abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27720774
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:31 schreef CybPraetorian het volgende:
zit Le Mans dan in het spel???
welke is het dan? die laatste?
Het is Circuit de la Sarthe inderdaad. En daar heb je dan nog twee versies van. Deze baan is fantastisch met een snelle bak (die ver boven de 300km/u uitkomt) en de DFP. De DFP gaat helemaal tekeer en het is werkelijk een gevecht om je auto recht op de weg te houden. Geweldig!
pi_27727386
24 uur rijden en dan krijg je zo'n kut bentley Had wel iets spectaculairders verwacht.
pi_27727582
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef Alfa_Boy het volgende:
24 uur rijden en dan krijg je zo'n kut bentley Had wel iets spectaculairders verwacht.
Hehe... die Bentley was toch wel een rap karretje, dacht ik zo. Heb 'm zelf echter nog niet uit kunnen proberen hoor.
  woensdag 8 juni 2005 @ 09:11:27 #154
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27732250
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het is Circuit de la Sarthe inderdaad. En daar heb je dan nog twee versies van. Deze baan is fantastisch met een snelle bak (die ver boven de 300km/u uitkomt) en de DFP. De DFP gaat helemaal tekeer en het is werkelijk een gevecht om je auto recht op de weg te houden. Geweldig!
ohw vet waarom noemen ze het dan niet gewoon Le Mans Circuit? waarom deze naam, en is het hem (op 2 bochten na) ook echt?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_27733100
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ohw vet waarom noemen ze het dan niet gewoon Le Mans Circuit? waarom deze naam, en is het hem (op 2 bochten na) ook echt?
De officiele naam IS Circuit de Sarthe, maar omdat het circuit rond het plaatsje Le Mans ligt....do the math... Het is het officiele circuit, maar de versie zonder chicanes is volgens mij zoals ze er in de jaren '60-'70 reden. Als je 18 en 19 juni oplet (de 2005-versie), dan zul je zien dat het circuit klopt. http://www.lemans.org/sport/sport/calendrier/calendrier_gb.html
Wel een mooi circuit met een paar lekkere lange rechte stukken om eens goed vaart te maken, tweede deel is vrij pittig met continu vervelende bochtjes. Ligt het trouwens aan mij of zijn Le Mans en de Ring vrij smal in vergelijking met de overige "echte" circuits?

Momenteel knettergek aan het worden, in de races met LM-wagens kom ik niet echt vooruit omdat ik het rijden met deze rijdende kogels nog niet goed onder de knie heb met de DFP. Dus veel oefenen, maar je wilt ook wel eens een procentje verder dus af en toe een driving mission of special condition er tussen door. Heb nu al 6 keer achter elkaar meegemaakt dat na een bocht, m'n tegenstander tegen mij aan klapt en IK 5 strafseconden krijg........super irritant...
pi_27733313
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef Alfa_Boy het volgende:
Wat is er mis met die Bentley dan? Vond hem wel erg prettig rijden tijdens een van de S-license test. Moet zelf ook nog steeds die 24hr van Le Mans eens gaan rijden. Mooie klus voor volgend weekend.
pi_27733611
Die special races zijn redelijk makkelijk te winnen als je niet vies bent van vuil spel

Ik ben erachter gekomen dat je alleen strafseconden oploopt als je met de neus van de auto de muur raakt. Dus gewoon powersliden en de achterkant van de wagen de klap op laten vangen.
Wat nog beter werkt is, is langs de wand een bocht doorgaan. Als er een bv een bocht naar rechts aan komt ga je links net langs de muur rijden. Omdat je steeds kleine tikjes oploopt van de bocht die scherper wordt krijg je geen strafseconden en ondertussen kun je vol het gas erop houden.
War. War never changes.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:14:47 #158
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27733867
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Slotter het volgende:

[..]

De officiele naam IS Circuit de Sarthe, maar omdat het circuit rond het plaatsje Le Mans ligt....do the math... Het is het officiele circuit, maar de versie zonder chicanes is volgens mij zoals ze er in de jaren '60-'70 reden. Als je 18 en 19 juni oplet (de 2005-versie), dan zul je zien dat het circuit klopt. http://www.lemans.org/sport/sport/calendrier/calendrier_gb.html
Wel een mooi circuit met een paar lekkere lange rechte stukken om eens goed vaart te maken, tweede deel is vrij pittig met continu vervelende bochtjes. Ligt het trouwens aan mij of zijn Le Mans en de Ring vrij smal in vergelijking met de overige "echte" circuits?

Momenteel knettergek aan het worden, in de races met LM-wagens kom ik niet echt vooruit omdat ik het rijden met deze rijdende kogels nog niet goed onder de knie heb met de DFP. Dus veel oefenen, maar je wilt ook wel eens een procentje verder dus af en toe een driving mission of special condition er tussen door. Heb nu al 6 keer achter elkaar meegemaakt dat na een bocht, m'n tegenstander tegen mij aan klapt en IK 5 strafseconden krijg........super irritant...
OHW VET!!! ff opgezocht
Google: Circuit de Sarthe

en ter vergelijking:
Google: Circuit Le Mans

Dus als je goed vergelijkt zie je dat het het zelfde is.. das wel mooi. Beide circuits zijn best wel legendes, vette circuits duidelijk een pluspunt voor GT4
pi_27734093
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Die special races zijn redelijk makkelijk te winnen als je niet vies bent van vuil spel

Ik ben erachter gekomen dat je alleen strafseconden oploopt als je met de neus van de auto de muur raakt. Dus gewoon powersliden en de achterkant van de wagen de klap op laten vangen.
Wat nog beter werkt is, is langs de wand een bocht doorgaan. Als er een bv een bocht naar rechts aan komt ga je links net langs de muur rijden. Omdat je steeds kleine tikjes oploopt van de bocht die scherper wordt krijg je geen strafseconden en ondertussen kun je vol het gas erop houden.
He cool, komt er dus op neer dat ik het te netjes probeer? Hmmm, voor alles een eerste keer blijkbaar!! Werd inmiddels doodziek van die kolere AI auto die totaal geen moeite doet jou mis te houden, geen idee waarom ik de 5 sec. penalties krijg terwijl ik "slachtoffer" ben. Soort dubbelop....
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

OHW VET!!! ff opgezocht
Google: Circuit de Sarthe
[afbeelding]

en ter vergelijking:
Google: Circuit Le Mans
[afbeelding]

Dus als je goed vergelijkt zie je dat het het zelfde is.. das wel mooi. Beide circuits zijn best wel legendes, vette circuits duidelijk een pluspunt voor GT4
Yep, that's it. Polyphony heeft imho een behoorlijke sterke actie uitgehaald met het inzetten van de Ring en Le Mans circuits. En het gave blijft dat het zo verdomd realitisch is gedaan.....
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:29:23 #160
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27734310
en ik wil niet veel zeggen, circuit Cote d' azur is gewoon Monaco!!! qua layout iig wel, weet niet hoe het er in het spel uiziet
pi_27734364
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef CybPraetorian het volgende:
en ik wil niet veel zeggen, circuit Cote d' azur is gewoon Monaco!!! qua layout iig wel, weet niet hoe het er in het spel uiziet
Dat klopt en daar kan ik eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Was trouwens ook al zo in GT3.
Ook weer perfect nagemaakt trouwens, die bochten voor de tunnel zijn prachtig (alleen wel bout te nemen).
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:35:14 #162
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27734472
tja ik heb geen GT3, heb het nog maar enkele keren gespeeld, maar telkens op een ander circuit, had niet gezien dat dat het circuit van Monaco was.

zit nu ff beetje te kijken wat ik ga kopen. Nu weet ik het zeker: GT4.
- meer auto's
- Mooiere circuits
- Geen excentrieke uiterlijke tuning mogelijkheden (dat doe ik wel in NFS U2)
pi_27735263
Zeker doen, als dit soort spellen tenminste je ding is. Er zitten zeker wat haken en ogen (soms lompe AI, ERG lange endurances, weinig auto's, geen schademodel (boeit mij persoonlijk eigenlijk niet, standaard weersomstandigheden) aan de GT-reeks maar vind zelf de jongste telg een van de beste en leukste racespellen die ik tot nog toe gespeeld heb.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:10:36 #164
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27735335
weinig auto's? zitten dik 700 auto's in en er is een garage voor 1000... dus dat noem ik niet weinig...
pi_27736102
nee, ik bedoelde weinig auto's in een race! Er is keuze genoeg (al zitten er wel een berg dezelfde wagens, Skylines, Imprezas tussen). Maar 5 tegenstanders tijdens een race vind ik wat weinig, zeker op een circuit als de Ring, rijd soms 30 min m'n rondjes zonder iemand tegen te komen.

Iemand trouwens bij de introductie van de PS3 de beelden van Gran Turismo Special gezien? Voor een opgepoetste versie van GT4 met een deelnemersveld van 16 auto's ziet het er erg spectaculair uit.....
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:18:42 #166
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27737287
tja dat is jammer, maar goed...

btw kan je met elke auto op elk circuit rijden.

ik speel op het moment veel DTM race Driver 1 en daar kan je niet met eenm DTM wagen op Donington rijden...
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:27:25 #167
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27737520
Zijn er mensen hier die én GT4 én GTR spelen?

Ben wel eens benieuwd naar de vergelijking met GTR. (kwa "gevoel")

Ik heb GT4 nog niet met DFP kunnen spelen... Maar ben van mening dat deze zowieso niet kan tippen aan GTR.

wie o wie
pi_27737927
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:18 schreef CybPraetorian het volgende:
tja dat is jammer, maar goed...

btw kan je met elke auto op elk circuit rijden.

ik speel op het moment veel DTM race Driver 1 en daar kan je niet met eenm DTM wagen op Donington rijden...
Nee, er zijn een paar special cars (Daimler Motor Carriage, Nike e.d.) die niet in te zetten zijn in de meeste races. Wat die dingen precies in het spel doen ontgaat me enigszins, want je kunt ze bijv. ook niet verkopen (heb inmiddels 2 Nike's waar ik niks mee kan...). Voor de rest kun je min of meer elke auto inzetten bij elke race die je wilt. Als je met een Le Mans-auto tegen Mini's wilt racen kan dat. Of het leuk is, is een ander verhaal....
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef Dacide het volgende:

Ik heb GT4 nog niet met DFP kunnen spelen... Maar ben van mening dat deze zowieso niet kan tippen aan GTR.

wie o wie
Ik nie...tenminste, nog niet. Moet nog steeds een keertje uitproberen, maar de laatste tijd weinig tijd gehad (naast GT4'en) om achter die doos te gaan zitten, GTR te installeren en de DFP aan te sluiten. Zal voorlopig ook weinig van komen ben ik bang...
pi_27739867
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

Ja en Monte Carlo heet Cote d' Azur (zoals reeds gemeld) en de Porches heten Ruf. Volgens mij allemaal een rechtenkwestie. Daarom zitten er ook geen Ferrari's in
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:37 #170
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27740550
aha duidelijk, zal wel geld kwestie zijn geweest
pi_27740913
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]
en de Porches heten Ruf. Volgens mij allemaal een rechtenkwestie. Daarom zitten er ook geen Ferrari's in
RUF is een op zich staand merk, die Porches tuned

http://www.ruf-automobile.de/english/index1.htm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:15:07 #172
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27741025
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef Dacide het volgende:

wie o wie
Ik heb het ergens in de vorige deel al uitgelegd...dus zoek ff op
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_27741149
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef Yngwie het volgende:

[..]

RUF is een op zich staand merk, die Porches tuned

http://www.ruf-automobile.de/english/index1.htm
Weet ik ,
Maar ik denk dat bijna iedereen die zo'n auto ziet

denkt, he da's een Porsche

Dus qua naam was het iets logischer geweest
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:56:36 #174
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27742524
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Dus qua naam was het iets logischer geweest
Een Audi A3 noem je toch ook geen Golf

De auto die jij laat zien noemen ze niet Porsche omdat het officieel geen porsche is.... Zo simpel is het.

Allemaal juridisch geneuks

En een ruff verschilt nu eenmaal op heeeeel veel fronten van een porsche. (de wagen is te veel aangepast om hem gewoon "porsche" te noemen")
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:01:04 #175
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27742670
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

Ik heb het ergens in de vorige deel al uitgelegd...dus zoek ff op
Zojuist het hele vorige deel doorgespit... helaas geen vergelijking tegen gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')