Het TROS familiefeest wordt er ook uit gefinancierd.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
we hebben het hier over de media ja, ze zitten direct mensen te beinvloeden
en met belastinggeld van rechtse mensen wordt linkse troep gefinancieerd
dat pik ik gewoon niet
daarmee wordt echter geen politieke mening verkondigtquote:Op zondag 24 juli 2005 15:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het TROS familiefeest wordt er ook uit gefinancierd.
ik mag dus alleen een mening hebben als ik belasting betaalquote:Op zondag 24 juli 2005 15:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eerst maar eens belasting betalen, dan kun je je druk maken over wat je al of niet pikt.
V.
G.B.J. Hiltermann en Wim Bosboom werden er ook uit gefinancierd.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarmee wordt echter geen politieke mening verkondigt
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik mag dus alleen een mening hebben als ik belasting betaal
Oh daar gaat het om, alles wat jou niet bevalt, is natuurlijk links.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarmee wordt echter geen politieke mening verkondigt
dat impliceer je welquote:
zolang het in lijn is met mijn visie op de PO vind ik het primaquote:Op zondag 24 juli 2005 16:00 schreef Verbal het volgende:
Magoed, hoe verpozend dit gedoe ook mag zijn, zou ik graag weer terugwillen naar de vraag wat we aanmoeten met een staatssecretaris die haar portefeille laat dicteren door partijpolitiek ge-handjeklap van drie fractievoorzitters, wier fracties later in de kamer hun eigen dictaat als een hamerstuk doortikken. Weg dualisme, weg verhouding kabinet/parlement.
Lijkt mij weinig wenselijk. Wat jullie?
V.
Dus 'links' zou geen moslimextremisme aan de kaak mogen stellenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh daar gaat het om, alles wat jou niet bevalt, is natuurlijk links.
Ik vind NOVA ontiegelijk rechts met al hun uitzendingen over moslim-extremisme, toch moeten ze dat vooral blijven doen.
Nee. Wat ik zeg, kind, is dat je niet moet zeiken over wat er met belastinggeld gebeurt dat je per saldo niet betaaltquote:
Ja, zo principeloos had ik je ook ingeschat, maar kun je ook verder kijken dan dat?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zolang het in lijn is met mijn visie op de PO vind ik het prima
onzin uiteraardquote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Wat ik zeg, kind, is dat je niet moet zeiken over wat er met belastinggeld gebeurt dat je per saldo niet betaalt
Natuurlijk is dat niet hetzelfde, want die gore kipsaté gaat niet direct ten koste van jouw vegaburger. We hebben er uiteindelijk allemaal belang bij dat belastinggeld op een zo goed mogelijke wijze besteed wordt.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Wat ik zeg, kind, is dat je niet moet zeiken over wat er met belastinggeld gebeurt dat je per saldo niet betaalt
Da's hetzelfde als bij een snackbar gaan zeiken dat hun kipsaté niet te vreten is terwijl je vegetariër bent en er nog nooit bent geweest.
Je realiseert je wel dat je de hele tijd vrij persoonlijk aan het zieken bent?quote:En probeer nou eens een keer inhoudelijk te worden, in plaats van je vaders rotarygebabbel na te bauwen
L.quote:V.
Waarom ga je er nou niet inhoudelijk op inquote:Op zondag 24 juli 2005 16:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
onzin uiteraard
ik mag prima zeiken, zeker aangezien ik zelf over een paar jaar ook taxpayer wordt.
niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom ga je er nou niet inhoudelijk op in
V.
Nee. Je komt niet verder dan: ik vind het niet erg dat er politiek gesjoemeld wordt, want ik ben het met hun besluit eens.quote:
oh dat punt, zeg dat dan meteenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Je komt niet verder dan: ik vind het niet erg dat er politiek gesjoemeld wordt, want ik ben het met hun besluit eens.
Dat lijkt me nauwelijks een inhoudelijk standpunt.
V.
Je begrijpt het punt wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dus 'links' zou geen moslimextremisme aan de kaak mogen stellen
...weer niet, hè?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
oh dat punt, zeg dat dan meteen
je had het over iets anders
wees dan duidelijk
...en toen ging jij het hele topic eens lezenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Eindelijk gaan ze er eens wat aan doen.
Het liefst helemaal opdoeken, maar dit is al een goede stap. Een net is iig meer dan genoeg.
Een jeugdnet (om jongeren te indoctrineren) zie ik echter niet zitten.
Wel deel van mijn reactie snap je niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
...en toen ging jij het hele topic eens lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |