Je bent geweldig.quote:
Wacht maar totdat je in de Professional series bent begonnen. Daar wordt 't pas echt interessantquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Level 6, ik race met alles uit, AI op moeilijkst en schade model op vol.
Cash krijg ik nu sneller binnen dan ik uit kan geven, maar heb nu een moeilijke japanse race, op het Tubasaki Circuit ofzo, bagger Toyota heeft veel te veel overstuur..
Voor mij helaas iets minder ideaal, morgen tot 3 uur op school en volgende week een nederlands spreekbeurt die ik nog helemaal moet voorbereiden. Maar ik vind altijd wel genoeg tijd, gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:22 schreef taart het volgende:
Perfecte tijd voor forza
Morgen: 2 uurtjes les (of ik ga niet)
Zaterdag tm Dinsdag : Vrij
Ik denk dat ik de AI dan op medium ga zetten, assists blijven natuurlijk uitquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je in de Professional series bent begonnen. Daar wordt 't pas echt interessant
Ja precies, maar verdien je nou meer cash in bijvoorbeeld de A1 klasse als in de D1 klasse?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:34 schreef twi het volgende:
Tsja, wat slim is met het oog op klasses. Nouja, het is altijd silm om een D1, C1, B1, A1 etc. auto te hebben. Maar op een gegeven moment moet je ook met unmodded Miata's en Classics en American Muscles gaan rijden etc., dus dan mag je helemaal niks upgraden.
Je kan wel altijd downgraden, dat vind ik wel mooiJe houdt dan gewoon het andere onderdeel.
Het New York circuit met een SLRquote:
K, dan ga ik m'n golf alvast even flink uitbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Laat het nou net moeilijk worden vanaf 20%
Mrzaki: ja je krijgt veel meer geld naar mate je verder komt, ik heb zelf 700.000 staan en heb tot nu toe niet in de geld zorgen gezeten. Tip: zet je abs vast aan, met een RW auto is dat echt niet te doen.
We deden career mode op LIVEquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef rockstah het volgende:
@ Sailingace & struikrover, ik kan niet mee doen met jullie singleplayer omdat ik geen D klasse auto meer heb, invite me maar weer als jullie in de B zitten.
(Lastig dat er geen voice messages in het spel zitten)
Euh die zit er wel op hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:25 schreef rockstah het volgende:
(Lastig dat er geen voice messages in het spel zitten)
Ik had meteen alles uit.. behalve ABS.. gewoon omdat het leuk rijdt, in drift raken enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |