ik weet het maar hij is wel leukquote:
moeten we deze boer ook door z'n stage heen helpen?quote:
We blijven boeren helpenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
moeten we deze boer ook door z'n stage heen helpen?
Die zit er nog steedsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe zit het met die vrouwelijke stagaire bij jou op het bedrijf?
Geen idee weet nog steeds haar naam niet, zie haar niet meer zo heel vaak, alleen af en toe door de gang lopen en verder nietquote:
Draagt ze strings?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooohh ja, die zou jij overhalen om hier eens een kijkje te nemen
hij kan haar maar niet overhalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe nu maar, je ziet haar toch nooitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik juist niet doen omdat jullie dan allemaal op dr gingen geilen, haar wilde ik voor mezelf houden![]()
This thread is worthless without picsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik juist niet doen omdat jullie dan allemaal op dr gingen geilen, haar wilde ik voor mezelf houden![]()
toen was de pauze voorbij!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
oh en toen
Dont have any pics...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics
als er hier een lekkere (let op lekkere!!) vrouwlijke stagiare was geweest dan zat ze ook niet op Fok! maar onder m'n bureau....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kon ook een stagiaire niet overhalen?
goede smoes om ff langs te lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dont have any pics...
Haar profiel op het intranet is ook helemaal leeg
Fijn dat je er zelf nog in gelooftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
als er hier een lekkere (let op lekkere!!) vrouwlijke stagiare was geweest dan zat ze ook niet op Fok! maar onder m'n bureau....![]()
![]()
Ja hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel opvallend, jij komt weer terug en meteen valt iedereen stil
Als ik zou weten waar ze zou zitten wel jaquote:
gewoon door het hele gebouw lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik zou weten waar ze zou zitten wel ja![]()
daaromquote:
Dan ben ik te lang bezigquote:
zoeken, zoeken, zoeken, in alle gaten en hoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou het een stille hint zijn, die ik totaal gemist heb?
Op vrijdag is ze altijd vrij dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zoeken, zoeken, zoeken, in alle gaten en hoeken
je voert toch geen flikker uit, zoek haar voor onsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wat hij wil..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wil je nou een lekker vrouwtje zien of niet?![]()
Volgens mij loopt jou klok 6 minuten voorquote:
nee, jij bent de aap.. megter is de latente homeauquote:
ah, je zus komt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wil je nou een lekker vrouwtje zien of niet?![]()
hmm, ik ga die hier allemaal op 20 min voor zetten ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij loopt jou klok 6 minuten voor
Want dan kan je eerder naar huis?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, ik ga die hier allemaal op 20 min voor zetten ofzo
weet je nou nog niet waarom tear zo wanhopig is..quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet je nou nog niet waarom tear zo wanhopig is..
quote:
Heeft ze een behaarde kont?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
daar ga je nou weer een beetje tever, dat is ziek als ik dat zou weten![]()
en ze heeft een kleffe_dop met een banaan daarinquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En weer zeg jij wat, en iedereen valt stil
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ze heeft een kleffe_dop met een banaan daarin
[..]
[..]
quote:
Halloquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
shoppen ging niet door, de wasmachine is namelijk stuk
Owh, dat is niet zo mooi. Dat zijn altijd dure grappenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
Shoppen voor een nieuwe wasmachine ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuwe wasmachine ?
sounds greatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zemblaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
misschien werkt een botte/directe manier beterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb t m al drie keer subtiel geprobeerd te vertellen..![]()
Daar is ze zelf over begonnen jou kuttekopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zembla![]()
Wie vertelt het hem?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien werkt een botte/directe manier beter
van hier of gewoon?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
het gaat altijd over neuken, en als ik een keer wat vraag wie wie wilt neuken reageert er niemand
jawelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
het gaat altijd over neuken, en als ik een keer wat vraag wie wie wilt neuken reageert er niemand
nee, bellen voor een monteur, die pas volgende week vrijdag komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuwe wasmachine ?
doe jij maar, ik heb een reputatie hoog te houdenquote:
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wiltquote:
Als je dat op straat roept, reageert er inderdaad niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zembla![]()
dan ga ik voor 'n lantaarnpaalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wilt
volgende week vrijdag pas ? damn dat duurt langquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, bellen voor een monteur, die pas volgende week vrijdag komtdus tot die tijd op de hand wassen en bij de buurvrouw wassen...
Ik wil IJlien keihard anaal neukenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wilt
ZZZzzzZZZZquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef Houniet het volgende:
"wakker worden! zijn jullie daar nog!?"
wie, wa, doe wanneer..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ZZZzzzZZZZ
He wat zei je wat ???
ZZZzzzZZZ
Als je niet je mond houdt, ben jij het zakjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hé!!! Als je dat maar eens heel snel uit je hoofd laat.![]()
![]()
Tegen zn onzichtbare vriendjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, tegen wie heb jij het toch altijd?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet gewoon? maar echt alleen keihard?
tegen niemand, daarom post ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Anders kom ik je even met een chiquita visiterenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als je niet je mond houdt, ben jij het zakje
hij heeft een dubbele persoonlijkheidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoor ik daar een lama schijtenquote:
Net als balli eigenlijk die loopt ook tegen niemand aan te lullenquote:
Ga ik je keihard anaal verkrachten met die banaan van jequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders kom ik je even met een chiquita visiteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als je niet je mond houdt, ben jij het zakje
dan stop ik die banaan van je in je HOL!!
Whahahahahahahahahhahahah ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet gewoon? maar echt alleen keihard?
Als je maar van IJlien afblijftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga ik je keihard anaal verkrachten met die banaan van je
als jij voortaan bali met rust laat, laat ik ijsmeis met rustquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net als balli eigenlijk die loopt ook tegen niemand aan te lullen
nog de hele dag niet gezien eigenlijk, ohja hij zou voor een nieuwe bril gaan shoppen![]()
jazkeer.. wist je dat niet danquote:
Dat gaat moeilijk wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als jij voortaan bali met rust laat, laat ik ijsmeis met rust
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga ik je keihard anaal verkrachten met die banaan van je
dat zijn er wel meer hierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Die jongen heeft volgens mijn een internet-crush op haar
ik ijsmeis nietquote:
Kater uitslapen, wakker worden, opstaan, verder gaan met zuipenquote:
weer voetballen sinds 2/3 maandenquote:
der staat toch maandag hbo'rquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
maandag-ochtend hou ik altijd mijn mastrubeer sessie
we don't wanna knowquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
Vieze, ouwe handkarrerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
maandag-ochtend hou ik altijd mijn mastrubeer sessievoor iedereen die geinteresseerd is
en IJllien danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
maandag-ochtend hou ik altijd mijn mastrubeer sessievoor iedereen die geinteresseerd is
dat soort dingen plan jij in?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
hij heeft een vast ritme nodig anders raak ie van slag..quote:
Is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan krijg ik een raar beeld van je
ik had me al ingeschrevenquote:
buk isquote:
Straks ga je ook nog vragen of er mensen komen kijken en daar dan nog geld voor vragen ookquote:
* jitzzzze meldt zich bij deze alvast ziekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we gaan maandagochtend met zn allen naar Daywalker, hem een handje helpen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Spannend, hoelaat kan ik je verwachten?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* c0mpleX meldt zich bij deze alvast ziek
quote:
niet, ik mag geen afspraken maken van ijsmeisquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Spannend, hoelaat kan ik je verwachten?![]()
Dan verkracht ik je tochquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet, ik mag geen afspraken maken van ijsmeis
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Valt me op dat ik de enigste benquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
jemig, wat een praat hiertis zeker vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
van mij wel dusse....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Anders wordt jitzeee boosquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niks daarvan, jij wilde me alleen anaal uitwonen
een harde banaan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:31 schreef Burn het volgende:
Kan wel merken dat t weekend zeer geliefd is![]()
Allemaal hard nodig..haha!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet eigenlijk al bij 3 andere masturbeersessies zijn die dag
nog een keer zeggenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Pechik zal IJlien eens lekker verwennen
![]()
Maar dan heeft ie niks te doen op maandag ochtendquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en IJlien, je mag haar anaal uitwonen, dus je hoeft niet te rukken
ze hoeft niks te doenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
![]()
niet dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie niks te doen op maandag ochtend
ik heb niet gezegd dat ie dat mocht, trouwens![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Burn het volgende:
K neem bij deze vrij..haha..spreek jullie dinsdag weer! Fijn weekend..veel plezier met bananen..masturbeeracties..en voor mij en vele andere..de rechtehand voor t bier!! Ajusss!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
![]()
haar buik is zwaar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee doe maar niet. ze heeft het al zwaar genoeg
as you're master I command you to entertain me on mondaymorningquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als mijn vriendin dit ooit eens leest ben ik volgens mij het zakje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Burn het volgende:
en voor mij en vele andere..de rechtehand voor t bier!!
heeft je vriendin een zak danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
![]()
Ik zorg wel dat jij maandagochtend geen last hebt van je vriendin, ik zal dr ff goed verwennenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
![]()
ik zou het ook niet toestaan, hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
of ze wil ook...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
![]()
Als mijn vriendje dit ooit leest ben jij behoorlijk het zakje inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
![]()
Is die getatoeerd dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Als mijn vriendje dit ooit leest ben jij behoorlijk het zakje inderdaad
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
nee, 17 jaar zijn is zwaar. dan doe je alsof je alles weet, maar dan ben je stiekem op zoek naar erkenningquote:
welk vriendjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:35 schreef IJlien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |