nee tuurlijk niet, als je maar met dat woor kan smijten om mij zwart te maken hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Jouw definitie van racisme boeit me eerlijk gezegd geen ene reet.

Is die aragorn DrWolf?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De post van DrW is weg. McCarthy zit op het randje, maar ik kijk het even aan.

Is hij een kloon van een gebande Sidekick?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef Sidekick het volgende:
McCarthy zit op het randje, maar ik kijk het even aan.

Dat kunnen ze niet zien SCH...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Is hij een kloon van een gebande Sidekick?

vragen om een ban voor een ander is zelf ook soliciteren voor een banquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
In het zelfde topic om 19.08 nog een post die niet door de beugel kan van Dr. Wolf.
Sizzler/Sidekick, kunnen jullie dit gedrag afkeuren??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moeten ze aankaarten bij de FA's. Of moet ik dat weer doen?![]()

Je voelt nattigheid?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:12 schreef McCarthy het volgende:
Je misselijke verklikkers mentaliteit komt weer bovendrijven SCH

Heb je je dertig zilverlingen vandaag weer verdiend?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je voelt nattigheid?
Sidekick weet heel goed wanneer het wel of niet om klonen van gebanden gaat, daar stuurt hij zelfs gebanden wel eens een mail over.

Dat een notoire racist als jij hier nog steeds mag posten, zegt wel dat het niet zoveel uithaalt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Heb je je dertig zilverlingen vandaag weer verdiend?

Ah, je geeft het toe. Verder heeft het geen enkele betekenis als jij iemand rascist noemt, dat doe je namelijk bij ongeveer iedereen die een mening heeft die niet de jouwe is. Toch wil ik de modjes verzoeken om aan dit soort gescheld van SCH een rigoureus einde te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat een notoire racist als jij hier nog steeds mag posten, zegt wel dat het niet zoveel uithaalt.

Nee hoor, alleen bij mensen die ideologieen aanhangen waar in vreemdelingenhaat het uitgangspunt voorop staat. Ik zou de mods ook wel wat willen verzoeken maar jij wordt blijkbaar gedoogd. Je moet je de ogen uit je kop schamen voor je postgedrag en zo is het.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Verder heeft het geen enkele betekenis als jij iemand rascist noemt, dat doe je namelijk bij ongeveer iedereen die een mening heeft die niet de jouwe is.

Als er eentje is die zijn ogen uit zijn kop moet schamen wegens intolerantie, dan ben jij het wel. En verder, als jij vindt dat Geert Wilders rascistisch is moet je aangifte tegen hem doen. Zo lang je dat niet doet is die opmerking van je volkomen ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen bij mensen die ideologieen aanhangen waar in vreemdelingenhaat het uitgangspunt voorop staat. Ik zou de mods ook wel wat willen verzoeken maar jij wordt blijkbaar gedoogd. Je moet je de ogen uit je kop schamen voor je postgedrag en zo is het.

Je identificeert je nogal met je goeroe he.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:52 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Als er eentje is die zijn ogen uit zijn kop moet schamen wegens intolerantie, dan ben jij het wel. En verder, als jij vindt dat Geert Wilders rascistisch is moet je aangifte tegen hem doen. Zo lang je dat niet doet is die opmerking van je volkomen ongeloofwaardig.

Kom maar met linkjes. Of heb je die niet? Zit je wederom loze kreten te slaken? Of probeer je een extra dertig zilverlingen te verdienen? Overigens stel ik wederom gescheld vast. Of gaat het om zelfreflectie? Of moet ik het opvatten als gemanipuleerde werkelijkheidsbevinding?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Je identificeert je nogal met je goeroe he.![]()
Als je bedoelt dat ik intolerant ben omdat ik haatzaaiers verafschuw, dan ben ik het inderdaad. En ga nou meer je mond spoelen. Viespeuk. Hoe jij over medelanders denkt en praat is te goor voor woorden.

Zie je postgeschiedenis op Fok. En een avatar van een populistische moslimbasher zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Kom maar met linkjes. Of heb je die niet? Zit je wederom loze kreten te slaken? Of probeer je een extra dertig zilverlingen te verdienen?

Nou, kom op dan, met linkjes. Je bent er toch zoooooooo zeker van? Of ies dit weer een poging om iemand verdacht te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie je postgeschiedenis op Fok. En een avatar van een populistische moslimbasher zegt ook wel wat.

Nee. Verder kloonhunten is niet nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]

Ok, je deed het zo leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee. Verder kloonhunten is niet nodig.

Dat is bij toch niet nodig? De topics zijn openbaar en dus kan iedereen jouw racistische diarree lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nou, kom op dan, met linkjes. Je bent er toch zoooooooo zeker van? Of ies dit weer een poging om iemand verdacht te maken.

Hoe is dat nou, een bruine arm? Verder denk ik dat het tijd wordt dat je je pilletje inneemt, je wanen beginnen weer op te spelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is bij toch niet nodig? De topics zijn openbaar en dus kan iedereen jouw racistische diarree lezen.

Vind jij jezelf niet racistisch dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, een bruine arm? Verder denk ik dat het tijd wordt dat je je pilletje inneemt, je wanen beginnen weer op te spelen.

Wat hoop je nou eigenlijk? Ik zal het even voor je uitspellen, l-e-p-o-n-e-x, dat is waar jij blijkbaar op dit moment grote behoefte aan hebt.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |