Ja, eerst toegeven aan je verslaving, dan pas kan je stoppen/minderen. Maar geloof me, stop niet, want zodra je terug komt ben je meteen verslaafdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ah deze hangt tussen de ontkenningsfase en het toegeven in,..
Je bent al op de goede weg om er van af te komen!!![]()
![]()
![]()
Staan in FOK-IVquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:05 schreef Biancavia het volgende:
Zijn er al criteria opgesteld voor het bepalen van het al dan niet Fok! verslaafd zijn?
Niet zonder fok kunnen, F5-vinger hebben, en bij alles wat je ziet 'fok' associerenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:05 schreef Biancavia het volgende:
Zijn er al criteria opgesteld voor het bepalen van het al dan niet Fok! verslaafd zijn?
Meedoen aan raad-de-user-topics en er achter komen dat je blijkbaar honderen usernames ken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet zonder fok kunnen, F5-vinger hebben, en bij alles wat je ziet 'fok' associeren
Zoizo de classics kennen als rommelmarkt en alberto enzo, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Meedoen aan raad-de-user-topics en er achter komen dat je blijkbaar honderen usernames ken.![]()
Lachen om Fokke & Fok!ke strips.
Etc.
helemaal opgewonden worden als er weer een newbie komt om te bashenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoizo de classics kennen als rommelmarkt en alberto enzo, maar dat is logisch.
Dat is een van de favorite dingen aan Fok voor mijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
helemaal opgewonden worden als er weer een newbie komt om te bashen
Juist newbies negeren, omdat ze de moeite niet waard zijn,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
helemaal opgewonden worden als er weer een newbie komt om te bashen
je staat al in de lijst neem ik aanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is een van de favorite dingen aan Fok voor mij![]()
Newbies door bushokjes heen tieftenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Juist newbies negeren, omdat ze de moeite niet waard zijn,![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
je staat al in de lijst neem ik aan
Hey, jij hebt ook die plugin...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
En de zwaarste gevallen gewoon uit het forum filteren:
[afbeelding]
Stel je eens voor dat zijn mijn Fokplezier verprutsen.
Samenvatting?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja
In deze vakantie gelijk verslaafd geworden, heb vaak tussenpauzes gehad.(bans, andere fora, sociaal leven() )
Eerst 1 maand ban. Toen ging ik gelijk verder, toen een 3 maanden ban, ging ik ook nog wel verder... kwam al wel wat phychische schade. En toen 7/8 maanden(eigenlijk half jaar, maar ik werd maar niet unbanned en ik vergat telkens om te mailen.)
Daarna ben ik eventjes actief geweest, en toen ging ik weer naar een forum waar ik kwam voordat ik op Fok kwam, daar een hoop gepost, en uiteindelijk admin geworden. Daar ben ik nu dus soort van verplicht te komen, dus ik had geen tijd meer voor fok, af en toe een topicje...
Maar goed, ik kreeg schoolvakantie, ik dacht bij mezelf, ik ga in de vakantie niet babysitten op een forum, dus ik heb vakantie tot en met maandag. Daarna ga ik daar weer modden. Maar nu door deze 'break' ben ik dus weer verslaafd aan Fok!. Ik ben dus een excuusdrinkerfok!ker. Alleen maar op feestjes en vakanties, echt waar! Anders Fok! ik nooit zo veel, ik doe het voor de gezelligheid...
Dat komt omdat de hele irritante kutusers jou nog niet zijn opgevallen. Komt nog wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook die plugin...
Ik gebruik hem alleen op neimand, beetje lastig discussies houden zo...
Veel afwezig geweest. maar toch weer telkens terug naar Fok!. Oftewel, ik kick af, ben clean voor een tijdje, en dan een klein postje en ik wordt al hiquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Samenvatting?
schijnt ook een symptoom te zijn![]()
Moet je in [GAM] zitten en dan vooral slowchat.quote:
Nee, ben niet zo'n gamer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je in [GAM] zitten en dan vooral slowchat.![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
*update*
Volgens omstanders is de vrouw gesignaleerd met een man met dezelfde tattoo's.
Ze zijn samen naar het centrum gevlucht waar ze kort daarop in 1 van de internet cafe's zijn gesignaleerd.
Na onderzoek van de politie blijkt dat de f5 toetsen op beide toetsenborden ernstige schade hebben opgelopen.
Het wordt aangeraden om ver van beide uit de buurt te blijven. De ziekte is dusdanig besmettelijk dat op dit moment elk contact met de eerder genoemde website's en de personen in kwestie wordt afgeraden.
Nope. Fok is zelfs mijn startpagina.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:09 schreef Brilaap het volgende:
Als ik op sta om 06:30 en k zet mijn laptop aan en controleer eerst FOK! en dan pas mijn mail ... ben ik dan verslaafd? :\
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas ergquote:Op zondag 15 mei 2005 02:09 schreef Brilaap het volgende:
Als ik op sta om 06:30 en k zet mijn laptop aan en controleer eerst FOK! en dan pas mijn mail ... ben ik dan verslaafd? :\
schat ff goed lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]Als het met een man was..
was ik het niet hoor
quote:
* meelurktquote:
Fok!en!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas erg![]()
Nee dat heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas erg![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef Janetje het volgende:
Janetje
Killswitch
Gotc
Teringjakkie
Renmaestro
-Numlock-
jaguar
Tha_T
pc-fr34k
Talietje
het.ismij
Houniet
Ontkenningsfase:
Dos37
Sharkdoggie
Brilaap
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]jij staat in de goeie lijst zie ik wel...
Blijft leuk. Die wijven, dan niet die walrussnor.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijft leuk. Die wijven, dan niet die walrussnor.
Die wijven zijn stoer. Mooie wijven en ook nog kunnen klussen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..]die wijven zijn dom...
toen het alleen adam en jamie was, was het veel leuker...
stoere meiden heerschenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die wijven zijn stoer. Mooie wijven en ook nog kunnen klussen.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:46 schreef het.ismij het volgende:
Gamen werkt bij mij heel goed tegen het Fok! ken!!
Gisteren 12enhalf uur non stop gegamed,..![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |