Gijsquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef twi het volgende:
Voor 't eerst blij dat ik niet voor de LE heb gekozen
Nu nog wachten tot morgen, de postbode komt gvd pas 's middags tegenwoordig, de hoer
't Is toch andersquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
GijsW
Je hebt m al 3 weken gespeeld
*Vanmiddag ophaalt*
Word. Wel zo netjes om 't even over te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, maak ik daarvoor het vorige topic een op, met een op code in de tekst. Zo snel mogelijk het topic openen zeker...
Toch kunnen opvragen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef twi het volgende:
Waar heb je 'm besteld dan? Want alle GCShop bestellingen zijn volgens mij verstuurd.
quote:09/05/2005 Forza Motorsport Betaald; in behandeling
Gewone versie. Maar ik zie net dit in de algemene voorwaarden:quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef twi het volgende:
Heb je een LE of de normale versie? Want ik zie dat iemand anders met LE op 't forum heeft gemeld dat 'ie ook nog niet is verstuurd.
Als Forza morgen niet in de brievenbus ligt haal ik hem gewoon bij de FRS en gaat de bestelling van GCshop retour.quote:6. Ruilen
6.1 Ruilen is slechts mogelijk als het geleverde product in originele (gesealde) staat is en het geleverde product binnen 5 werkdagen na levering weer in bezit van GameCom is.
Ik doe het ook elke keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was niet zo slim van me om deze keer online te bestellen.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een lijst waar je kan zien op welk level je die auto krijgt ?
Op level 5 bijv. kreeg je Acura NSX level 15 Dodge Challenger enzo
Is daar een lijst van ?
gelukkig hebben ze daar bij de bart smit schijt aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Klonk het volgende:
heb net geluld als brugman maar ik kreeg m'n LE niet mee bij de FRS, ik zag ze gewoon liggen, gastje achter de balie mompelde iets over boete van 5000 euro als ze hem te vroeg verkochten....
Ik heb het gedaan omdat ik vandaag en morgen cursus heb. Ik zou hem dus niet in de winkel kunnen halen. Maar nu zie ik net dat in mijn woonplaats morgenavond koopavond is.quote:
na ja, ik heb hem morgen, is an sich ook niet ergquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar bij de bart smit schijt aan
ik heb hem nu dus
het was ook de enigste winkel, want de mediamarkt, dixons, FRS, NedGame en V&D waren er nog niet aan begonnen...
Bij mij in de buurt beseffen ze dat maar al te goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Klonk het volgende:
heb net geluld als brugman maar ik kreeg m'n LE niet mee bij de FRS, ik zag ze gewoon liggen, gastje achter de balie mompelde iets over boete van 5000 euro als ze hem te vroeg verkochten....
bij mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef taart het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt beseffen ze dat maar al te goed![]()
Zo, dat ging makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef rockstah het volgende:
Ik ga het er ook maar eens op wagen denk ik.
FRS, E-plaza, Dixons, bart smit, ear & eye, moet lukken.
Ik deel je last.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
Als gcshop mijn exemplaar vandaag niet op de post doet word ik echt pissed.
Moet ik morgenmiddag een beetje bij pkwarts zitten gaan kijken.
Nee, hij is zelfs pas vandaag op betaald gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van jou ook nog niet verstuurd?
Dan had je wel een mailtje gehad, want meestal zijn ze er erg snel bij bij GCShop als er wat mis is. Vergeet niet dat die gasten ook druk in de weer zijn, en versturen zelf heeft de prioriteit boven het in de database aangeven dat ze verstuurd zijn. Wie weet springt 'ie wel snel op verstuurdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfs pas vandaag op betaald gezet.
Met BiA had ik ook pas de dinsdag ervoor betaald, maar die was wel gewoon op donderdag verzonden. Misschien wordt ie nog verzonden en anders is ie misschien wel op.
Gebeld.. namen niet op.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand hem al bij Mediamarkt zien liggen?
Ik hoop het, in ieder geval bedankt voor de peptalk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had je wel een mailtje gehad, want meestal zijn ze er erg snel bij bij GCShop als er wat mis is. Vergeet niet dat die gasten ook druk in de weer zijn, en versturen zelf heeft de prioriteit boven het in de database aangeven dat ze verstuurd zijn. Wie weet springt 'ie wel snel op verstuurd
Ik weet niet of je hem al hebt, maar in Geldrop bij de Bart Smit verkopen ze hem al wel, en daar hadden ze er vanmiddag nog genoegquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Heintje het volgende:
Ik ben vandaag in Eindhoven op zoek gegaan en alleen bij de Bart Smit heb ik hem zien liggen.
Bij Dixons hadden ze trouwens wel het pakket met console er bij.
Idemquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebeld.. namen niet op.
Maar ik heb m inmiddels.. music store
ABS ook uit? Dat rijdt echt kut vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Level 6, ik race met alles uit, AI op moeilijkst en schade model op vol.
ABS ook uit ja, en manual schakelen, dat ook uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
ABS ook uit? Dat rijdt echt kut vind ik.
Maar ja eigenlijk wil ik het ook wel. En dan ook nog handgeschakeld, anders kan je nooit echt heerschen.
Je bent geweldig.quote:
Wacht maar totdat je in de Professional series bent begonnen. Daar wordt 't pas echt interessantquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Level 6, ik race met alles uit, AI op moeilijkst en schade model op vol.
Cash krijg ik nu sneller binnen dan ik uit kan geven, maar heb nu een moeilijke japanse race, op het Tubasaki Circuit ofzo, bagger Toyota heeft veel te veel overstuur..
Voor mij helaas iets minder ideaal, morgen tot 3 uur op school en volgende week een nederlands spreekbeurt die ik nog helemaal moet voorbereiden. Maar ik vind altijd wel genoeg tijd, gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:22 schreef taart het volgende:
Perfecte tijd voor forza
Morgen: 2 uurtjes les (of ik ga niet)
Zaterdag tm Dinsdag : Vrij
Ik denk dat ik de AI dan op medium ga zetten, assists blijven natuurlijk uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je in de Professional series bent begonnen. Daar wordt 't pas echt interessant
Ja precies, maar verdien je nou meer cash in bijvoorbeeld de A1 klasse als in de D1 klasse?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:34 schreef twi het volgende:
Tsja, wat slim is met het oog op klasses. Nouja, het is altijd silm om een D1, C1, B1, A1 etc. auto te hebben. Maar op een gegeven moment moet je ook met unmodded Miata's en Classics en American Muscles gaan rijden etc., dus dan mag je helemaal niks upgraden.
Je kan wel altijd downgraden, dat vind ik wel mooiJe houdt dan gewoon het andere onderdeel.
Het New York circuit met een SLRquote:
K, dan ga ik m'n golf alvast even flink uitbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Laat het nou net moeilijk worden vanaf 20%
Mrzaki: ja je krijgt veel meer geld naar mate je verder komt, ik heb zelf 700.000 staan en heb tot nu toe niet in de geld zorgen gezeten. Tip: zet je abs vast aan, met een RW auto is dat echt niet te doen.
We deden career mode op LIVEquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef rockstah het volgende:
@ Sailingace & struikrover, ik kan niet mee doen met jullie singleplayer omdat ik geen D klasse auto meer heb, invite me maar weer als jullie in de B zitten.
(Lastig dat er geen voice messages in het spel zitten)
Euh die zit er wel op hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef rockstah het volgende:
(Lastig dat er geen voice messages in het spel zitten)
Ik had meteen alles uit.. behalve ABS.. gewoon omdat het leuk rijdt, in drift raken enzo.quote:
Je geniet hequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
We deden career mode op LIVE
Ben ff naar level 4 gegaan zo.. dikke 10.000 gewonnen..
Ikke nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:51 schreef taart het volgende:
[..]
niet stiekem die credits cheat gebruiken heh![]()
Alsof die reacties van jouw nuttig zijn met jequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Pleurt op met je TVP, zet op z'n minst wat nuttigs neer![]()
[afbeelding]
Wen 't jezelf maar alvast aan...
Alleen zijn de mods het hier niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:56 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Alsof die reacties van jouw nuttig zijn met jeEn als ik tvp doe, dan doe ik dat gewoon
![]()
En dan wis ik ze weer en dan heb je er niks aan, gewoon ontopic plaatsen of anders gewoon niet postenquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:56 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Alsof die reacties van jouw nuttig zijn met jeEn als ik tvp doe, dan doe ik dat gewoon
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen zijn de mods het hier niet helemaal mee eens.
Ik hou al mijn auto's metallic wit, miss ga ik even kijken of wat racing stripes erbij leuk staan, maar ik ga aan dat intensive schilderen nog geen tijd verspillenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:50 schreef peristilius het volgende:
Heb je hem ook al vet geschilderd of doe je daar niet aan?
Je hebt geen live! toch?
hmm ik had begrepen dat de SP iets van 60 uur gameplay had...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:32 schreef gijsje79 het volgende:
Zit nu op 22% en dan maar 5:40 ingame.
Volgens mij valt de levensduur van de SP wel wat tegen.
Als het zo ook online is, denk ik dat ik het volgende maand niet een meer speel.
Kheb eigenlijk alleen maar online geraced, en dat was onwijs gaafquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:32 schreef gijsje79 het volgende:
Als het zo ook online is, denk ik dat ik het volgende maand niet een meer speel.
Wat heb ik nou al meerdere keren aangegeven? De eerste 20% zijn zo gedaan, binnen een dag haal je dat wel.Daarna wordt het veel moeilijker aangezien je de auto's niet meer op mag voeren, en het een stuk langere races worden waarin je telkens wel weer een foutje maakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:32 schreef gijsje79 het volgende:
bedankt dat je me er aan helpt herrinerenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:39 schreef DinoPK het volgende:
[..]
er is meer in het leven dan forza spelen.
Och ik vind het wel geinigquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Door zulke klootzakken zijn ze bij MS niet zo happig op eigen creaties:
[afbeelding]
Ik hoop dat hij voor altijd geband wordt op Live.
Sorry maar dit is toch niet geinig te noemen, maar gewoon ziek (wat wil je ook met de gamertags WTZ blitzkrieg en WTZ Bismarck...). Helaas zullen we ook wel extremistischer tegenkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Och ik vind het wel geinig
Maar of hij lekker kan gamen in de rooms weet ik niet!
Ja maar iedereen neemt dan natuurlijk de D1 auto he,... dus zijn die ander overbodig in de klasse.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:35 schreef DinoPK het volgende:
Is toch juist een mooie manier om het racen leuk te houden als iemand anders veel sneller is. Ik snap je punt eerlijk gezegd niet, het klasse systeem is fantastisch imho.
Als iedereen in PGR2 in de supercars een Delfino nam, deed jij dit ook altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |