quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuwe wasmachine ?
sounds greatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
shoppen ging niet door, de wasmachine is namelijk stuk
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zemblaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is het weer mannendag?
misschien werkt een botte/directe manier beterquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb t m al drie keer subtiel geprobeerd te vertellen..![]()
Daar is ze zelf over begonnen jou kuttekopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zembla![]()
Wie vertelt het hem?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
misschien werkt een botte/directe manier beter
van hier of gewoon?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
het gaat altijd over neuken, en als ik een keer wat vraag wie wie wilt neuken reageert er niemand
jawelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
het gaat altijd over neuken, en als ik een keer wat vraag wie wie wilt neuken reageert er niemand
nee, bellen voor een monteur, die pas volgende week vrijdag komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuwe wasmachine ?
doe jij maar, ik heb een reputatie hoog te houdenquote:
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wiltquote:
Als je dat op straat roept, reageert er inderdaad niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Houniet het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee hoor, we hadden het net over een uitzending van zembla![]()
dan ga ik voor 'n lantaarnpaalquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wilt
volgende week vrijdag pas ? damn dat duurt langquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, bellen voor een monteur, die pas volgende week vrijdag komtdus tot die tijd op de hand wassen en bij de buurvrouw wassen...
Ik wil IJlien keihard anaal neukenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
maakt niet uit, mag ook een ding zijn. wat je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |