMart
pi_27319195
Voor mij hebben de laatste 2 afleveringen een hoop goed gemaakt van een overwegend matig seizoen. Een hoop emotie en mooie momenten, actie en spanning en een geweldig einde. Ik kan haast niet wachten op seizoen 5, en ik ben benieuwd hoe ze Jack gaan terugbrengen, als hij al terugkomt.
pi_27321530
Damn, die 2 episodes waren super!

Ik dacht dat ze Tony van kant gingen maken.
Toen Tony gered was wist ik dat Michelle waarschijnlijk al pleite was. Toen je dat shot van haar auto zag dacht ik inderdaad dat Michelle zelfmoord zou gaan plegen. Gelukkig niet!

Ook coole special effects en een goed einde. Dat kan wat voor seizoen 5 beloven. Hopelijk betrekken ze de familie van Jack erbij.

Tot januari 2006!
En alle details die over het volgend seizoen vrijkomen blijf ik gewoon in dit topic posten!
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 21:38:24 #89
42184 crew  DaMart
pi_27321783
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef CloudStrife het volgende:

Tot januari 2006!
En alle details die over het volgend seizoen vrijkomen blijf ik gewoon in dit topic posten!
Ik las al dat de volgende acteurs vrijwel zeker zullen terugkeren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk komen er meer mensen terug. Ik zou best Palmer, Tony, Michelle etcetera weer in actie willen zien, al lijkt het me niet voor de hand liggend dat de laatste twee inderdaad zullen terugkeren.
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 21:39:16 #90
42184 crew  DaMart
pi_27321802
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 21:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik las al dat de volgende acteurs vrijwel zeker zullen terugkeren:
In aanvulling daarop:
SPOILER
pi_27322936
Damn, wat een geweldige afleveringen!!
Weet iemand wanneer de DVD's uitkomen in de VS?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:08:25 #92
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_27324146
Dit is werkelijk te briljant voor woorden, wow
SPOILER
Seriously!?
pi_27324265
Twee sterke afleveringen.... Alleen schijnt iedereen iets te vergeten. Hoe zit het nou met KIM???

Jack is dood. Is Jack ook dood voor zijn dochter Kim?
Kim is overduidelijk helemaal vergeten in deze laatste twee afleveringen.
Het leven begint bij 40 toch?
pi_27324851
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Bijna35 het volgende:
Twee sterke afleveringen.... Alleen schijnt iedereen iets te vergeten. Hoe zit het nou met KIM???

Jack is dood. Is Jack ook dood voor zijn dochter Kim?
Kim is overduidelijk helemaal vergeten in deze laatste twee afleveringen.
zal vast wel goed komen in het volgend seizoen.. ze kunnen niet alles in een uur stoppen hè
The following takes place between....
Michael Scofield
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:32:50 #95
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27324873
een mooi einde van toch wel een mooi seizoen. Hoewel inderdaad alle trucs uit de kast zijn gehaald, de tijdlijn totaal niet klopte, het verhaal zo is aangepast dat het spannend werd ipv realistisch.. Maar goed, ze zullen gedacht hebben: alles voor de kijkcijfers, who gives a fuck of het realistisch is of niet. Samenvattend de plus en min punten

Positief:
- dreiging stapelde op dreiging, het was echt een rollercoaster ride
- best goede nieuwe karakters betrokken (Curtis oa)
- geen irritante subplots á la moorden op verkrachters, rennen voor boze vaders of de moord op een invalide man

Minder:
- timeline klopt van geen kant: in 5 minuten van de ene kant van LA naar de andere? I don't think so
- te onrealistisch, bijvoorbeeld de laatste aflevering. Marwan heeft alle wapens die hij maar kan hebben, maar niet nog even een pistool om zijn enkel, of een cyanide capsule? Of: een nuke uit de lucht schieten geeft totaal geen gevaar meer? Ga toch weg
- het lukt ze terroristen in de kleinste kamertjes te vinden, maar niet de omgeving in de gaten te houden? (ontsnapping Marwan na lancering raket, ontsnapping Mandy, gijzeling van CTU agent)

Desondanks ben ik benieuwd wat ze van S5 gaan maken. Van de ene kant denk ik dat het zonder Jack kan, maar dan hadden ze Jack ook af kunnen knallen. Of zijn ze zo politiek correct dat ze hem een lang en gelukkig leven gunnen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_27326350
Seizoen 1 7
Seizoen 2 8
Seizoen 3 7
Seizoen 4 8

Ik heb genoten van de laatste twee episodes. Even wat reacties op anderen:

Waarom Jack op die heli schoot? Als dat ding airborne raakt dan is het laten leven van Marwan helemaal niet meer mogelijk.
Over Jack en Kim? Waarom zou Kim vergeten zijn? Hoe de fuck moest Jack binnen de laatste episode weten dat hij vermoord zou worden. Dan belt hij Kim: 'ja Kim, over een uur ben ik waarschijnlijk dood, maar toch ook niet, groeten!'.

Ik ben het overigens wel met greatgonzo eens. Echter, ik heb me niet echt gestoord aan de niet-kloppende timelines. Ook de ontsnappingen vond ik een kern van waarheid achter zitten (behalve bij die van Marwan). Ben het met je eens dat Marwan inderdaad wat beter bewapend zou moeten zijn. Maar in principe kan Marwan niets meer doen of bijvoorbeeld de raket van richting te laten veranderen, hij kan alleen vertellen waar en wanneer hij inslaat. Zat dus ook wel iets van waarheid achter.

Vond het één van de betere seizoenen, echt waar. En nou inderdaad weer wachten tot januari. Had aan de ene kant graag gezien dat Jack vast kwam te zitten in een Chinese gevangenis tegen Siberië aan. Leuke start voor S5 geweest, haha. Ik verwacht een mooi nieuw seizoen, met nog enkele leuke lijnen open: Kim, Chase, Salazars, etc. etc.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:10:16 #97
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27327038
Dope einde.... Alleen kut dat het lastig wordt om Jack weer terug te halen...
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 25 mei 2005 @ 04:30:15 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27328105
Heilige neukende koeien!

heb net ff in sneltreinvaart de laatste 6 eps gezien! Had per ongeluk al de spoiler over Tony gelezen, maar ben blij dat t toch goed is gekomen!

Wel weer ene typisch 24 einde!

Hoe lang tot de volgende??????

Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 07:32:28 #99
42184 crew  DaMart
pi_27328437
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:10 schreef matthijst het volgende:
Dope einde.... Alleen kut dat het lastig wordt om Jack weer terug te halen...
Lijkt me minder lastig dan je denkt. Andere naam, leider van nieuw terroristennetwerk of zoiets...
  woensdag 25 mei 2005 @ 07:33:29 #100
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27328444
Ja, Jack die baalt dat ze hem hebben laten vallen en een assasination plot tegen de president beraamd
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')