Wat ben je aan het downloaden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Gisteren geïnstalleerd...
Niks mis mee toch? Volgende week zaterdag zit ik weer lekker met mijn moeder op de bank me te ergeren aan de puntentelling:)quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
hola
mijn broer heeft me een dvd van het songfestival gegeven
hij weet hoe erg ik daarop kots
Nance doet het voor Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Volgende week zaterdag zit ik weer lekker met mijn moeder op de bank me te ergeren aan de puntentelling:)
Welke Nance?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nance doet het voor Nederland
Wat een rare achternaam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nance van Lingo
Ligt eraan. Het idee is leuk, de vorm wat minder. De grafische gay pron is interessant maar heeft eigenlijk geen plaats in het verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee...is het wat?
Is die de commentator?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nance doet het voor Nederland
Yeah rightquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onschuldige tekenfilmpjes van Walt Disney....
Nee de punten doorgevenquote:
Terry Wogan kan echt de valse nicht uithangen ja. Ach, Nance die de punten doorgeeft, dat boeit me dan weer niet zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee de punten doorgeven
Cornald Maas en Willem v. Beusekom doen het..
Maar ik heb toch altijdTerry Wogan
opstaan..die is VEEEL beter!
Beter dan ReUnionquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Terry Wogan kan echt de valse nicht uithangen ja. Ach, Nance die de punten doorgeeft, dat boeit me dan weer niet zo
Wie is Javine?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beter dan ReUnion
En Terry heeft een voorliefde voor Javine dit jaar...het is wel eens anders geweest {Gemini}
quote:Tot de dood ons scheidt
Tot de schijt ons dood.
Engelse deelneemsterquote:
pipeloiquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:00 schreef Weemz het volgende:
hoi!
klopt, maatje en ik hebben een tijd met hem staan ouwehoeren en zij heeft inmiddels leuk contact via e-mail en msn. Ik heb het boek nog niet uit, dus ik nog niet, maar ik ben wel erg benieuwd wat ie te melden heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij stond op de Rainbow Fair..maar khad geen zin in zn praatje
Mwjah..t is niet mijn dingquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
klopt, maatje en ik hebben een tijd met hem staan ouwehoeren en zij heeft inmiddels leuk contact via e-mail en msn. Ik heb het boek nog niet uit, dus ik nog niet, maar ik ben wel erg benieuwd wat ie te melden heeft.
Round round baby round roundquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rooound, Rooound, Keep it on a rooounnnd!
Wat niet? De theorie dat Jezus aan het kruis genageld werd omdat ie homo was? Vind het wel boeiend en goed uitgewerkt.quote:
Andere songquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:17 schreef Weemz het volgende:
[..]
Round round baby round round
Spinning out on me
Don't need no man
Got my kicks for free
lijkt mij eerder aandachttrekkerij om je boek beter te laten verkopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat niet? De theorie dat Jezus aan het kruis genageld werd omdat ie homo was? Vind het wel boeiend en goed uitgewerkt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken hé?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kutventjes, kutventjes zijn het.
who needs a brain when you can lick your own eyebrow.. ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
2 zielen, één hersencel. zul je bedoelen.
ja hoor... wil je in mn zak?quote:
Zeg gewoon bladgroente, veel makkelijkerquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mij ook sla tuinboon spinazie andyvie.
Dat zal wel weer een uitspraak zijn van een hersendode rocker of zo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
who needs a brain when you can lick your own eyebrow.. ofzo
![]()
naja ik ben mn broer vroemvroemen naar et stationquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een uitspraak zijn van een hersendode rocker of zo.
Verongeluk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
naja ik ben mn broer vroemvroemen naar et station
Sowieso iemand meer metaal in hun lichaam dan jouw hardwarestore in zijn magazijn heeft liggen is not done.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
17 jarigen met meer metaal in hun lichaam dan mijn hardwarestore in zijn magazijn heeft liggen zijn not done.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso iemand meer metaal in hun lichaam dan jouw hardwarestore in zijn magazijn heeft liggen is not done.
Dat speelt ongetwijfeld mee, maar ik vind het behoorlijk goed onderbouwd. Hij had er alleen beter een artikel over kunnen schrijven dan een boekquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
lijkt mij eerder aandachttrekkerij om je boek beter te laten verkopen
Ik heb er driequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een of 2 is mooi ja..maar t moet geen rinkeldekinkel worden
Het maakt hem niet mooier.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Toch vind ik eigenlijk wel dat hij het kan hebben.
Dat is waar...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het maakt hem niet mooier.
niet !quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe zou zijn lijf op magneten reageren denk ik dan...
Ben deze week ook weer begonnen met joggen... nou, toch fijn dat mijn lijf me er aan herinnert dat ik spieren in m'n bovenbenen heb.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef LuQas het volgende:![]()
Ik heb al twee dagen spierpijn nadat ik eergisteren na 5 jaar weer iets aan sport gedaan heb. Maar ik geef niet op, morgen ga ik weer joggen
Ik doe nooit wat aan sport. Da's nog niet nodig bij mijquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef LuQas het volgende:![]()
Ik heb al twee dagen spierpijn nadat ik eergisteren na 5 jaar weer iets aan sport gedaan heb. Maar ik geef niet op, morgen ga ik weer joggen
nee piercings reageren niet op magneten, en niet op detectoren !quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Niet? Geen grote aantrekkingskracht
Mijne ook niet...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef creno het volgende:
[..]
nee piercings reageren niet op magneten, en niet op detectoren !
die van mij in ieder geval niet
Ik het geval van zijn tepelpiercing wil ik er niet ens aan denken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:20 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe zou zijn lijf op magneten reageren denk ik dan...
Nou, voor mijn figuur hoef ik het ook niet te doen... maar 't is wel lekker voor je algehele conditie he...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik doe nooit wat aan sport. Da's nog niet nodig bij mijkomt ooit wel als ik een smerig uitgezakt dikkertje word
Sex is geen sport LuQas.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:25 schreef LuQas het volgende:![]()
Dat is ook de reden waarom ik jog. Ik weeg 59 kg.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, voor mijn figuur hoef ik het ook niet te doen... maar 't is wel lekker voor je algehele conditie he...
Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:31 schreef Andyvie het volgende:
Hee, Barbapappa!
Ik weeg net 71 KG met mijn 1m93... (was anderhalf jaar geleden 62 KG... maar goed, toen was ik ook niet in orde he...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik jog. Ik weeg 59 kg.
Maar nu ik al 2 maanden niet meer rook heb ik de gezondheid in mijn bol geloof ik. Ik vond het nog relaxed ook wel dat zweten
Waarom staan deze smileys trouwens ineens onderaan mijn invoerbox?
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |