Wat moet je eik als opleiding hebben voor dat werk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
de eerste paar keer wel, daarna is het gewoon werk.
Deed btw de glasvezelaansluitingen, lambda-projekt.
kasten plaatsen, glasvezel erin, en dan het glasvezel lassen.
heb hier nog een stuk "432-er" liggen. 432 vezels in 1 kabel![]()
Logische volgorde en kleurtjes en telling.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:04 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
en hoe weetje nou van al die kabeltjes (die 800 in 1 kabel) nou welke wat is? Meten? en dan bedoel ik als zo'n kabel voor het eerst gelegd wordt, want daarna zullen dr wel stickertjes omheen zitten
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef GSMboy het volgende:
De inbrekers haddne in die wijkcentrale die grote 'mooie' kabel doorgezaagd ofzo.
Ik denk als echt heel zo'n centrale naar de klote zou gaan, dat heel wat bedrijven een behoorlijke schade zullen hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef GSMboy het volgende:
ik denk dat KPN doorkan schakelen soms naar een andere wijkcentrale. Of er dan nog ADSL mogelijk ozu zijn weet ik niet, en in hoeveel meter vanaf de wijkcentrale telefoonverkeer zelf mogelijk is, ben ik ook wel benieuwd naar. Bij ADSL was het een paar kilometer.
Wel weet ik dat er enkele jaren gelezen ingebroken is in een wijkcentrale in Maarssen ofzo, waardoor 2 dagen lang een hele wijk zonder telefoon-aansluiting zat. De inbrekers haddne in die wijkcentrale die grote 'mooie' kabel doorgezaagd ofzo.
tuurlijk, altijd leuk om weer eens te zien.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:14 schreef dalet het volgende:
Zijn er nog mensen die de foto's willen zien van die centrale in Utrecht?
*benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2005 17:17 schreef dalet het volgende:
Dan ga ik voor je aan de slag.
ook benieuwd. Maar betreft dat in Utrecht ook een wijkcentrale op die pics die zo volgenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:17 schreef dalet het volgende:
Dan ga ik voor je aan de slag.
Wijkcentrale hier is een groot pand zonder ramen ergens weg gestopt aan een doodlopende weg op een dijkquote:Op maandag 16 mei 2005 00:19 schreef frenkck het volgende:
Wijkcentrale van ons hier ligt 50 meter van mijn huis vandaan. Is niet zoveel bijzonders aan, het is afgezet door een hek eromheen en er zitten geen ramen in ofzo. Maar ach supersnel internet als je zo dichtbij zit weetje.
En jij wou zeker inbreken dusquote:Op zondag 15 mei 2005 19:57 schreef dalet het volgende:
Pics van de centrale uit mijn woonplaats, helaas van buiten moeten nemen:
[afbeelding]
Echt nietquote:Op maandag 16 mei 2005 01:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En jij wou zeker inbreken dus...
Morgen hoop ik pics van mijn wijkcentrale te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |