Gijsquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef twi het volgende:
Voor 't eerst blij dat ik niet voor de LE heb gekozen
Nu nog wachten tot morgen, de postbode komt gvd pas 's middags tegenwoordig, de hoer
't Is toch andersquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
GijsW
Je hebt m al 3 weken gespeeld
*Vanmiddag ophaalt*
Word. Wel zo netjes om 't even over te nemenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, maak ik daarvoor het vorige topic een op, met een op code in de tekst. Zo snel mogelijk het topic openen zeker...
Toch kunnen opvragen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:43 schreef twi het volgende:
Waar heb je 'm besteld dan? Want alle GCShop bestellingen zijn volgens mij verstuurd.
quote:09/05/2005 Forza Motorsport Betaald; in behandeling
Gewone versie. Maar ik zie net dit in de algemene voorwaarden:quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef twi het volgende:
Heb je een LE of de normale versie? Want ik zie dat iemand anders met LE op 't forum heeft gemeld dat 'ie ook nog niet is verstuurd.
Als Forza morgen niet in de brievenbus ligt haal ik hem gewoon bij de FRS en gaat de bestelling van GCshop retour.quote:6. Ruilen
6.1 Ruilen is slechts mogelijk als het geleverde product in originele (gesealde) staat is en het geleverde product binnen 5 werkdagen na levering weer in bezit van GameCom is.
Ik doe het ook elke keerquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was niet zo slim van me om deze keer online te bestellen.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een lijst waar je kan zien op welk level je die auto krijgt ?
Op level 5 bijv. kreeg je Acura NSX level 15 Dodge Challenger enzo
Is daar een lijst van ?
gelukkig hebben ze daar bij de bart smit schijt aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Klonk het volgende:
heb net geluld als brugman maar ik kreeg m'n LE niet mee bij de FRS, ik zag ze gewoon liggen, gastje achter de balie mompelde iets over boete van 5000 euro als ze hem te vroeg verkochten....
Ik heb het gedaan omdat ik vandaag en morgen cursus heb. Ik zou hem dus niet in de winkel kunnen halen. Maar nu zie ik net dat in mijn woonplaats morgenavond koopavond is.quote:
na ja, ik heb hem morgen, is an sich ook niet ergquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze daar bij de bart smit schijt aan
ik heb hem nu dus
het was ook de enigste winkel, want de mediamarkt, dixons, FRS, NedGame en V&D waren er nog niet aan begonnen...
Bij mij in de buurt beseffen ze dat maar al te goedquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Klonk het volgende:
heb net geluld als brugman maar ik kreeg m'n LE niet mee bij de FRS, ik zag ze gewoon liggen, gastje achter de balie mompelde iets over boete van 5000 euro als ze hem te vroeg verkochten....
bij mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:13 schreef taart het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt beseffen ze dat maar al te goed![]()
Zo, dat ging makkelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:13 schreef rockstah het volgende:
Ik ga het er ook maar eens op wagen denk ik.
FRS, E-plaza, Dixons, bart smit, ear & eye, moet lukken.
Ik deel je last.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
Als gcshop mijn exemplaar vandaag niet op de post doet word ik echt pissed.
Moet ik morgenmiddag een beetje bij pkwarts zitten gaan kijken.
Nee, hij is zelfs pas vandaag op betaald gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van jou ook nog niet verstuurd?
Dan had je wel een mailtje gehad, want meestal zijn ze er erg snel bij bij GCShop als er wat mis is. Vergeet niet dat die gasten ook druk in de weer zijn, en versturen zelf heeft de prioriteit boven het in de database aangeven dat ze verstuurd zijn. Wie weet springt 'ie wel snel op verstuurdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, hij is zelfs pas vandaag op betaald gezet.
Met BiA had ik ook pas de dinsdag ervoor betaald, maar die was wel gewoon op donderdag verzonden. Misschien wordt ie nog verzonden en anders is ie misschien wel op.
Gebeld.. namen niet op.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand hem al bij Mediamarkt zien liggen?
Ik hoop het, in ieder geval bedankt voor de peptalk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had je wel een mailtje gehad, want meestal zijn ze er erg snel bij bij GCShop als er wat mis is. Vergeet niet dat die gasten ook druk in de weer zijn, en versturen zelf heeft de prioriteit boven het in de database aangeven dat ze verstuurd zijn. Wie weet springt 'ie wel snel op verstuurd
Ik weet niet of je hem al hebt, maar in Geldrop bij de Bart Smit verkopen ze hem al wel, en daar hadden ze er vanmiddag nog genoegquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Heintje het volgende:
Ik ben vandaag in Eindhoven op zoek gegaan en alleen bij de Bart Smit heb ik hem zien liggen.
Bij Dixons hadden ze trouwens wel het pakket met console er bij.
Idemquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gebeld.. namen niet op.
Maar ik heb m inmiddels.. music store
ABS ook uit? Dat rijdt echt kut vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Level 6, ik race met alles uit, AI op moeilijkst en schade model op vol.
ABS ook uit ja, en manual schakelen, dat ook uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
ABS ook uit? Dat rijdt echt kut vind ik.
Maar ja eigenlijk wil ik het ook wel. En dan ook nog handgeschakeld, anders kan je nooit echt heerschen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |