Geen idee weet nog steeds haar naam niet, zie haar niet meer zo heel vaak, alleen af en toe door de gang lopen en verder nietquote:
Draagt ze strings?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooohh ja, die zou jij overhalen om hier eens een kijkje te nemen
hij kan haar maar niet overhalenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe nu maar, je ziet haar toch nooitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik juist niet doen omdat jullie dan allemaal op dr gingen geilen, haar wilde ik voor mezelf houden![]()
This thread is worthless without picsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik juist niet doen omdat jullie dan allemaal op dr gingen geilen, haar wilde ik voor mezelf houden![]()
toen was de pauze voorbij!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:01 schreef Houniet het volgende:
oh en toen
Dont have any pics...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics
als er hier een lekkere (let op lekkere!!) vrouwlijke stagiare was geweest dan zat ze ook niet op Fok! maar onder m'n bureau....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij kon ook een stagiaire niet overhalen?
goede smoes om ff langs te lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dont have any pics...
Haar profiel op het intranet is ook helemaal leeg
Fijn dat je er zelf nog in gelooftquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
als er hier een lekkere (let op lekkere!!) vrouwlijke stagiare was geweest dan zat ze ook niet op Fok! maar onder m'n bureau....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |