Misa begon beroerd met veel fouten en is nu ietwat constanter. Dat zie je dan meteen terug in de scorequote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Mark het volgende:
Mooi, toch 3-2 eens kijken of ze nu door kan drukken. Blijft toch altijd afwachten in het damestennis
Maar ook al in de kwalificaties?:Dquote:
Jôhquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:04 schreef XL het volgende:
Tamaela heeft 7 punten weten te scoren in de hele eerste set.
Dat is geen beste score....
Ze zal er zelf ook wel niet tevreden over zijn.quote:
Als Prusova de titel wint, kan ze die paar puntjes denk ik best waarderenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zal er zelf ook wel niet tevreden over zijn.
In de tweede set heeft ze halverwege al 7 punten!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Prusova de titel wint, kan ze die paar puntjes denk ik best waarderen![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef XL het volgende:
de leukste tennister van de WTA Tour; Daniela Hantuchova.
en als ze niet de leukste is... dan in ieder geval de knapstequote:
Dat gaat lastig worden denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Butra het volgende:
Fernando Vicente is overigens als qualifier tegen Sjeng geplaatst.
Die won in de kwalificatie al van:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Butra het volgende:
Bohdan is ook ver weggezakt zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Die won in de kwalificatie al van:
Leonardo Azzaro, 230ste van de wereld
Bogdan Ulihrach, 110de van de wereld
Brian Vahaly, 172ste van de wereld
Ulihrach speelt al 10 jaar 'aardig' mee op Roland Garros
Ah, dat wordt exit Schalken dan denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Butra het volgende:
Iemand een kaartje Roland Garros + hotelarrangement kopen?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:29 schreef vluggejapie het volgende:
Schalken speelt in ieder geval niet. Hij heeft zich, al voor de zoveelste keer dit jaar, helaas moeten terugtrekken vanwege een achillespeesblessure.
Ik heb interessequote:Op zondag 22 mei 2005 18:04 schreef Butra het volgende:
[..]
Iemand een kaartje Roland Garros + hotelarrangement kopen?
Achillespezen zijn kutdingenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:29 schreef vluggejapie het volgende:
Schalken speelt in ieder geval niet. Hij heeft zich, al voor de zoveelste keer dit jaar, helaas moeten terugtrekken vanwege een achillespeesblessure.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef vluggejapie het volgende:
Ik schakel in op de NOS om 11 uur, tenminste ik neem aan dat de NOS dit wel uitzendt. Van Eurosport zullen we niet veel mogen verwachten
Van de NOS site.quote:11:00 - 17:50 NOS Tennis Roland Garros (NOS)
Rechtstreeks verslag van het Grand Slam Toernooi van Roland Garros. Nederland 2
11:00 - 15:00 Tennis: Roland Garros
Rechtstreeks verslag van de Franse Open kampioenschappen in Parijs, 1e dag. Eurosport
11:00 - 13:00 Tennis: Roland Garros 2005
Rechtstreeks verslag van de Open Franse kampioenschappen in Parijs. Een (Belgie dus)
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:29 schreef vluggejapie het volgende:
Het zit hem ook niet mee
Blessure nummer 2, Das naar he!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:26 schreef XL het volgende:
[..]
We kunnen de Nederlandse tennisser met blessure maar alvast gehad hebben
de mol gaat overdag niet eens uitzenden, TIEN start pas om 18.00 uur. dus onzinpostquote:Op zondag 22 mei 2005 21:07 schreef Norrage het volgende:Verschrikkelijk..Had de Mol dit ook maar laten over kopen..had ie misschien nog wat van kunnen maken.
Ik ben het er helemaal mee eens dat het kut geregeld is. Al dat Hockey, voetbal en wielrennen kan wel wat ingekort worden voor een kleine voorbeschouwing op Roland Garros. Het hoeft geen uren te duren, maar ze zenden wel alle onzinnige voetbalwedstrijden uit (onzinnig omdat het bij bijna geen enkele wedstrijd nog ergens om ging) maar een voorbeschouwinkje van RG zit er niet in. Iets wat je daarna wel 2 weken lang gaat uitzenden.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:07 schreef Norrage het volgende:
Ze zeiden net dat ze verslag gaan doen van Krajicek..En terecht...De NOS heeft op tennisgebied HEEEL ERG veel goed te maken..Wat een falers. 2 minuutjes helemaal in het eind van studio sport besteedden ze aan het tennis...Dat terwijl ze het zelf allemaal gaan uitzenden de komende weken..Dan mag je iedereen toch wel klaarstomen? Voor een 1e ronde UEFAcup of hockeywedstrijd zijn er zelfs urendurende voorbeschouwingen...Maar voor het belangrijkste tennistoernooi van het jaar niet?
Verschrikkelijk..Had de Mol dit ook maar laten over kopen..had ie misschien nog wat van kunnen maken.
Eerder die van jou omdat de mijne ook nog andere zinnen bevatte -_-quote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef evert het volgende:
[..]
de mol gaat overdag niet eens uitzenden, TIEN start pas om 18.00 uur. dus onzinpost
Zeker weer flink ingezet huhuquote:
ze moet nog even warmdraaien?quote:
Ze slaat vandaag aces alsof ze een vent isquote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
Ik vind die Hantuchova maar een kut op stelten eigenlijk
Hoe oud is die Hantuchova eigenlijk?quote:
nog geen vrouw overboord dusquote:
quote:
We want more, maak er veel van Hantuchova, AUB.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er meer screenshots moeten komen, moet jullie het maar zeggen
Volgens mij is daar wel belangstelling voorquote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er meer screenshots moeten komen, moet jullie het maar zeggen
oke online scorebord loopt dus achter de feiten aan..... das weer jammerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:38 schreef pascalheister het volgende:
5-2
Lekker bezig. Mijn complimenten.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |