Dr missen een paar vaste spammersquote:
nog een deel 50??quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAJA het jubileum deel 50 alweer !!!! Ik ben trots op de stagiairs die dit mogelijk hebben gemaakt !!!
Met zijn allen op stage,
Oh wat een blamage.
Nu typen we hier vrolijk verder op fok!
Maar niet in ONZ en GC,
Want toen kregen we met Knut en Buzzer aan de stok!
Gelukkig dat BE ons te hulp schoot,
Anders verveelden we ons dood!
En dat kan natuurlijk niet gebeuren,
Nee, dat zouden we zelfs áfkeuren.
En nu gaan we gewoon weer door,
En zingen we allemaal in koor:
Dit is alweer het zoveelste deel van de dag,
En niemand die zegt dat het niet mag!
Iedereen post hier vrolijk door,
Maar daar is deze topicreeks ook voor!
Het Lijkt hier af en toe wel een datingsite,
Met al die (on)verkapte verzoeken,
Maar hier zijn tenminste vrouwen met een bite!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De stagiairs:
DaYwALKuR loopt stage bij ... en doet daar Security Rights d.m.v. Terminal Service.
goddess-in-heaven loopt stage bij een evenementenbureau en doet daar sales.
R-Alph loopt stage bij een huisartsenvereniging en is daar systeembeheerder.
Slappe_hap loopt stage een internetprovider en doet daar ook sales.
Teardrop-nl loopt stage bij een ICT Helpdesk.
leolinedance loopt stage op de bodemafdeling bij een milieu adviesbureau.
ijsmeis loopt stage bij CYBOX en is daar vormgeefster.
Remzerrr loopt stage bij een fitnesscentrum.
knox_ loopt stage bij gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering.
Heras loopt stage bij een groothandel in ijzerwaren en doet daar iets met een computer.
Steve-O loopt stage bij een webhostingbedrijf.
Megter loopt stage bij Stichting ZorgSaam in Terneuzen waar hij kostprijzen berekent.
Vigile loopt stage bij de kamer van koophandel waar hij een marktonderzoek doet.
Houniet loopt stage bij Smart Software bedrijf in Velp.
Blik loopt stage bij DAF trucks in Eindhoven.
hornage loopt stage bij een industrieel automatiseringsbedrijf en doet alles wat met software ontwikkeling te maken heeft.
Dementor loopt stage bij de Efteling, afdeling technische zaken als netwerkbeheerder.
Scorpie loopt stage bij InterCommIT te Amersfoort bij Webdesign, ICT.
Ballicious loopt stage bij Fliteware in vlissingen. Hoort bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles daaromheen.
phunkk loopt stage bij Campai, een IT-bedrijf in Zoetermeer.
stribe loopt stage bij Philips Research in Eindhoven.
CaptainM loopt stage bij BCT- The Document Store en ondersteunt de systeem-en netwerkbeheerder.
tijgerwillie loopt stage bij de gemeente Goes.
jitzzzze loopt stage bij TNO in Leiden en doet onderzoek naar de gebruikersvriendelijkheid van een applicatie.
Fisher loopt stage bij CSi Raamsdonksveer en is daar Applicatie ontwikkelaar.
somegirl loopt stage bij een parallelhandel bedrijf in Delfzijl.
pinguin loopt stage bij een Research en Development Center in München.
exec loopt stage bij het Legermuseum in Delft als systeem/netwerkbeheerder.
Son-Of-A-Gun loopt stage bij een reisbureauketen.
Sylvana loopt elke woensdagmiddag stage in een wijkcentrum. Daar organiseert ze de instuif voor kinderen van 4-10 jaar.
greatgonzo loopt stage bij Streeklaboratorium Groningen voor onderzoek naar Virussen (beestjes).
arco_corleone loopt stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
babba_ loopt stage op Schiphol-Oost KLM en engineert daar.
mistermaniac loopt stage bij een poppodium en probeert daar de taak systeembeheerder te vervullen.
DubzOne loopt stage bij een poppodium en verricht daar een haalbaarheidsonderzoek.
Slarioux loopt stage bij een klein ICT bedrijf in Eindhoven en is daar webdeveloper.
c0mpleX loopt stage bij Bouwdienst Rijkswaterstaat in Zoetermeer en zit bij dehelpdesk.
snellejelle loopt stage bij touroperator op de afdeling inkoop.
_nWo_ loopt stage op basisschool De Kleine Keizer in Den Haag en onderhoudt het netwerk en dergelijke.
ki_ki loopt stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2 en doet, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
pindos loopt stage bij handelsbedrijf en is nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk
L-X loopt stage bij een containerbedrijf in Rotterdam op de IT Support afdeling
AnnekeM loopt stage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
BornSlippy doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket.
bubba_s boer loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool.
Isabeau loopt stage bij Twenteborg Ziekenhuis te Almelo en is daar co-assistent.
MrDoegewoon loopt stage bij de gemeente Gorinchem op de ICT afdeling.
Xanteh loopt stage bij ... en is daar systeemadministrator.
kultivate loopt stage op het hoofdkantoor van een keten van sneakerwinkels in amsterdam
IJlien loopt stage op de Sport en Recreatie afdeling van de gemeente Gouda en ik doe daar allerlei communicatieprojecten
LtdDan loopt stage bij een bank in Breda en moet iets doen om de interne werkprocessen efficienter te maken.
Public_NME loopt stage bij een consultancy bedrijf in London en is daar trainee consultant.
tha_dus loopt stage bij TNO Delft en doet daar een marktcampagne, en een haalbaarheidsonderzoek naar ijsballetjes.
Burn loopt stage bij TNO Delft en verbetert daar de IDT-Lichtmethode.
Geitje82 loopt stage bij een psychiatrische instelling in Goes en doet daar automatisering.
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren.
PeuRac loopt stage bij De Koning Jaguar B.V. als verkoper.
NootjesBV loopt stage bij itannex als systeem beheerder.
Pain_Elemental loopt stage bij EDI in De Steeg en doet daar Marketing Communicatie en ICT.
jakoko loopt stage bij Visser International Trade Engineering als programmeur.
RichardQuest loopt stage in Eindhoven bij Hydrowa als applicatiebeheerder/ontwikkelaar.
Blinker loopt stage in Huddersfield bij het Lawrence Batley Theatre als systeem/netwerkbeheerder.
Danyel loopt stage bij een bedrijf genaamd Heisterkamp Transport en zit op de afdeling Automatisering.
Mr-Z loopt stage bij een grote industriele bakkerij in Helmond.
Hoe kom ik ook in deze geweldige lijst te staan?
Post bij welk bedrijf je stageloopt, waar en wat je doet. Dan zorgt TS ervoor dat je zo snel mogelijk in het lijstje komt![]()
OP
Stageplaatje, thnx 2 ijsmeis
Deel 1: De Stagiaires!
Deel 2: De stagiairs #2
Deel 3: De Stagiairs #3
Deel 4: De Stagiairs #4
Deel 5: De stagiairs #5
Deel 6: De stagiairs #6
Deel 7: De stagiaris #7
Deel 8: De stagiaires #8
Deel 9: De stagiairs #9
Deel 10: De stagiairs #10
Deel 11: De stagiairs #11
Deel 12: De stagiairs #12
Deel 13: De stagiairs #13
Deel 14: De stagiaries #14
Deel 15: De Stagiaires #15
Deel 16: De Stagiaires #16
Deel 17: De Stagiaires #17
Deel 18: De Stagiairs #18
Deel 19: De Stagiaires #19
Deel 20: De Stagiaires #20
Deel 21: De Stagiairs #21
Deel 22: De Stagiairs #22
Deel 23: De Stagiairs #23
Deel 24: De stagiairs #24
Deel 25: De Stagiairs #25
Deel 26: De Stagiairs #26
Deel 27: De Stagiairs #27
Deel 28: De Stagiairs #28
Deel 29: De Stagiairs #29
Deel 30: De stagiaires #30
Deel 31: De Stagiairs #31
Deel 32: De Stagiairs #32
Deel 33: De Stagiairs #33
Deel 34: De Stagiairs #34
Deel 35: De Stagiairs #35
Deel 36: De Stagiairs #36
Deel 37: De Stagiairs #37
Deel 38: De Stagiairs #38
Deel 39: De Stagiaires #39
Deel 40: De Stagiaires #40
Deel 41: De Stagiairs #41
Deel 42: De Stagiairs #42
Deel 43: De Stagiairs #43
Deel 44: De Stagiairs #44
Deel 45: De Stagiairs #45
Deel 46: De Stagiairs #46
Deel 47: De Stagiairs #47
Deel 48: De Stagiairs #48
Deel 49: De Stagiairs #49
Deel 50: De Stagiairs #50!
Deel 51: De Stagiairs #51
Fijne stage allemaal
idd t lijkt wel vrijdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dr missen een paar vaste spammers
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:56 schreef Hazukisan het volgende:
Sjoeng! Nummer 52 alweer! Hebben jullie echt zo weinig te doen op de staaaggggeeee. Ik heb nu net even een paar seconden vrij, dus ik dacht.... Oh, shit, de paar seconden zijn alweer voorbij.
LOL foutje zo stond hij nog klaar in het txt bestand want ik hier op de pc heb staan.... en ik kan de OP ook niet veranderen omdat ik nog steeds dezelfde foutmelding krijgquote:
was het maar maandagquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Houniet het volgende:
was het maar vrijdag
vrijdagmiddag na 17.30 dan hequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Houniet het volgende:
was het maar vrijdag
NEE, want dan hebben we het weekend gemistquote:
wantquote:
maandag na stage natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
NEE, want dan hebben we het weekend gemist
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want dat heb ik ooit al eens gedaan.
Dingen herhalen is niet leuk.
Dan post je toch gehele naaktfoto's dat heb je vast nog niet gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorryquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dr missen een paar vaste spammers
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef Ballicious het volgende:
en er post niemand
Dan kun je net zo goed ook ff postenquote:
Bij dezequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed ook ff posten
quote:
wrs zullen er wel verzoken blijven komen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
Het besturingssysteem is juist geconfigureerd. In de Windows Server 2003-familie is RAS/VPN afhankelijk van de juiste configuratie van het besturingssysteem en de services ervan. Als u een nieuwe installatie hebt van een product uit de Windows Server 2003-familie, kunt u de standaardservice-instellingen gebruiken. Er is geen verdere actie nodig. Als u uw systeem hebt opgewaardeerd tot een product uit de Windows Server 2003-familie, of als u zeker wilt weten dat uw services op de juiste manier zijn geconfigureerd voor optimale prestaties en veiligheid, controleert u de instellingen van de services aan de hand van de tabel in Standaardinstellingen voor services.
Dat is dan weer privéquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan post je toch gehele naaktfoto's dat heb je vast nog niet gedaan![]()
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?quote:
nee da's een puzzlequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?![]()
Op de foto's die Peu heeft hebt ik een BHtje aan en een stringetje hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En alles in aparte foto's laten zien is niet prive ?![]()
die kun je ook best posten danquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op de foto's die Peu heeft hebt ik een BHtje aan en een stringetje hoor.
Neh, die zijn sowieso oudquote:
Maar ik sta toch in je favo fokkers lijst... je mag me best mailen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, die zijn sowieso oud.
Ik heb nieuwere. Maar die post ik lekker niet.
Jullie hebben de buikfoto's al gehad. Daar zie je ook een tiet met tepel op
.
t was maar een grapquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, die zijn sowieso oud.
Ik heb nieuwere. Maar die post ik lekker niet.
Jullie hebben de buikfoto's al gehad. Daar zie je ook een tiet met tepel op
.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
[..]
www.teardropwilzichaftrekkenopijsmeis.nl
quote:Host Address Not Found: The proxy could not find an IP address for the host in your request. Possible causes include mistyped URL, misconfigured DNS and transient network problems.
Kun je nog kinderachtiger doen ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:18 schreef Ballicious het volgende:
[..]
www.teardropwilzichaftrekkenopijsmeis.nl
Zoals ik al zei, zeur beu Peu meur.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik sta toch in je favo fokkers lijst... je mag me best mailen hoor![]()
Maar peu geeft geen antwoordquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zeur beu Peu meur..
of jij kunt mij gewoon emailenquote:
biertjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Mijn stoel staat ook permanent op slaap stand. M'n rug is al kapot van deze 3 maanden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
ARGG! Stomme klote TL-lampen:S heb partij pijn in me rug van hier tot tokio... en spontane astma aanvallen terwijl ik dat helemaal niet heb:@ Ben verdomme hier niet om me zelf arbeidsongeschikt te maken:S Knake zooi.
Waar zit jij ergens????quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Oviedeee het volgende:
dunnoquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
Een scheet laten als je diarree hebtquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:27 schreef Houniet het volgende:
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Vanaf nu staat balli bij mij op de negeerlijstquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef Ballicious het volgende:
Teardrop
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een scheet laten als je diarree hebt
[..]
heb jij een negerlijst :s}
[..]
Vast over 2 voetballende mensen op het strand... de een is een gewone banaan de ander een chiquitaquote:
Lekker heel de pot onderquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
op stage, 10 minuten voor tijdquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:31 schreef Houniet het volgende:
morgen vrijdag de 13de!!!
word leuk, morgen iedereen zonder internet!
Het gaat niet meer zo heel hard op het moment hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:32 schreef Oviedeee het volgende:
F5
idd errug rustigquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het gaat niet meer zo heel hard op het moment hoor
balen man!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef babba_ het volgende:
heeee mensendaar ben ik weer na lange afwezigheid, post #3 van vandaag. wordt geen top 10 positie dit keer
![]()
Geeeeeeef mij maaaaar Amsterdammmmmmmmmquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Houniet het volgende:
je zegt ik ben vrij, maar jij bedoelt, ik ben zo eenzaam
Hazes
kan er niet om wakkerliggenquote:
zou niet best zijnquote:
daarom! vandaag nog wat leuks gebeurd in dit topic??quote:
Nope niet echtquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
daarom! vandaag nog wat leuks gebeurd in dit topic??![]()
Ja moet je even paar topics terug lezen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
daarom! vandaag nog wat leuks gebeurd in dit topic??![]()
toe maarquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef Oviedeee het volgende:
Lekker gratis stroopkoekkie hier:)
hadden ze maar gratis whoppers hierquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef Oviedeee het volgende:
Lekker gratis stroopkoekkie hier:)
saaie mannendag dusquote:
mjah sinds jij er bent is t hier een stuk rustigerquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Oviedeee het volgende:
Is iedereen al naar huis ofzow?
Yes het heeft gewerktquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah sinds jij er bent is t hier een stuk rustiger
LET IT RAIN!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Houniet het volgende:
eff wateren
Ik zit lekker op de hamburgstraatquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hadden ze maar gratis whoppers hier
tijdens je stage???? loop je stage bij een tafeltennisclub?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:44 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb met 10-5 verloren met tafeltennis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:44 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb met 10-5 verloren met tafeltennis
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Bestaat er eigenlijk een whopperstraat?![]()
neequote:Het Internet
Bedoelde u: hopperstraat
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - whopperstraat - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Nee tijdens het naar de wc gaan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tijdens je stage???? loop je stage bij een tafeltennisclub?
En dat voor 200 euro in de maandquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
hamburgers en tafeltennis
wat een stage
om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
hamburgers en tafeltennis
wat een stage
fijn hehquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:47 schreef Ballicious het volgende:
lekker is dat
gaat helemaal wild hierquote:
zekersquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Proef ik hier enige vorm van jaloezie?![]()
nepperdquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:50 schreef Ballicious het volgende:
Ik voorzie een griepje, morgen niet naar m'n stage.
ZIEKTEVERZUIM!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:50 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga het doorgeven aan je bedrijfquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:50 schreef Ballicious het volgende:
We zullen je missenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
dat betekend niet dat ik hier niet kan posten
Heb je internet in bed? ohhhhh je doet alsofquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef Ballicious het volgende:
dat betekend niet dat ik hier niet kan posten
Ik moet het doen met 190 in de maand, geen hamburgers, geen tafeltennis en geen stroopkoeken toe...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Proef ik hier enige vorm van jaloezie?![]()
heb je ook zo last van je kies?quote:
Hihi lekker voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 190 in de maand, geen hamburgers, geen tafeltennis en geen stroopkoeken toe...
dus ja!
heuh! eindelijk iemand die minder dan mij KRIJGTquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 190 in de maand, geen hamburgers, geen tafeltennis en geen stroopkoeken toe...
dus ja!
idd da's wel een prestatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
heuh! eindelijk iemand die minder dan mij KRIJGT![]()
quote:
wat KRIJGT jij dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:54 schreef babba_ het volgende:
[..]
heuh! eindelijk iemand die minder dan mij KRIJGT![]()
nog minder dan 500000 tellen dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:55 schreef Oviedeee het volgende:
Hierna nog 16 dagen hier zijn... dat is 136 uur...8160 minuten en 489600 seconden
ik krijgt 204quote:
Laptopquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Heb je internet in bed? ohhhhh je doet alsof
500000quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nog minder dan 500000 tellen dus
quote:
en dan is het nog maar 45 minuten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Ballicious het volgende:
nog 15 minuten
hoeveel?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef Houniet het volgende:kutzooi, ik denk teveel koffie gedronken
Netto?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef Megter het volgende:
Nog 10 minuten!!
Vorig jaar kreeg ik trouwens 590 bruto, nu maar de helft
voor een stage? waar was datquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef Megter het volgende:
Nog 10 minuten!!
ik krijg niets dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef Houniet het volgende:
trouwens, heeft er iemand al geld van de belasting terug gekregenik krijg rond de 700 terug.. nog niks gezien, gevoeld of gemerkt
Ik heb vorig jaar helemaal niks gekregen, 6 maanden lang...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef Megter het volgende:
Nog 10 minuten!!
LOL wen er maar aan, belastingdienst is snel als ze geld van jou willen hebben maar langzaam als ze geld terug moeten gevenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef Houniet het volgende:
trouwens, heeft er iemand al geld van de belasting terug gekregenik krijg rond de 700 terug.. nog niks gezien, gevoeld of gemerkt
Misschien moet je een Whoppertje hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:07 schreef Houniet het volgende:
ja idd, beetje jammer weerik voel me buik
je ontvangt zelf ook rente van de belastingdienst, weliswaar niet veel maar wel ietsquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef Houniet het volgende:
ze houden zoveel mogelijk vast voor de rente
flikkers
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Oviedeee het volgende:
Ook vrij morgen dus?
Vroeg naar bed...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Ballicious het volgende:
pfff, hoe ga ik de avond overleven?
wat moet je doen vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Ballicious het volgende:
pfff, hoe ga ik de avond overleven?
Mag ik em dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Houniet het volgende:
ja morgen vrij ja
en nee, hoef geen whopper nu.. bedankt
quote:
en daar moet je ook weer aan het werk?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Ballicious het volgende:
M'n vriendin
als ze nou 213 kilo zou wegen kan ik dat wel begrijpenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet overleven dan
Ja dan kan je wel werken hequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:10 schreef Ballicious het volgende:
Omdat ik me dan flink in moet spannen.
jazekerquote:
hoe zwaar is ze?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:11 schreef Ballicious het volgende:
Maar ze is wel lief hoor
en als ze dan op je gaat zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ze nou 213 kilo zou wegen kan ik dat wel begrijpen
rieleksquote:
dat zeg ikquote:
van bal's vriendin???quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Houniet het volgende:
oke oke, ieder de helft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11:D
![]()
hoelang heb je al met der danquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:14 schreef Ballicious het volgende:
Sinds gisteravond komt ze hier ook wel eens.
quote:
iddquote:
Kom je ook wel eens door de voordeur dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef achterdeur het volgende:
Hierbij meld achterdeur zich ook als officieel member van het team stagaires op FOK!
Herhhe
Zonder foto gebeurt dat ook niet hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Helaas, ik stel je teleur. Gaat niet door!
dat weet je nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Helaas, ik stel je teleur. Gaat niet door!
lekkah!quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:17 schreef Megter het volgende:
[..]
Accountancy bij Deloitte. 590 bruto, 540 netto
Sorry 4 uur cup á soup tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hoe is het bij Solid PartnersHoeveelste koffie zit je nu aan?
banaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:07 schreef Houniet het volgende:
ja idd, beetje jammer weerik voel me buik
zozo heeft hij oranje ook nog gehaald! de laatste die ik heb gelezen kwam ie net terug van blessure en mocht ie meedoen met eerste van rode ster of was het blauwe ster?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
die las ik in groep 8 altijd
blauwe sterquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:20 schreef babba_ het volgende:
[..]
zozo heeft hij oranje ook nog gehaald! de laatste die ik heb gelezen kwam ie net terug van blessure en mocht ie meedoen met eerste van rode ster of was het blauwe ster?
ik heeft de hele dag nisk te doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef achterdeur het volgende:
Goh! de gemiddelde stagair heeft echt nisk te doen!
Genoeg te doen alleen we doen het nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef achterdeur het volgende:
Ik heb net nog getafeltennisdquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:23 schreef achterdeur het volgende:
en knakworstenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef achterdeur het volgende:
ik vind dat het tijd is voor bier!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Genoeg te doen alleen we doen het niet
Ik ga zaterdag weer genieten van de beertenderquote:
dan doe je de F6 knop toch op die plek? of snap je het dan niet meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:26 schreef Oviedeee het volgende:
M'n F5 knop is naar de eeuwige jachtvelden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |