Nope. Fok is zelfs mijn startpagina.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:09 schreef Brilaap het volgende:
Als ik op sta om 06:30 en k zet mijn laptop aan en controleer eerst FOK! en dan pas mijn mail ... ben ik dan verslaafd? :\
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas ergquote:Op zondag 15 mei 2005 02:09 schreef Brilaap het volgende:
Als ik op sta om 06:30 en k zet mijn laptop aan en controleer eerst FOK! en dan pas mijn mail ... ben ik dan verslaafd? :\
schat ff goed lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:56 schreef Janetje het volgende:
[..]Als het met een man was..
was ik het niet hoor
quote:
* meelurktquote:
Fok!en!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas erg![]()
Nee dat heb ik dan weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je begint pas man. Pas als je achter de computer kruipt om iets productiefs te gaan doen en dan vervolgens na 4 uur fokken het nog steeds niet gedaan hebt. Dát is pas erg![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef Janetje het volgende:
Janetje
Killswitch
Gotc
Teringjakkie
Renmaestro
-Numlock-
jaguar
Tha_T
pc-fr34k
Talietje
het.ismij
Houniet
Ontkenningsfase:
Dos37
Sharkdoggie
Brilaap
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]jij staat in de goeie lijst zie ik wel...
Blijft leuk. Die wijven, dan niet die walrussnor.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijft leuk. Die wijven, dan niet die walrussnor.
Die wijven zijn stoer. Mooie wijven en ook nog kunnen klussen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:46 schreef Janetje het volgende:
[..]die wijven zijn dom...
toen het alleen adam en jamie was, was het veel leuker...
stoere meiden heerschenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die wijven zijn stoer. Mooie wijven en ook nog kunnen klussen.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 13:46 schreef het.ismij het volgende:
Gamen werkt bij mij heel goed tegen het Fok! ken!!
Gisteren 12enhalf uur non stop gegamed,..![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |