Bedankt voor het medelevenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:37 schreef richie29 het volgende:
Whehehe, eigenlijk leef ik wel met je mee.
Wel geniaal bij-de-hand moet ik zeggen, je OP![]()
Misschien een leuk idee voor een nieuw subforumquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Is er geen afkickcentrum! Dit is vreselijk!.
Beetje tegenstrijdig vind je niet? Een subforum in Fok! voor het afkicken van posten in Fok!.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor een subforum![]()
nee...
wel een leuk idee though..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig vind je niet? Een subforum in Fok! voor het afkicken van posten in Fok!..
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:56 schreef Fliepke het volgende:
god ik zou maar oppassen met 9 posts per dag en in totaal 4k posts
Hoe doe je het?quote:
Nee, het is eenvoudig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe doe je het?
Is het zwaar?
Fok! Merk je er veel van?
Goed hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, het is eenvoudig.
Ik ben net afgestudeerd en heb een vaste baan, dus ik heb weinig tijd
somsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed hoor
Zit je niet op je werk van.. oehhhh... even op Fok! kijken?
Wat doe jij nou achter de pc dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:16 schreef baskabel4 het volgende:
ga wat zinnigs doen met je leven en fok die computer het raam uit
en ga naar buiten waar de vogeltjes fluiten.......
*luistert heel hard....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:25 schreef baskabel4 het volgende:
hoor je mij huilen dan?.......
;{ dan mag je niet in het FU lijstje...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Euhm. Ik ben niet Fokking verslaafd.![]()
Hoezo niet? Sharky is niet mijn echte naam hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
;{ dan mag je niet in het FU lijstje...
Owww.. met zo'n instelling.. kom erbij!!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sharky is niet mijn echte naam hoor...![]()
Ze bestaan.. heb ik gehoord..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:43 schreef GotC het volgende:
Bestaan er andere websites naast Fok! ?![]()
Ik zit hier ook veels te vaak.. Zelfs als startpagina myat
Attitude babyquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Owww.. met zo'n instelling.. kom erbij!!
FU-Lijstje tot fok!nu toe:
Janetje
Killswitch
Gotc
Sharkdoggie
Renmaestro
ik geloof at er wel eens Fok! links staan in het funny links en clips topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze bestaan.. heb ik gehoord..... van iemand.. op fok..
Ik ben mijn ontkenningsfase tenminste al voorbij.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik ben niet verslaafd
wat doe je hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:11 schreef Dos37 het volgende:
ik ben niet verslaafd
Welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:13 schreef -Numlock- het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik ook verslaafd.
ik heb nog steeds hoopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik ben mijn ontkenningsfase tenminste al voorbij.
of dat je in het echt, men ..... wat doe je zegt en dat je dan moet lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:34 schreef Tha_T het volgende:
Ik denk vaak in Fok!-taalLeuk altijd de miscommunicatie daarna
Dat is dan echt FOK!KINGquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
Dit topic Fok!t hoort eigenlijk in R&P, maar om de modjes het plezier van Fok!ken schoppen niet te geven zet ik hem zelf wel hier...
Welkom bij FU... Fokkers Unanonimous
Hallo, ik ben Janet en ik Fok! heb een probleem
*hallo Janet*
Ik ben Fok!verslaafd...
*awwwww*
Overal Fok! zie ik Fok!... Ik Fok!te zag een auto, met in het nummerbord Fok! ehh.. ja Fok.. en even later eentje met fok onz en ik moest lachen...
Ik Fok!te zag een poster met daarop de naam van een DJ, Koall en ik moest aan knowall Fok!ken denken...
Ik heb meerdere malen users geFok!t... ehhh...gemeet dus...
Ik ken de Fok!vaktaal van Fok! ehhh.. ja Fok! zo ongeveer..
* Janetje kent zelfs de codes
Ben jij ook verslaafd? Deel je verhaal... We kunnen elkaar hier overheen helpen!
Hey, je komt buiten en ziet posters en auto's, jij bent niet verslaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
Overal Fok! zie ik Fok!... Ik Fok!te zag een auto, met in het nummerbord Fok! ehh.. ja Fok.. en even later eentje met fok onz en ik moest lachen...
Ik Fok!te zag een poster met daarop de naam van een DJ, Koall en ik moest aan knowall Fok!ken denken...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:41 schreef popolon het volgende:
Gut.
Altijd leuk die newbies die even de weg kwijt zijn.
Het gaat echt weer over hoor, darling.
Bij de Mac's zijn tegenwoordig toch ook WiFi hotspots? Laptop mee, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:20 schreef Talietje het volgende:
[..]
overal.. waar ik ben.. en er staat een pc.. moet ik even Fok!ken
in tussenuren als de hele klas in de mac donalds zit... zit ik op Fok!
Ik denk alleen nog maar Fok!serieus verslaafd
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij de Mac's zijn tegenwoordig toch ook WiFi hotspots? Laptop mee, probleem opgelost.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |