gatverdamme.quote:Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef GlobalUnderground het volgende:
bij de Jumbo kan je een cheapass maaltijd halen door spaghetti (15 cent) te koken en samen te gooien met 3 blikjes tomatenpuree (7 cent per stuk, totaal = 21 cent), als je er dan nog wat gehakt bij doet (van de slager, prijs verschilt per slager) en 2 tomaten (het liefst van de markt, is altijd goedkoper) heb je een prima maaltijd voor zo goed als niks en je kan er met gemak 2 dagen van eten als je het in je eentje opeet
LOL salade zoals: huzarensalade of russisch ei...quote:
Koop voor 5 euro ingevroren zalm bij de C1000. Daar zitten 6 blokken in. Doe er voor 80 cent kruidenboter bij, en kijk wat voor groente lekker is bij zalm en je toevallig nog in huis hebt. (Tomaten, uien, knoflook, bos ui, rode ui, net wat je kan vindenquote:Op donderdag 22 september 2005 03:05 schreef LaZZ het volgende:
Gewoon een Big American van Dr. Oetker voor 2,69. Als ik me niet vergis, goed te eten, wat vitaminepillen erbij en je hebt je vitamientjes en je energie!
of spruitjes stamppot... met een grote schep mosterd.. grote euroshopper pot is 30 cent ofzo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:02 schreef caradoc het volgende:
Twee dagen geleden eens gegeten en verassend genoeg is het lekker!
Aardappels, Spruitjes ( lees nou maar gewoon verder), shoarma vlees en een heerlijk sausje erbij.
Je hebt een soort stampot spruitjes, met het vlees er doorheen. Het sausje doet wonderen voor mensen die de spruitjes zelf niet lekker vinden ( zoals ik ) want door het vlees, aardappels en de saus word die gemaskeerd.
Geen idee hoe duur het is, maar het klinkt goedkoop. Zeker als bij de C-1000, zoals vaker, het shoarma vlees in de aanbieding is. Aardappels hebben de meeste mensen wel en die saus kan uit een pakje van hoogstens 30 cent komen ( ik doe nooit boodschappen, dus ik weet geen prijzen)
quote:Op woensdag 23 november 2005 02:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 Hamburgers voor 1.78/1.82, een pot sperziebonen a 500 gram 0,40 cent, een zak aardappelkroketjes a 0,65 cent of aardappelschijfjes a 0,40 volgens mij en een pot appelmoes a 0.35 cent.
Perfecte, voedzame, vullende maaltijd waar je twee dagen mee kan doen. Euroshopper brood is ook maar een 90 cent voor een heel brood, Appelsap a 39 cent of ranja en thee drinken a kost-geen-drol en je leeft nog goedkoper
ik heb geen aandelen euroshopper hoor, maar voor 99 cent heb je euroshopper lasagna in het vriesvak. best te eten....quote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef elixer het volgende:
Bij de Appie hebben ze nou van die kant-en-klaar maaltijden in de aanbieding voor 2 euro. Geen geld en best te eten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat viel mij ook op. Bij mij is het juist andersom: kamerhuur en eten in de mensa zijn hier voor het hele jaar betaald (hoort bij de opleiding), maar ik geef zoveel geld uit aan lekker eten dat m'n studiefinanciering toch nog een aardig eind opraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:02 schreef BertV het volgende:
Voedsel is dus de sluitpost van jullie begroting...?
Jezelf opdoffen met dure kleding, parfum en blingbling. Om er vervolgens het goedkoopste laffe voedsel in te gooien die je kunt vinden.
generaliseer maar weer... heel veel studenten hebben echt heel weinig geld, die kopen geen dure kleding etc. die zijn al blij als ze weer een maand kunnen overleven, de huur kunnen betalen etc.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:02 schreef BertV het volgende:
Voedsel is dus de sluitpost van jullie begroting...?
Jezelf opdoffen met dure kleding, parfum en blingbling. Om er vervolgens het goedkoopste laffe voedsel in te gooien die je kunt vinden.
Generaliseer maar weer, iemand die eten belangrijk vindt hoeft niet extreem veel uit te geven, omgerekend zit ik op de 7,- per dag. Maarjah, dan moet je iedere dag 20 minuten in de keuken staan want afhalen, bezorgen zit daar natuurlijk niet bij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Toasty het volgende:
[..]
overigens is goedkoop voedsel helemaal niet slecht, jij bent waarschijnlijk een snob die alleen voor de merken gaat in de AH of naar de traiteur gaat... maar er is niks mis met voedsel van de markt/aldi/lidl/euroshopper
Ah en andere minima? mensen met een uitkering, wao, etc? die moeten maar een einde aan hun leven maken omdat ze geen eten kunnen kopen? wat een flut argument weer. er zijn nu eenmaal mensen in nederland die niet veel geld hebben, daar kan jij je misschien geen voorstelling van maken met je luxe leventje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Generaliseer maar weer, iemand die eten belangrijk vindt hoeft niet extreem veel uit te geven, omgerekend zit ik op de 7,- per dag. Maarjah, dan moet je iedere dag 20 minuten in de keuken staan want afhalen, bezorgen zit daar natuurlijk niet bij.
Als je niet genoeg geld hebt om eten te kopen blijf dan lekker bij je ouders wonen.
Laat nu de minima het meeste overgewicht hebben, SP stemmer...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef Toasty het volgende:
[..]
Ah en andere minima? mensen met een uitkering, wao, etc? die moeten maar een einde aan hun leven maken omdat ze geen eten kunnen kopen? wat een flut argument weer. er zijn nu eenmaal mensen in nederland die niet veel geld hebben, daar kan jij je misschien geen voorstelling van maken met je luxe leventje.
omdat vet voedsel nog steeds het goedkoopste isquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:12 schreef BertV het volgende:
[..]
Laat nu de minima het meeste overgewicht hebben, SP stemmer...
Vet voedsel van de macdonalds en pizzahut zeker, of bedoel je dikke plakken vlees, chips?.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef Toasty het volgende:
[..]
omdat vet voedsel nog steeds het goedkoopste is
ach hou toch op vvd stemmer, stomme relnicht
van de supermarktquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Vet voedsel van de macdonalds en pizzahut zeker, of bedoel je dikke plakken vlees, chips?.![]()
wat een snob ben jij zeg, of een vervelende reller...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef BertV het volgende:
Dan belt ma Tokkie maar wat minder.
idd en ik was ook ontopic, toch iemand hier kwam bashenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Volgens mij ging het hier over wat je kunt eten als je blut bent een niet over minum lonen en begrotingen
Dan nog hoef je er niet op in te gaan...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Toasty het volgende:
[..]
idd en ik was ook ontopic, toch iemand hier kwam bashen
je gaat er zelf op inquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog hoef je er niet op in te gaan...![]()
Ontopic: wat ik ook vaak maak, is pittig gehakt. In een wrap, wat sla erbij en je hebt een goedkope én snelle maaltijd.Als je echt lui bent of niet veel ervaring hebt met kruiden, kun je zo'n zakje chilikruiden ofzo nemen van Casa Fiesta, die zijn niet heel erg goedkoop maar je kunt er heel wat gehakt mee kruiden, en als het niet genoeg is kun je er altijd nog wat chilisaus doorheen gooien.
![]()
Wat een rotschopquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:31 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik doe stiekem even een tvp, want ik heb ook nog maar 60 euro tot de stufi.
Morgen zal ik her wat goedkope recepten posten.
Of plaats een advertentie op marktplaats bij wie je gaat eten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Tommeke het volgende:
Of heb gewoon vrienden bij wie je gaat eten?
Helemaal top.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Of plaats een advertentie op marktplaats bij wie je gaat eten?
Je moet accountant of penningmeester worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef Skaai het volgende:
*verhaal*
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef ki_ki het volgende:
tip voor garnalen-liefhebbers on a budget:
Euroshopper garnalen uit de diepvries, bij de AH. Uit mn hoofd ¤ 2,38 per zakje. Lekker!
Welnee joh, ik heb helemaal geen restaurants bij mij in de buurt.. dan heb ik ze liever in de vriezer liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je blut bent kun je die beter gaan zoeken in steegjes achter een restaurant na sluitingstijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |