quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Er valt me trouwens iets op, het is Unanimous, en dat is het eens zijn met. Het woord dat jij zoekt is denk ik Anonymous. De spelling die jij gebruikt is niet eens een woord.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
14-05-''05
Maastricht, Vandaag is in Maastricht het eerste geval van Vingitus ontdekt, onofficieel de F5-vinger genoemd. Een 19-jarige vrouw werd binnengebracht met deze aandoening. Symptomen zijn: Onwillekeurige beweging van de wijsvinger, met als doel te F5en. Daarna het op slot gaan van de duim, gevolgd door meer onwillekeurige bewegingen. Wanneer u deze aandoening bij uzelf constateert of bij anderen ziet, wordt aangeraden meteen naar het ziekenhuis te gaan voordat de aandoening verergert. In bestrijding van deze ziekte worden de bekende websites Fok!, Geenstijl en alle andere Fora gesloten.

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
14-05-''05
Maastricht, Vandaag is in Maastricht het eerste geval van Vingitus ontdekt, onofficieel de F5-vinger genoemd. Een 19-jarige vrouw werd binnengebracht met deze aandoening. Symptomen zijn: Onwillekeurige beweging van de wijsvinger, met als doel te F5en. Daarna het op slot gaan van de duim, gevolgd door meer onwillekeurige bewegingen. Wanneer u deze aandoening bij uzelf constateert of bij anderen ziet, wordt aangeraden meteen naar het ziekenhuis te gaan voordat de aandoening verergert. In bestrijding van deze ziekte worden de bekende websites Fok!, Geenstijl en alle andere Fora gesloten.

En ik was nog wel een paar maanden cleanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:17 schreef Janetje het volgende:
Janetje
Killswitch
Gotc
Teringjakkie
Renmaestro
-Numlock-
jaguar
Tha_T
pc-fr34k
Talietje
het.ismij
Houniet
Ontkenningsfase:
Dos37
Sharkdoggie

Mijn handen zijn altijd koudquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:19 schreef sararaats het volgende:
ik ben een heel klein beetje verslaafd
heb een muisarm van het FOK!ken

En knak zei m'n pols weerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
RSI heb ik van bierdrinken, niet van fokken. Gelukkig.

Komt omdat Fok op een linux server draait en niet microsoft's IIS... Microsoft gebruikt gewoon weer zijn monopolypositiequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef sararaats het volgende:
het zit gewoon zo: mijn computermuis doet vervelend als ik op FOK! zit.
ik heb zo'n Microsoft-muis

Hop naar MSN communities met jou..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:23 schreef sararaats het volgende:
het zit gewoon zo: mijn computermuis doet vervelend als ik op FOK! zit.
ik heb zo'n Microsoft-muis

maar ik ben verslaafd aan FOK!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hop naar MSN communities met jou..

Maastricht heeft hetquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
14-05-''05

Laptop!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:26 schreef Janetje het volgende:ik ga zo even van Fok af..
Ik moet een paar uurtjes treinen..
*stressballetje meeneemt*

neem dan een echte muisquote:

*F5-knopje uit toetsenbord sloopt...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laptop!
Of print een A4tje met wat usericons, fok!teksten, en een fok!logo. Kan je daarnaar kijken terwijl je je tijd verdoet in de trein...

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laptop!
Of print een A4tje met wat usericons, fok!teksten, en een fok!logo. Kan je daarnaar kijken terwijl je je tijd verdoet in de trein...

Je A4-tje ververst dan niet hoorquote:

quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Tha_T het volgende:
Ik moet me tegenhouden om ook nog echt te bellen en de mp3 hier neer te knallen

Okay...you lost me...bellen waarheen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Tha_T het volgende:
Ik moet me tegenhouden om ook nog echt te bellen en de mp3 hier neer te knallen

Politie in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Okay...you lost me...bellen waarheen?

*update*quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Eindhoven 14-05-2005
Vandaag in Eindhoven is een jonge vrouw ontsnapt uit een afkickcentrum die een opkomende ziekte met zich mee draagt. Deze ziekte staat bekend als de F5-vingerziekte. Verder heeft de jonge vrouw een Fok!-tatoo op haar linker-arm en een toetsenbord-tattoo op haar rechterarm. Hoe de jonge vrouw is ontsnapt is nog steeds onbekend. Vermoed wordt dat er hulp van buitenaf kwam, misschien iemand uit een eerdere fok!-meeting van de jonge vrouw.
Verder bericht volgt...

ik weet wie !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
14-05-''05

Ik denk dat je niet de enige bent,..quote:

hey fr34k WB!!!quote:

Bewijs !?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet de enige bent,..![]()
![]()

Ja... ik kan er niks op zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:19 schreef het.ismij het volgende:
Geoneg bewijs
Dit was dacht ik toch wel overweldigend?

Oke,..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja... ik kan er niks op zeggen![]()

dat is geen hert...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,..
hey een hert,..
[afbeelding][afbeelding]

Ah deze hangt tussen de ontkenningsfase en het toegeven in,..quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |