Mijn reisverslag:
Ik check m'n haar, want in de echte wereld zijn er mensen die daar naar kijken. Ok check gedaan, beetje gefixed en ik twee blikjes golden power pakken, 1tje maak ik al de trap aflopende al open en neem een paar slokjes. Ik loop de straat uit en zie de tram net wegrijden, ach, ik loop wel door naar Zuidplein om bus 70 te nemen. Al gp-drinkend, moe kijkend loop ik de pleinweg af. Ik kom bij de bushalte aan, en wacht een paar minuutjes. De mensen om mij heen worden volgens mij gek van de hardcore/terror die uit m'n oordopjes komt, maar hey, ik moet wel wakker blijven natuurlijk.
![]()
Ok, ik stap in de bus, m'n campzone rugtas bij voor m'n vuile was. Nadat ik eventjes in de bus zat stapte ik uit en liep naar huis. Eenmaal thuis aangekomen, mijn hond helemaal blij(O+) ging ik m'n spullen pakken en m'n haar weer doen. Toen eventjes m'n hond uitlaten, terug naar huis brengen, haar alleen de trap op laten lopen en zelf weg gaan, blijft ze naar me kijken tot ik uit het zicht ben en gaat dan naar binnen.
![]()
Ik dus naar de tram, onderweg op de spinoza nog wat vrouwelijk schoon lopen bekijken, met het tweede blikje golden power al geopend. Ok, eventjes wachten op de tram, instappen en neerploffen. Half wakker ik in die tram, wazig kijkende steeds een slokje nemen. Ok, eindelijk de halte waar ik moet zijn, ik stap uit, steek over, zuip snel m'n blikje leeg en gooi hem in de vuilnisbak. Ik loop naar huis, doe de deur open en loop naar boven. Daar bleek de bovbendeur 2 keer op slot te zitten, en net toen ik hem open wou doen deed m'n pa al open. Ik gelijk achter fok.
Al met al weer eens iets anders dan fok, maar ben blij dat ik hier weer zit, om te fok!en met jullie
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/