Ben je mooi te laatquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:52 schreef Noca het volgende:
Ey men, ik open ook net 1
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:54 schreef Noca het volgende:
Kan deze dicht?
Het grote online goktopic deel 97 We zijn verslaafd!
Die was later, maar de titel is wel veel leuker!
Met m'n ultieme winner of het feit dat ik gestopt ben....of alletweequote:
Roland Garros wordt ook weer een toernooi met veel verrassingen als dit ook al kanquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef Noca het volgende:
WTF!!
Rochus gewonnen??!?!!
Whahaha
2005-05-12 09:15:10 N°17719938 1.00 Gewonnen : + 36.90 ¤
12-05-2005 19:30:00 Rochus Ch. - Gaudio G. / Match 1-2 / ROCHUS Christophe (BEL) 9.00
12-05-2005 12:30:00 Ferrero JC. - Davydenko N. / Match 1-2 / DAVYDENKO Nikolay (RUS) 4.10
Nee, met je kampioenschap spermacel-racen! Die had je toch gewonnen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:05 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Met m'n ultieme winner of het feit dat ik gestopt ben....of alletwee
ps Ga je nog die Romeinse bet doen?
Haha, jij bent een van die helden die alleen achteraf post....................ik zal je heus niet uitlachen hoor als ik zie welke bets je verloren hebtquote:
Nee, als ik hier al mijn betjes vooraf ga posten dan worden de pagina's wel heel lang.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:09 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Haha, jij bent een van die helden die alleen achteraf post....................ik zal je heus niet uitlachen hoor als ik zie welke bets je verloren hebt
Ach, dat zullen de afkickverschijnselen van een verslaafde wel zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Och och onze onruststoker...
Wat een held is het toch...
Beetje lame wat uitspraken doen en alles beter weten...NG
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Och och onze onruststoker...
Wat een held is het toch...
Beetje lame wat uitspraken doen en alles beter weten...NG
O ja das waar.................. thanksquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:07 schreef Greetings het volgende:
Nee, met je kampioenschap spermacel-racen! Die had je toch gewonnen?![]()
Ja jij bent onze pater famlias...quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:16 schreef NoGamble het volgende:
[..]...iemand moet een beetje tegengas geven he, anders loopt het hier de spuigaten uit
![]()
Neem het niet zo serieus joh. Hij brengt er tenminste wat leven in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ja jij bent onze pater famlias...
Pfff, grapjas... ga ergens anders de zuurpruim uithangen...
Hier ben je triest... Get a life in plaats van het leven van anderen veroordelen...
Niemand neemt hem serieusquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:21 schreef Butra het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus joh. Hij brengt er tenminste wat leven in.
Ja, die doe ik ook, maar met welke bedragen?quote:
Als je werkelijk zo veel betjes plaatst en je hier zo zelden met je winners komt, doe je het niet best............wat overigens niet raar isquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef Noca het volgende:
Nee, als ik hier al mijn betjes vooraf ga posten dan worden de pagina's wel heel lang.
ik vind jou een erg onsympathiek persoon, lastige jeugd gehad ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo veel betjes plaatst en je hier zo zelden met je winners komt, doe je het niet best............wat overigens niet raar is
Trusten![]()
Och in 1 week van 20 euro naar 150 vind IK niet slechtquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:23 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Als je werkelijk zo veel betjes plaatst en je hier zo zelden met je winners komt, doe je het niet best............wat overigens niet raar is
Trusten![]()
Geld terug storten, zodat je weer op 10 staat. Dan doe je op de een of andere manier betere bets.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Och in 1 week van 20 euro naar 150 vind IK niet slecht
Ik sta nu alleen alweer op 146, schommel maar rond de 150 de hele tijd
Maar wel lezen..quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:24 schreef NoGamble het volgende:
[..]
bewijst maar weer dat je niet kunt denken![]()
Doet Shaquille niet mee ofzo?quote:
Hij zegt van niet. Hij komt hier alleen om ons ervoor te behoeden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:09 schreef cultheld het volgende:
Is die Notoire Gokker nou nog steeds bezig met wedden?
verkapte tvp
Haha zit vrijdag de 13e je dwars???quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:23 schreef Noca het volgende:
Heb nog niks staan voor GG divisie vandaag, zal straks eens kijken.
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:26 schreef TonyMontana1984 het volgende:
[..]
Haha zit vrijdag de 13e je dwars???
d8 ik wel...quote:
mja zowiezo moet ik nog wel op wat dingen letten. Op het moment kan ik ook niet zeggen dat ik goed speelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:28 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
d8 ik wel...![]()
straight flushes zijn echt bijzonder, en royal flushes natuurlijk al helemaal.
Full houses komen echter met grote regelmaat voor en 4 of kinds af en toe.
ik had een flush op de river, ga ik all in komt iemand met een full house,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:57 schreef MrMiguel het volgende:
Poker; er zijn nog twee gasten over. We zijn bij de laatste bettinground beland, on the board liggen (achtereenvolgens):
3 5 J T T
Geen mogelijkheid tot flush of iets dergelijks, noch straight. Beide laatste gast betten hard, al vanaf preflop!
Dan laten ze hun handen zien:
Gozer 1: JJJTT : full house, jacks full of tens
Gozer 2: TTTT : four of a kind, tens
Ik denk. Dan voel je je kut als je gozer 1 bent.![]()
Overigens vind ik dat in zo'n geval de bad beat jackpot ook al wel uitgedeeld mag worden...![]()
Is ook. Met z'n tienen moet je je echt in kunnen houden omdat je lang niet alle handen kunt spelen... Maar de pot is over het algemeen ook wel groter... dus kun je er sneller meer winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:33 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Tafels met 10 personen vind ik met poker erg irritant, komt het spel niet echt net goede vind ik, speel liever aan een tafel met zn 6en.
ik doe dat nog te vaak denk ik, meegaan terwijl het nutteloos is.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:41 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Is ook. Met z'n tienen moet je je echt in kunnen houden omdat je lang niet alle handen kunt spelen... Maar de pot is over het algemeen ook wel groter... dus kun je er sneller meer winnen.![]()
Daar heb je je goal. Jammer van agovv iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:10 schreef sander4444 het volgende:
Dordt op 1-0helaas AGOVV ook
GO EINDHOVEN!!!
Begin dan maar vast met spreekkorenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:18 schreef sander4444 het volgende:
AFFLUITEN!!!
Je vergeet dat er ook nog flush en straight flush bestaat bij poker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,voor de nog slimmeren onder onsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef MrMiguel het volgende:
Persoon 1: AA
Persoon 2: QQ
Persoon 3: óók QQ
lol, die flop, turn en river kunnen achterwegen blijven!![]()
Edit: Voor de slimmeriks onder ons; aangenomen dat er geen JT9&8 of iets dergelijks op het board komen...
2.13@ 2-1 9.0quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:22 schreef sander4444 het volgende:
Wat denken we van de topper tussen Sparta Rotterdam en Heracles Almelo. Ga Sparta zn laatste kans pakken of wordt Heracles vandaag kampioen?
Ja laponder miste penalty, en als ze er aan de ene kant niet in vliegen... danquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:37 schreef sander4444 het volgende:
Heb 1 euro ingezet op X, voor de spanningen Helmond Sport heeft de 1-1 gemaakt
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja laponder miste penalty, en als ze er aan de ene kant niet in vliegen... dan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef MrMiguel het volgende:
Persoon 1: AA
Persoon 2: QQ
Persoon 3: óók QQ
lol, die flop, turn en river kunnen achterwegen blijven!![]()
Edit: Voor de slimmeriks onder ons; aangenomen dat er geen JT9&8 of iets dergelijks op het board komen...
Het geeft je pokerkwaliteiten aan als je het spel onder gokken schaart.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:23 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Je vergeet dat er ook nog flush en straight flush bestaat bij poker,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,voor de nog slimmeren onder ons
Maar voor de allerslimsten onder ons geldt:
[afbeelding]
ja gek he dat als mensen niet met echt geld spelen het spel heel anders verlooptquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
jamaar, jamaar,jamaar, ik kan er nix van
Hoewel het in me het toernooi van net een stuk beter afging dan aan de tafels met echte centjes
nee dat snap ik, maar ik had ook gewoon goeie kaarten en een beetje gelukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:27 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
ja gek he dat als mensen niet met echt geld spelen het spel heel anders verloopt![]()
Kut, ik wilde die dikke vectra een 10 geven met stemmenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
nee dat snap ik, maar ik had ook gewoon goeie kaarten en een beetje gelukMaar ik wist het weer voor mezelf te verneuken toen het leuk begon te worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:18 schreef nostra het volgende:
Vanaf vandaag is het mogelijk om jezelf online te registreren voor de Master Classics Of Poker te Amsterdam!
Saturday Nov. 5th 2005 : Texas Hold'em No Limit - unlimited rebuys (¤ 220)
Sunday Nov. 6th 2005 : Texas Hold'em No Limit - unlimited rebuys (¤ 820)
Monday Nov. 7th 2005 : Omaha Pot Limit - 1 rebuy (¤ 520)
Tuesday Nov. 8th 2005 : Texas Hold'em Limit - 1 rebuy (¤ 320)
Wednesday Nov. 9th 2005 : Texas Hold'em No Limit Freeze Out (¤ 5000)
Friday Nov. 11th 2005 : Texas Hold'em No Limit - unlimited rebuys (¤ 320)
Saturday Nov. 12th 2005 : Texas Hold'em No Limit - unlimited rebuys (¤ 120)
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:12 schreef NoGamble het volgende:broeder Nostra gaat zich op het live poker storten
![]()
.......Geef je ff een gil als je op eurosport komt
Nostra in actionquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:44 schreef nostra het volgende:
"This is the first time all events will be non-smoking". Godsallemachtig zeg, ongeacht mijn sig is dat natuurlijk idioot en poker-onwaardig.
Enniewee, ik doe wel mee aan de 220 Hold'em.
quote:
Je kunt lullen wat je wilt, maar de vraag is justified.quote:
Tuurlijk wel, de 5-en gaan voor de 9's. Ik had 3 4'en en 2 koningen. Hij had een hogere dusquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Dat kan niet.
omaha high?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:21 schreef Suijk het volgende:
Jij krijgt 2 kaarten en hij krijgt 2 kaarten. Dan zouden er nog 6 kaarten bij moeten komen om tot die combi te komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Ik wil alles op PAOK zetten, maar ik zie ze niet op MrB
Heb ik GVD weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:26 schreef NoGamble het volgende:
15 mei Apollon Kalam - PAOK ........(op BF zoekt het handiger)
hahah, die mrBookie heeft 'm er idd niet bij staan
Dat hij zich er nog zo mee bezig houdt (en dus in mijn optiek niet echt afstand van het hele online gok gebeuren kan nemen) zegt mij genoeg.quote:
Heb buiten die 2 "fun" tennisbets nog de volgende bets openstaan:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Ja, wat gaat men vandaag doen/inzetten?
is mooi auto ehquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:08 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Kut, ik wilde die dikke vectra een 10 geven met stemmen...maar dan moet me eerst aanmelden en 50 posts plaatsen.
om op die auto-site 50 keer "gokken is dom" te posten, slaat waarschijnlijk nergens op, dus sla ik het even over
Idd, al heeft davydenko genoeg breakkansen gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Nou nou, wat een gevecht tussen Federer en Davydenko
is dat leuk?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:14 schreef MrMiguel het volgende:
Eerste geworden bij een sit&go van vijf man. Inleg was $2. 1e prijs $7 en 2e prijs $3. Wat een geluk zeg, aan het einde gingen die blinds zóóó fucking snel omhoog dat je aan het eind niet eens kon kiezen of je mee ging of niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit; dat had ik eigenlijk ook wel kunnen weten... de naam was Extreme Turbo $2![]()
Neen. De blinds gaan er zo snel omhoog dat je meteen bij je eerste inzetten genoeg winst moet maken want anders ga je er gewoon aan door de hoge blinds.quote:
Je hoeft helemaal niet per sé meteen winst te maken hoor. Meestal is het juist dat degenen die aan het begin slecht gaan aan het eind toch winnen (door geluk). Maarja, dat heeft wel alles met die snel stijgende blinds te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:50 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Neen. De blinds gaan er zo snel omhoog dat je meteen bij je eerste inzetten genoeg winst moet maken want anders ga je er gewoon aan door de hoge blinds.
1,80 bedoel je...een rolletje fruitellaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:18 schreef MrMiguel het volgende:
Ik heb m'n nieuwe destiny gevonden!!
Die sit&go's gaan lekkerrrrr.
Net weer $4 gewonnen met een "1on1"
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele bankroll bestaat maar uit een paar fruitellatjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:22 schreef NoGamble het volgende:
[..]
1,80 bedoel je...een rolletje fruitella.....ik heb toevallig net gevolgd tegen die Zweed
Lekker ijsje trouwens![]()
NoGamble
Hahahah, ja dat is de manier ......... de hele handel is weer fout zekerquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:24 schreef MrMiguel het volgende:
Mijn hele bankroll bestaat maar uit een paar fruitellatjes![]()
Maja als je iedere week weer wat nieuwe snoepjes moet storten bij mrbookie dan gaat het uiteindelijk toch om een heel multi-bonus-pak vol fruitellasquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:28 schreef NoGamble het volgende:
[..]dat weet ik..............das wel funny, als je het bij die paar snoepjes houdt is het niet zo erg
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:34 schreef MrMiguel het volgende:
Maja als je iedere week weer wat nieuwe snoepjes moet storten bij mrbookie dan gaat het uiteindelijk toch om een heel multi-bonus-pak vol fruitellas![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:36 schreef Fugie het volgende:
argh, eerst fold ik 2 tienen op miguels advies, had ie zelf 2 negens
Daarna verlies ik zwaar met 2 azen in de hand tegen 3 vrouwen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:40 schreef VinnieJones het volgende:
whaha heb je een heel archief stop.jpeg plaatjes in je HD zitten of zo![]()
laat mara hij is weg..quote:
maar ff zonder dollen.............de afgelopen paar maanden heb je er zeker meer dan 2.000 verloren he. Denk je niet weer eens aan stoppen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:51 schreef VinnieJones het volgende:
laat mara hij is weg..
Bielefield 1 dat is zeer kut![]()
Hoe kom je daar bijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:52 schreef NoGamble het volgende:
[..]
maar ff zonder dollen.............de afgelopen paar maanden heb je er zeker meer dan 2.000 verloren he. Denk je niet weer eens aan stoppen dan?
Proestquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:00 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe kom je daar bij![]()
Nee de afgelopen weken gaat het weer perfect, ik sta weer in de plus![]()
quote:Player has logged onto the system
M'n compu staat de hele dag aan, ook als ik wegben...........ik ben ook de hele dag ingelogd, .tot ik ga slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:50 schreef nostra het volgende:
* nostra opent MrBookmaker programma en zoekt Player NoGamble, plaatselijk bekend als BIblis:
[..]
hey wolvenzoon ...................... heb je mijn advies opgevolgd of ga je weer beginnen als je geld hebt?quote:
dat geeft niet, anderen zullen het ook wel tegen je gezegd hebben...luister maar naar henquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:18 schreef nostra het volgende:
<Friends' Janice mode>Oh! My! God!</mode>
[Observer]Biblis> that's typical nostra
> cymer bet for 80
> goodwan called for 80
> Dealing the river(9§)
> cymer bet for 200
[Observer]Biblis> the guy is a real pro
> goodwan went all-in for 680
> cymer folded
> goodwan mucked
> goodwan wins 1,470
> nostra posted small blind (10)
> Rachman posted big blind (20)
> Game # 349,317,854 starting.
> Dealing Hole Cards
[Observer]Biblis> dont fok with that man
[Observer]Biblis> there he goes
> Shannon78 folded
goodwan> do you sleep with him ?
Oakey10> lol
> cymer raised for 160
> konmonkey folded
> Oakey10 folded
nostra> lmao
[Observer]Biblis> sometimes
BFquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:10 schreef TonyMontana1984 het volgende:
Bij welke bookies kun je eigelijk livebetten?
Ik zit nu alleen bij Mrbookie, maar wil me ook bij een andere gaan inschrijven. En hoe werkt dat allemaal met de Nederlandse nationaliteit. Bij zommige bookies staat uitdrukkelijk dat dit niet mag. Hoe doen jullie dit?
Drie gasten all-in; ik met AA, eentje met KK en eentje met QQquote:> barabra posted small blind ($0.05)
> pesten posted big blind ($0.10)
> Game # 349,337,425 starting.
> Dealing Hole Cards
> Alarpen folded
> Quilmes raised for $0.60
> 13Dreads went all-in for $0.18 <------------------- lol
> spunkymunky folded
> MrMiguel went all-in for $11.62
> Aanri folded
> slipperhero folded
> turture86 folded
> barabra called for $11.57
> pesten folded
> Quilmes folded
> Dealing the Flop(J§4§7ª)
> Dealing the turn(7§)
> Dealing the river(9©)
> MrMiguel wins $23.82 with Two Pair, Aces over Sevens
Speel ik zo slecht?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:55 schreef NoGamble het volgende:
[..]
M'n compu staat de hele dag aan, ook als ik wegben...........ik ben ook de hele dag ingelogd, .tot ik ga slapen![]()
Af en toe een fokker volgen....mrMiguel was wel lachen om te zien
Ja ik ook. Kijken of ik geheel risicoloos nog wat fruitella's bij elkaar kan sprokkelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:52 schreef Fugie het volgende:
he je had ook eens geluk mrmiguel
ik heb nog 10 dollar overgehoudenDus wel mijn inzet verdubbeld en beetje schade van gister gerepareerd. Strax weer ff freeroll tourney spelen
gratis fruittellos zijn de shizzlequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:55 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Ja ik ook. Kijken of ik geheel risicoloos nog wat fruitella's bij elkaar kan sprokkelen.![]()
ben je weer van de straat hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:57 schreef _Tjabbe_ het volgende:
11 sec. voordat de registratie sluit ook maar weer eens meedoen aan zo´n kansloze freeroll waar je een paar $ kan winnen met 3 uur pokeren
idem, en het heeft al uitgewerktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor vanavond nog een medium-low stake geplaatst op een lay van Real.
pcies en is gewoon de nummer vier uit de stand, plus dat real in uitwedstrijden echt vaak niet goed speelt.quote:
1-1.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:41 schreef Evertje het volgende:
[..]
pcies en is gewoon de nummer vier uit de stand, plus dat real in uitwedstrijden echt vaak niet goed speelt.
ja, misschien krijg je toch nog gelijk als de Sevilla spelers dan maar voor Real gaan scorenquote:
Die handicap van -1 geldt vanaf de 5-0 score he! Je zou dus verloren hebben als je hierop had ingezet aangezien het 6-3 is geworden......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:21 schreef VinnieJones het volgende:
Ik zie ergens bij een bookie --Live bet het volgende staan
Asian Handicap In-Play
Add (Current Score 5-0) Bayern Munich -1 1.875 Bet![]()
Add (Current Score 5-0) Nurnberg +1 2.025 Bet
Wat schuilt hier achter..
JE zou er toch Miljoenen gaan op inzetten ..ze staan met 5-0 voor, het gaat heus geen 5-4 worden of zo![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:01 schreef kratovsk het volgende:
Die handicap van -1 geldt vanaf de 5-0 score he! Je zou dus verloren hebben als je hierop had ingezet aangezien het 6-3 is geworden......
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:35 schreef nostra het volgende:
Ik heb die Larz nog een keer verslagen, N_G, maar het is een damned lastige en goede speler. Door jouw vertoon denkt-ie nu dat ik een soort Men "The Master" Nguyen ben.
Ja bijna gedaan..Gelukkig kwam ik er wel achter hoe het inelkaar zat..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:01 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Die handicap van -1 geldt vanaf de 5-0 score he! Je zou dus verloren hebben als je hierop had ingezet aangezien het 6-3 is geworden......
Raked hands zijn handen waar MRB - of waar je ook speelt - een rake van de pot in eigen zak steekt. Afhankelijk van de blindsgrootte van de tafel waar je speelt kan dat varieren. Als je een blind post en later foldt, en de pot is raked, dan speel je een raked hand (uiteraard is de hand ook raked als je op en/of na de flop doorspeelt).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:29 schreef Fugie het volgende:
wat zijn precies die raked hands trouwens ? Ik snap er niet bijster veel van namelijk.
ok, dus raked hands van 25 zijn dus potjes waarvan mrb 25 cent in zijn zak steekt ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Raked hands zijn handen waar MRB - of waar je ook speelt - een rake van de pot in eigen zak steekt. Afhankelijk van de blindsgrootte van de tafel waar je speelt kan dat varieren. Als je een blind post en later foldt, en de pot is raked, dan speel je een raked hand (uiteraard is de hand ook raked als je op en/of na de flop doorspeelt).
Dan kun je beter buiten gaan hinkelen met je vriendenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:48 schreef MrMiguel het volgende:
Dus als je preflop fold .......................
Daar staan een stel krukken in dat elftal van Rijkaard hoor, vergis je nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:01 schreef jmac het volgende:
ja barcelona heeft r weinig zin an. maar heb 1/2 a 26euries dus vind t wel best. Ze willen toch winnen na t gelijkspel van madrid (denk ik...)
de verdedigers van barca staan het afgelopen kwartier de bal een beetje doelloos naar elkaar te passen, heen en weer, heen en weer etc etcquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:35 schreef Greetings het volgende:
Volgens mij zijn Barca en Levante nu beiden blij met een gelijkspel....
Maak er gebruik van in de livebettingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:45 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
de verdedigers van barca staan het afgelopen kwartier de bal een beetje doelloos naar elkaar te passen, heen en weer, heen en weer etc etc
MrBookmaker spoort niet. Dat is echt een grote pipo-club. Ik ben al een week bezig om m'n uitstaande saldo daar naar mijn bankrekening over te laten boken. Aanvraag maandag gedaan, maar ik kreeg een mail dat ik eerst alles in moest zetten alvorens er werd uitbetaald..........zoniet danh zouden even dikke commisie gaan rekenen. Maar ik weiger in te zetten , dus heb ik gemaild, dat ze niet raar moeten doen en gewoon dioe poen over moeten boeken. Na 2 dagen niks gehoord te hebben, mailde ik weer en zei........ok, je rekent maar raak, maar schiet onderhand eens op........toen ontving ik een mail.............uw aanvraag is geweigendquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:39 schreef nostra het volgende:
Dit is echt idioot. Ik win het WSOP Qualifier toernooi. Vervolgens mag ik dus deelnemen aan de Final voor deelname aan de WSOP in Amerika.![]()
Wat blijkt....... de final table is alllang en breed bezig! Ik ga Mr Bookmaker maar eens mailen en een credit van dertien mille eisen.
quote:Dear Sir, Madam,
Today I won the WSOP Qualifier Tournament, which would qualify me for
the WSOP 2005 Final (tournament # 167261). However, upon winning the
qualifying tournament, the Final table has already reached round 11
(!) and hence, entering the tournament was not possible.
As the WSOP Final Table qualifies for a $ 13,500 tournament package,
and I will not be able to participate in the final table - plus the
fact that I lost the buyins for the qualyfing table - I suggest a
compensation for this fault of yours, namely either a full compensation
of the WSOP entrance, amounting to $ 13,500 to be credited to my
account, or a WSOP ticket (including travel and
accomendation).
Bhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef nostra het volgende:
Vuile tering Belgen honden, betalen zal je!mja, mijn kansen zijn klein
[..]
Het is toch godvergeten gestoord, ik had over een maand in Amerika kunnen zitten met een cheque van $ 2,000,000.00 in mijn klauwen!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef NoGamble het volgende:
[..]
BhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahLOL
NG heeft LOL![]()
![]()
Ja, maar dat kunnen ze schudden.............ze rekenen hun fee maar lekker............mijn mails naar betreffende instanties/autoriteiten hier in NL zijn al in voorbereidingquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef Greetings het volgende:
Hahaha NG.... nu moet je wel weer gaan gokken
Whuuuuuuuuuuhuhuhu SCHIT-TER-RENDquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is toch godvergeten gestoord, ik had over een maand in Amerika kunnen zitten met een cheque van $ 2,000,000.00 in mijn klauwen!
Er staat accomendation.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:59 schreef APK het volgende:
Wat is dat, 'acomendation'?
Waarom schrijf je die Belgen trouwens aan in het Engels?
Vraag volgende gelijk of ze m'n aanvraag onderhand eens goed willen keuren. Biblis is de naamquote:Op zondag 15 mei 2005 00:01 schreef nostra het volgende:
Er staat accomendation.En dat betekent hotelovernachting en gigantisch lekkere escortdames gratis!
En ik schrijf ze in het Engels, omdat ik ze net belde, en ze alleen Frans konden spreken: "Mais monsieur, je parle pas Hollandais, voulez-vous acheter un e-mail?" of zoiets.
Nog fout.quote:
Accommodation dan, zeikerd.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nog fout.
Maar wel achterlijk, dat ze dat doen.![]()
Ligt aan mrBookie..........m'n geduld raakt op.Ik heb ze zonder overdrijven al 7 keer een mail gestuurd dat de aanvraag onder alle omstandigheden door kan gaan , al rekenen ze 100% fee.......ze negeren het gewoon en komen met mails dat de aanvraag morgen wordt doorgevoerd, wat telkens niet gebeurt ........en zo blijft het aan de gang.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:03 schreef Greetings het volgende:
NG.... ga het nou maar niet voor ons verpesten bij die bookie boy.... (niet dat ik er wed, maar om het principe)
Maakt het uit.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:07 schreef nostra het volgende:
* nostra schaamt zich wel een beetje voor accomendatie te spellen, nou ja, ik heb een paar biertjes op, dan mag het.
Don't fuck with the Belgian maffia.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:11 schreef NoGamble het volgende:
Als ze nog even volhouden, laat me niet weerhouden van maatregelen omdat hier anders geen mensen meer bij mrBookmaker kunnen wedden. Genoeg andere bookies, met veel betere odds.
Ja dat lijkt mij ook, maar dan kunnen ze van mij nog wat extra info krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Don't fuck with the Belgian maffia.![]()
De autoriteiten zijn overigens echt niet achterlijk hoor, die weten gewoon dat wij als Nederlanders kunnen gokken bij MrB.
Oh nee hoor, ik accepteer niets anders dan een (roken-mag) tafel @ the WSOP met 100.000 chips in front of me!quote:Op zondag 15 mei 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Maakt het uit.
Wedden dat je, euh, met een kluitske het riet in gestuurd wordt.
Ontvankelijkheid enzo.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:16 schreef NoGamble het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar dan kunnen ze van mij nog wat extra info krijgen.
ik vat 'm niet ........wie is er niet ontvankelijk?quote:
Procederen tegen MrB op grond van de Wet op de Kansspelen op grond van het feit dat je vindt dat het niet leuk is wat MrB doet. Hij mag het proberen hoor wat mij betreft.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:18 schreef NoGamble het volgende:
[..]
ik vat 'm niet ........wie is er niet ontvankelijk?
Als mrBookie bij registrie zelf melding maakt van het feit dat ze geen Nederlanders op sporten mogen laten wedden , en ze doen dat vervolgens wel.........................dan valt er weinig te verdedigen voor mrBookie lijkt me. Maar ik ga zelf echt geen zaak beginnen, ik laat het alleen even weten bij de instanties die er wel wat mee kunnenquote:Op zondag 15 mei 2005 00:20 schreef nostra het volgende:
Procederen tegen MrB op grond van de Wet op de Kansspelen op grond van het feit dat je vindt dat het niet leuk is wat MrB doet. Hij mag het proberen hoor wat mij betreft.
tvpquote:Op zondag 15 mei 2005 00:23 schreef Greetings het volgende:
Whahah.... ga ze maar aanklagen dan NG.... wedden dat je wint?
Ik heb nog 9 cent staan bij BFquote:Op zondag 15 mei 2005 00:46 schreef Greetings het volgende:
NG... nog niet 1x alles op PAOK zetten?
@ 7,50 uit bij de 3-na laatste
Mwah, ik mocht eerder van nikky (?) geen apart pokertopic openen omdat dat hier beter zou passen.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:07 schreef Greetings het volgende:
Misschien kunnen we trouwens onderhand beter een apart wedtopic en een apart pokertopic maken? Lijkt me handiger voor de mensen die vooral in 1 van de 2 dingen geinteresseerd zijn...
Dan geef die Nikky maar eens billlenkoekquote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, ik mocht eerder van nikky (?) geen apart pokertopic openen omdat dat hier beter zou passen.
Waar bemoeit dat suffe wijf zich meequote:Op zondag 15 mei 2005 01:09 schreef nostra het volgende:
Mwah, ik mocht eerder van nikky (?) geen apart pokertopic openen omdat dat hier beter zou passen.
Nou ja, ze is moderator, ik heb mijn best nog gedaan om het te voorkomen.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Waar bemoeit dat suffe wijf zich mee
wat maakt zo'n extra topic nou uit, is fok bijna vol ofzo?
Persoonlijk begrijp ik geen ene fuck van poker-jargon met dat geflop en gefold.
Ze is zelfs admin of zoiets, zal wel met de baas geneukt hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:27 schreef nostra het volgende:
Nou ja, ze is moderator, ik heb mijn best nog gedaan om het te voorkomen.
Poker is yahtzee en dan met ballen, wat dat betreft valt het wel mee.
Nou ja, zelfde regels, en dan met 5 kaarten die iedereen kan gebruiken, vrij simpel.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is zelfs admin of zoiets, zal wel met de baas geneukt hebben.
Ik kan wel pokeren hoor, maar wij flopten en riverden nooit.![]()
met 10 man 2-2 maken, doen ze goedquote:Op zondag 15 mei 2005 00:50 schreef HoIIandia het volgende:
er is nu een wedstrijd bezig in mexico, 0-2 staat ie, de wedstrijd is niet in-play, maar bf heeft de market vergeten te suspenden. Zelf heb ik voor 10 euro Cruz gelayed @ 2. Maar ik denk dat de bets toch wel void verklaart worden. Dus ga niet lumpen, want wil morgen nog geld overhouden voor de premier league...
edit: nu 1-2 wordt nog spannend
Overs bij de degradatieduels in Engelandquote:Op zondag 15 mei 2005 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Tips voor vandaag?
post eensquote:Op zondag 15 mei 2005 12:48 schreef Kapmes het volgende:
PSV kan toch niet anders dan winnen vandaag
Heb vandaag iig geval ingezet op: NEC, Ajax, PSV, RKC, Charleroi, Numancia, Man United, Fulham en moet het gelijk blijven voor AZ en Bolton...
Tuuuwlijkquote:
Da's ook een schone dagtaak zeg.quote:
hahahah, jij en winst makenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:56 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Tuuuwlijk
Maar om je teleur te stellen: Als alles mis loopt blijf ik deze maand nog steeds in de plus
Da's andere koek dan honderen euro's inzetten 'voor één bet en die verliezen zoals jij dat deed
Vandaar dat je ook altijd zo reageert. Je wint eens, maar eigelijk voet je je zwaar klote omdat je vele honderden euro's hebt verloren in al die maandenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef NoGamble het volgende:
[..]
hahahah, jij en winst makenje durft niet eens je bets te plaatsen
................ je hebt zeker mijn laatste horror bet niet gevolgd
lees de topics eens netjes terug en ontdek hoe mijn saldo is. Al m'n bets heb ik vooraf gepost. Succesquote:Op zondag 15 mei 2005 13:02 schreef Kapmes het volgende:
Vandaar dat je ook altijd zo reageert. Je wint eens, maar eigelijk voet je je zwaar klote omdat je vele honderden euro's hebt verloren in al die maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |