Bedankt voor het medelevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:37 schreef richie29 het volgende:
Whehehe, eigenlijk leef ik wel met je mee.
Wel geniaal bij-de-hand moet ik zeggen, je OP![]()
Misschien een leuk idee voor een nieuw subforumquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Is er geen afkickcentrum! Dit is vreselijk!.
Beetje tegenstrijdig vind je niet? Een subforum in Fok! voor het afkicken van posten in Fok!.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor een subforum![]()
nee...
wel een leuk idee though..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig vind je niet? Een subforum in Fok! voor het afkicken van posten in Fok!..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:56 schreef Fliepke het volgende:
god ik zou maar oppassen met 9 posts per dag en in totaal 4k posts
Hoe doe je het?quote:
Nee, het is eenvoudig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe doe je het?
Is het zwaar?
Fok! Merk je er veel van?
Goed hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, het is eenvoudig.
Ik ben net afgestudeerd en heb een vaste baan, dus ik heb weinig tijd
somsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed hoor
Zit je niet op je werk van.. oehhhh... even op Fok! kijken?
Wat doe jij nou achter de pc dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:16 schreef baskabel4 het volgende:
ga wat zinnigs doen met je leven en fok die computer het raam uit
en ga naar buiten waar de vogeltjes fluiten.......
*luistert heel hard....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:25 schreef baskabel4 het volgende:
hoor je mij huilen dan?.......
;{ dan mag je niet in het FU lijstje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Euhm. Ik ben niet Fokking verslaafd.![]()
Hoezo niet? Sharky is niet mijn echte naam hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
;{ dan mag je niet in het FU lijstje...
Owww.. met zo'n instelling.. kom erbij!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sharky is niet mijn echte naam hoor...![]()
Ze bestaan.. heb ik gehoord..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:43 schreef GotC het volgende:
Bestaan er andere websites naast Fok! ?![]()
Ik zit hier ook veels te vaak.. Zelfs als startpagina myat
Attitude babyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Owww.. met zo'n instelling.. kom erbij!!
FU-Lijstje tot fok!nu toe:
Janetje
Killswitch
Gotc
Sharkdoggie
Renmaestro
ik geloof at er wel eens Fok! links staan in het funny links en clips topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze bestaan.. heb ik gehoord..... van iemand.. op fok..
Ik ben mijn ontkenningsfase tenminste al voorbij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik ben niet verslaafd
wat doe je hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik ben niet verslaafd
Welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef -Numlock- het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik ook verslaafd.
ik heb nog steeds hoopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik ben mijn ontkenningsfase tenminste al voorbij.
of dat je in het echt, men ..... wat doe je zegt en dat je dan moet lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef Tha_T het volgende:
Ik denk vaak in Fok!-taalLeuk altijd de miscommunicatie daarna
Dat is dan echt FOK!KINGquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
Dit topic Fok!t hoort eigenlijk in R&P, maar om de modjes het plezier van Fok!ken schoppen niet te geven zet ik hem zelf wel hier...
Welkom bij FU... Fokkers Unanonimous
Hallo, ik ben Janet en ik Fok! heb een probleem
*hallo Janet*
Ik ben Fok!verslaafd...
*awwwww*
Overal Fok! zie ik Fok!... Ik Fok!te zag een auto, met in het nummerbord Fok! ehh.. ja Fok.. en even later eentje met fok onz en ik moest lachen...
Ik Fok!te zag een poster met daarop de naam van een DJ, Koall en ik moest aan knowall Fok!ken denken...
Ik heb meerdere malen users geFok!t... ehhh...gemeet dus...
Ik ken de Fok!vaktaal van Fok! ehhh.. ja Fok! zo ongeveer..
* Janetje kent zelfs de codes
Ben jij ook verslaafd? Deel je verhaal... We kunnen elkaar hier overheen helpen!
Hey, je komt buiten en ziet posters en auto's, jij bent niet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
Overal Fok! zie ik Fok!... Ik Fok!te zag een auto, met in het nummerbord Fok! ehh.. ja Fok.. en even later eentje met fok onz en ik moest lachen...
Ik Fok!te zag een poster met daarop de naam van een DJ, Koall en ik moest aan knowall Fok!ken denken...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:41 schreef popolon het volgende:
Gut.
Altijd leuk die newbies die even de weg kwijt zijn.
Het gaat echt weer over hoor, darling.
Bij de Mac's zijn tegenwoordig toch ook WiFi hotspots? Laptop mee, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:20 schreef Talietje het volgende:
[..]
overal.. waar ik ben.. en er staat een pc.. moet ik even Fok!ken
in tussenuren als de hele klas in de mac donalds zit... zit ik op Fok!
Ik denk alleen nog maar Fok!serieus verslaafd
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Mac's zijn tegenwoordig toch ook WiFi hotspots? Laptop mee, probleem opgelost.![]()
Dat is echt echt slecht,..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Mac's zijn tegenwoordig toch ook WiFi hotspots? Laptop mee, probleem opgelost.![]()
Voordeel van meerdere topic replyen en altijd 1 active posts open laten staan,..quote:
Waarom in een nieuw venster openen? Tabs gaat sneller. gepost, ctrl+w of F5 om te kijken of er alweer een reply is. dan verschuif je gelijk. naar hetvolgende topic.quote:
Mijn DVD` s en Photoshop zouden je eigenlijk van die fok-verslaving af moeten helpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
Dit topic Fok!t hoort eigenlijk in R&P, maar om de modjes het plezier van Fok!ken schoppen niet te geven zet ik hem zelf wel hier...
Welkom bij FU... Fokkers Unanonimous
Hallo, ik ben Janet en ik Fok! heb een probleem
*hallo Janet*
Ik ben Fok!verslaafd...
*awwwww*
Ik heb meerdere malen users geFok!t... ehhh...gemeet dus...
Ik ken de Fok!vaktaal van Fok! ehhh.. ja Fok! zo ongeveer..
* Janetje kent zelfs de codes
Ben jij ook verslaafd? Deel je verhaal... We kunnen elkaar hier overheen helpen!
Op het moment dat de 1 aan het laden is na je post kan je alweer de volgende lezen / op reageren,..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom in een nieuw venster openen? Tabs gaat sneller. gepost, ctrl+w of F5 om te kijken of er alweer een reply is. dan verschuif je gelijk. naar hetvolgende topic..
Ja maar da's logischquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
of dat je in het echt, men ..... wat doe je zegt en dat je dan moet lachen
Dat kan ook met tabs, maar dan handiger, en sneller..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Op het moment dat de 1 aan het laden is na je post kan je alweer de volgende lezen / op reageren,..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:54 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Mijn DVD` s en Photoshop zouden je eigenlijk van die fok-verslaving af moeten helpen.
Dan zit er nog maar 1 ding op.... een ban aanvragen.
Leerzaamtopic.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Hehe, tabs
AT->ctrl+click etc etc, en dan maar replyen
Altijd leuk om dingen te leren he.quote:
quote:
O. Maar ik ben niet echt verslaafd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:13 schreef Janetje het volgende:
[..]dit is een hoeFok! kom je van je verslaving áf topic...
Uhuh...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
O. Maar ik ben niet echt verslaafd.
Je vraagt hoe, als je antwoord krijgt is het toch ook een leerzaam topic.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:13 schreef Janetje het volgende:
[..]dit is een hoeFok! kom je van je verslaving áf topic...
Topic wordt alleen maar beter en beter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je vraagt hoe, als je antwoord krijgt is het toch ook een leerzaam topic.
Je bedoeld dat er meer verslaafden zijn, waarvan ik toevallig niet een van ben?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er meer verslaafden zijn, waarvan ik toevallig niet een van ben?
Jij bent meer verslaafd dan mij.quote:13489 (gemiddeld 15 per dag)
Niet verslaafd. Ik ben een veel-gebruiker. Ben dus professioneel en verantwoord bezig.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Jij bent meer verslaafd dan mij.
Jij Fokt! snapt het!@quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
btw, verkapt kijk eens hoe fok!verslaafd ik ben topic, zonder dat verkapte dan...
ieder zijn eigen manier,.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat kan ook met tabs, maar dan handiger, en sneller..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind het maar eng als er heel lang in een topic niet wordt gereageerd. Andere users die dit ook herkennen?
Gewoon veel vaker topics openen. En meerdere tegelijk.quote:
Conflict style zeg maar?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon veel vaker topics openen. En meerdere tegelijk.
De oude conflict style. Hij is de laatste tijd rustig.quote:
Ja, maar het moet geen bagger zijn. Wel een beetje inhoud.quote:
Dis niet zoals dit?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, maar het moet geen bagger zijn. Wel een beetje inhoud.
Nee, eerder zoals dit.quote:
Let ^ vooral op de kwaliteit van mijn posts.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:09 schreef Janetje het volgende:
[..]twee doen het niet
ik ben bang voor bans...
Probeer alleen maar goed advies te geven.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom bespreken jullie hoe ze nog meer topics kan openen? Als je verslaafd bent en gespannen F5-t op je eigen topics is dit plan niet erg hulpvol voor het afkicken...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]effe zeggen welke, brand ik ze opnieuw
Dit is de FU.. Fokkers Unanonimous...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:52 schreef het.ismij het volgende:
Door constand te f5-en en te reageren op een topic " hoe af te kicken" ,..![]()
Net als bij de AA een biertje drinken, hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is de FU.. Fokkers Unanonimous...Hier mag dat..
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net als bij de AA een biertje drinken, he
whehe heel scherp op een zaterdag,..!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Er valt me trouwens iets op, het is Unanimous, en dat is het eens zijn met. Het woord dat jij zoekt is denk ik Anonymous. De spelling die jij gebruikt is niet eens een woord.
Wow graag een ban hier,..quote:
Ik vond dat FU al zo raar staan, en zat me er allang over te breken, en nu op een zaterdag waarvan ik de nacht niet geslapen heb ben ik ineens helderquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
whehe heel scherp op een zaterdag,..!!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |