Wat ben je aan het downloaden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Gisteren geïnstalleerd...
Niks mis mee toch? Volgende week zaterdag zit ik weer lekker met mijn moeder op de bank me te ergeren aan de puntentelling:)quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
hola
mijn broer heeft me een dvd van het songfestival gegeven
hij weet hoe erg ik daarop kots
Nance doet het voor Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Volgende week zaterdag zit ik weer lekker met mijn moeder op de bank me te ergeren aan de puntentelling:)
Welke Nance?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nance doet het voor Nederland
Wat een rare achternaam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nance van Lingo
Ligt eraan. Het idee is leuk, de vorm wat minder. De grafische gay pron is interessant maar heeft eigenlijk geen plaats in het verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee...is het wat?
Is die de commentator?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nance doet het voor Nederland
Yeah rightquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onschuldige tekenfilmpjes van Walt Disney....
Nee de punten doorgevenquote:
Terry Wogan kan echt de valse nicht uithangen ja. Ach, Nance die de punten doorgeeft, dat boeit me dan weer niet zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee de punten doorgeven
Cornald Maas en Willem v. Beusekom doen het..
Maar ik heb toch altijdTerry Wogan
opstaan..die is VEEEL beter!
Beter dan ReUnionquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Terry Wogan kan echt de valse nicht uithangen ja. Ach, Nance die de punten doorgeeft, dat boeit me dan weer niet zo
Wie is Javine?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beter dan ReUnion
En Terry heeft een voorliefde voor Javine dit jaar...het is wel eens anders geweest {Gemini}
quote:Tot de dood ons scheidt
Tot de schijt ons dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |